کوکتل های درمانی چیست؟
1 دی

کوکتل های درمانی چیست؟

کوکتل های درمانی

همانطور که می دانید راه های سنتی و مدرن بسیاری برای درمان عارضه های پوستی وجود دارند. میکرونیدلینگ با استفاده از درمارولر یک پروسه درمانی چند مرحله ای و یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش های این روزها است. بعد از عمل رولینگ جذب کوکتل های درمانی تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند و می توان بهترین نتیجه را به دست آورد.

کوکتل درمانی چیست؟

کوکتل های درمانی در واقع ترکیبی خلاقانه از مواد مغذی هستند. که برای مصارف خاص تهیه می شوند. کوکتل های درمانی پوست، زمانی که با درمان های عمقی از جمله میکرونیدلینگ همراه شوند، تاثیری چند برابر در جوانسازی، درخشش و سفتی پوست دارند. برخلاف کرم ها، سرم ها و مرطوب کننده ها، کوکتل های درمانی از نوع ریز مولکول و به شکل محلول هستند و به همین دلیل بسیار سریع تر و عمیق تر وارد پوست می شوند و تاثیر آن ها محسوس تر است.

پیشنهاد مطالعه
حفظ خاصیت ارتجاعی پوست با روش های طبیعی

همانطور که هنگام ساخت کوکتل های نوشیدنی از ترکیب نوشیدنی های مختلف استفاده می شود. و بهترین طعم و مزه به شما تحویل داده می شود؛ ترکیب چندین محصول درمانی نیز می تواند برای پوست بهترین نتیجه را داشته باشد. در بسیاری از مواقع برای رسیدن به نتایج رضایت‌بخش نیاز به ترکیب چند محصول است.
به همین دلیل بعد از میکرونیدلینگ با درمارولر بهتر است از کوکتل های درمانی استفاده شود. تا در سریعترین زمان ممکن، بهترین نتیجه حاصل شود.

کوکتل پوست چیست؟

کوکتل های پوستی شامل مواد مغذی لازم برای پوست از جمله مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، آبرسان ها، ترکیبات بازسازی کننده پوست و ترکیبات تقویت رشد سلول های پوستی هستند. این کوکتل ها بهترین محصول درمانی برای بعد از میکرونیدلینگ می باشند. کوکتل های پوستی جذب بالاتری دارند و این همان چیزیست که شما بعد از میکرونیدلینگ به آن نیاز دارید. با خرید کوکتل میکرونیدلینگ و استفاده از آن می توانید تا حد زیادی به روند درمان خود سرعت بخشید. برای هر مشکل پوستی کوکتل مشخصی وجود دارد، به طور مثال اگر برای درمان جای جوش و اسکار خود از درمارولر استفاده می کنید باید کوکتل SC+ را تهیه و بعد از رولینگ از آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه
نحوه عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است ؟

متخصص پوست اصفهان | کوکتل های درمانی

کوکتل میکرونیدلینگ برای چه مشکلات پوستی مناسب است؟

شایع ترین مشکلات پوستی که بیشتر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. عبارتند از: چین و چروک، افتادگی پوست، آکنه، جای جوش، تغییر رنگ در پوست صورت، استرچ مارک، سلولیت، تیرگی و پف دور چشم. با استفاده از کوکتل های درمانی میکرونیدلینگ می توان اکثر این مشکلات پوستی را درمان و برطرف کرد.

بهترین مارک کوکتل میکرونیدلینگ چیست؟

طبق تحقیقات اخیر و نظر متخصصان بهترین مارک کوکتل میکرونیدلینگ، مزو آروما است. این کوکتل ساخت کشور ایتالیا می باشد و برترین مزیت آن نسبت به دیگر برندهای تولید کننده کوکتل، غلظت بالای مواد اولیه آن است. به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند می توان از آن ها برای پوست های حساس نیز استفاده کرد. این کوکتل ها در بسته بندی شیشه ای و در حجم های یک دوزی یا چند دوزی به شما عرضه می شوند. کوکتل مزو آروما علاوه بر تغذیه ی پوست، باعث درخشانی و احیای پوست نیز می شود. شما با استفاده از این کوکتل های درمانی در کنار میکرونیدلینگ، می توانید سریع تر به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.

پیشنهاد مطالعه
اگر آنتی بیوتیک می خورید از این غذاها بپرهیزید

دکتر ابوالفضل جویا

متخصص پوست اصفهان

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  :

مزایای بوتاکس زیر بغل

راکوتان و ریزش مو

درمان آکنه و انواع آن

مزایای سابسیژن

مزوتراپی و ریزش مو

مزوتراپی در مقایسه با لیپوساکشن

مراقبت‌های قبل و بعد از مزوتراپی

2 دیدگاه

  1. دکتر ابوالفضل جویا برای تیرگی زیر چشم و چین چروک هایی که کنار چشم هام زده بود از تکنیک میکرونیدلینگ و کوکتل تراپی استفاده کردند فوق العاده عالی برای من جواب داده خیلی خیلی راضی هستم هم چروک های ریز و هم تیرگی زیر چشم هام رفته باور نمیکردم اینقدر خوب جواب بده چون چندین درمان براش انجام داده بودم بی نتیجه . کار دکتر ابوالفضل جویا حرف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *