لیفت ابرو چیست ؟
7 فروردین

لیفت ابرو چیست ؟

لیفت ابرو چیست ؟

زیبایی چشم ها در ترکیب با ابروهایی خوش فرم تکمیل می شود.

این قاعده مرد و زن ندارد زیرا پرپشتی و حالت ابروها موجب افزایش جذابیت هر چهره‌ای می گردد و درست به همین خاطر است که انواع روش های تتو ابرو مانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و … از جمله نخستین تغییرات گسترده و ماندگاری بودند که آرایشگران برای تغییر حالت چهره زنان استفاده کردند.

این تمایل برای افزایش زیبایی فرم و حالت ابروها به زنان محدود نشده و امروزه مردان نیز از متقاضیان تغییر حالت ابروهای خود هستند. علت اصلی این محبوبیت را می توان تاثیر چشمگیر فرم ابروها بر حالت کلی صورت و احساسی که از آن دریافت می شود دانست. در بسیاری از موارد کسانی که عمل لیفت ابرو را انجام دادند اعلام کرده‌اند که پس از تغییر فرم ابروها حالت چهره آن ها نیز تغییر کرده است.

پیشنهاد مطالعه
علل و علائم بروز خشکی لب

ضرورت انجام لیفت ابرو از انجایی اغاز می شود که با افزایش سن و تاثیر نیروی جاذبه زمین عضلات ناحیه پیشانی ضعیف می شوند. در نتیجه ابروها حالت کشیده و خوش فرم خود را از دست داده و به طرز مشهودی دچار افتادگی می گردند. این افتادگی ابروها بر زیبایی حالت چشم ها نیز اثرگذار است.

زمانی که ابروها به سمت پایین خم می شوند اینطور به نظر می رسد که چشم ها برجستگی خود را از دست داده. چهره حالتی اخمو، خشمگین و خسته پیدا می کند. این تغییر حالت به طور محسوسی زیبایی تمام عناصر چهره شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و موجب احساس سنگینی در ناحیه بالایی چشم ها می گردد.

پیشنهاد مطالعه
بررسی روش های درمان خشکی مو

لیفت ابرو چیست ؟ | متخصص پوست اصفهان - بهترین متخصص ژل و بوتاکس - بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

در چنین شرایطی لیفت ابرو می تواند حالت چهره و فرم ابروهای شما را به طور کلی تغییر دهد. همانطور که می دانید واژه لیفت به معنای بالا کشیدن است بنابراین وقتی از لیفت ابرو صحبت می کنیم منظور استفاده از روش های جراحی و غیر جراحی برای بالا کشیدن ابروها می باشد.

با توجه به اینکه ابرو در ناحیه پیشانی قرار گرفته و افتادگی آن ارتباط مستقیمی با عضلات پیشانی دارد معمولا لیفت ابرو و پیشانی به طور همزمان انجام می گیرند. در نتیجه لیفت ابرو موجب کاهش چین و چروک های پیشانی و گشودگی آن نیز می گردد.

لیفت ابرو از جمله خدمات زیبایی است که موجب تغییر حالت چهره، افزایش زیبایی چشم ها و ابروها، تغییر فرم ابروها و کشیدگی پیشانی می گردد.

پیشنهاد مطالعه
مزوتراپی

مقابل اینه بایستید و کمی به چشم های خود دقت کنید! دنباله ابروهای شما به کدام سمت است؟ از تلاش هر روزه برای لیفت ابروها با استفاده از لوازم ارایشی و صابون ابرو خسته نشده‌اید؟ شاید زمان آن رسیده که با انجام لیفت ابرو توسط یک جراح متخصص پلاستیک و زیبایی، جذابیت چشم ها، ابروها و حالت کلی چهره خود را یکبار برای همیشه تغییر دهید.

 


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

آشنایی با لیفت ابرو

مهم ترین علل ریزش ابروها(قسمت 2)

بهبود افتادگی ابرو با تزریق بوتاکس

پاسخ به سوالاتی در مورد بوتاکس ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *