انواع روش های تخلیه چربی غبغب
29 فروردین

انواع روش های تخلیه چربی غبغب

انواع روش های تخلیه چربی غبغب

تخلیه چربی غبغب به چه روش هایی انجام می شود؟

  • استفاده از داکسی کولید اسید

شما می توانید با تزریق کردن داکسی کولید اسید، چربی غبغب خود را از بین ببرید. داکسی کولید اسید باعث می شود که بافت چربی ای که زیر گلو تشکیل شده است شکسته شود و تا حدودی از بین برود. با آزمایشاتی که بر روی افرادی انجام شده است این روش چیزی بین ۲ تا ۳ میلیمتر چربی غبغب را کم میکند ولی این را در نظر داشته باشید که این روش برای افرادی که چربی زیر گلو و غبغبشان توسط اضافه وزن یا ژنتیکی است بیشتر مناسب تر است تا افرادی که به دلیل سن زیاد و شل شدن پوست زیر گلو غبغب در آن ها ایجاد شده است.

این روش از روش های به روز برای تخلیه چربی غبغب است و این روش بیشتر مناسب افرادی است که غبغب آن ها به دلیل کشیده شدن پوست ایجاد نشده نباشد و چربی در غبغب آن ها ایجاد شده باشد. در این روش برش های بزرگ و زیاد در گلو ایجاد نمی شود و خونریزی آنچنانی هم وجود ندارد. متخصصان لوله کانول را وارد بافتی که در غبغب ایجاد شده می کنند و سپس چربی های این منطقه را تخلیه می کنند. بعد از انجام لیپوماتیک باید ماسک های مخصوصی که پارچه ای و کشی است را که زیر گلو را در بر می گیرد استفاده کنید تا به از بین رفتن چربی غبغب کمک کند . اگر بیشتر بخواهیم در مورد این روش بگوییم این روش برای افراد بیست تا پنجاه سال مناسب است.

پیشنهاد مطالعه
پروتز لب

انواع روش های تخلیه چربی غبغب | متخصص پوست اصفهان - بهترین متخصص ژل و بوتاکس - بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • استفاده از کیبلا

وقتی شما کیبلا را به زیر گلویتان تزریق می کنید چربی های غبغب تا حدود زیادی تخلیه می شوند و بدن سلول های مرده این چربی ها را از بدن شما دفع می کند. با انجام این روش ممکن است زیر گلوی شما کبود شود که این را هم می توان یکی از عوارض تزریق کیبلا نام برد .

  • جراحی غبغب

دیگر روش برای از بین بردن و تخلیه غبغب جراحی آن است. این روش برای افرادی توصیه می ‌شود که غبغب آن ها به دلیل کشیده شدن پوست گردن به وجود آمده باشد نه بر اثر اضافه وزن یا عوامل دیگر. بهترین روشی که برای این افراد وجود دارد برداشتن چربی غبغب به روش جراحی است.

پیشنهاد مطالعه
دلایل التهاب و قرمزی گونه ها

این عمل به این صورت است که جراح متخصص برش هایی را در نزدیکی غبغب ایجاد میکند. چربی های اضافه را تخلیه میکند و در آخر هم پوست اضافی را برمیدارد پس از گذشت چند هفته و گذشت دوران نقاهت چربی غبغب شما از بین رفته است. نام دیگری که برای این جراحی به کار می برند مینی لیفت است. این مورد را توجه داشته باشد که پس از انجام این جراحی یا همان مینی لیفت شما باید دست کم ۳ روز استراحت مطلق داشته باشید و تا ۱۴ روز یا همان ۲ هفته مراقبت های لازم را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه
جوانسازی پوست با پی آر پی

 


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

بهترین درمان برای ورم پس از لیپوماتیک غبغب

آشنایی با لیپوماتیک غبغب

هایفوتراپی غبغب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *