انواع روش های لیفت ابرو (1)
8 فروردین

انواع روش های لیفت ابرو (1)

انواع روش های لیفت ابرو (1)

بالا کشیدن ابروها از آن دسته عمل های زیبایی است که به روش های متفاوتی انجام می گیرد.

از روشی بسیار ساده که خود فرد می تواند هر روز آن را در خانه انجام دهد تا روش های پیچیده تری که آرایشگران در سالن های زیبایی به کار می گیرند و لیفت ابرو دائمی با بهترین کیفیت و بالاترین تغییر که متخصصان جراحی پلاستیک در کلینیک های زیبایی قادر به انجام آن هستند.

اگر به فکر لیفت ابروهای خود هستید پیش از هر اقدامی باید انواع روش های آن را بشناسید:

  1. روش های غیر تهاجمی (بدون جراحی)
  2. روش های جراحی

 

لیفت ابرو بدون جراحی

معمولا کسانی که دوره نقاهت کوتاه مدت با کمترین عارضه ممکن برای آن ها در اولویت است طرفدار انجام لیفت ابرو با روش های بدون جراحی هستند. مهم ترین تفاوت روش های غیر تهاجمی ،که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت، در مقایسه با روش جراحی عدم تغییر محسوس و چشمگیر حالت ابروها و پیشانی بعد از لیفت می باشد.

  • لیفت ابرو با بوتاکس

امروزه با توجه به گستردگی کاربرد بوتاکس در عمل های زیبایی کمتر کسی است که با این روش آشنایی نداشته باشد. در بوتاکس از مقدار بسیار کم و مشخصی از سم بوتولینوم نوع A برای ایجاد فلج موقتی در یک ناحیه استفاده می کنند که این امر موجب از بین رفتن چین و چروک، انقباض عضلات و در برخی موارد لیفت می گردد. این عمل غیر تهاجمی بوده و عارضه خاصی به همراه ندارد اما یک روش دائمی برای لیفت ابروها محسوب نمی شود. معمولا هر ۴ الی ۶ ماه یکبار نیاز به تزریق مجدد وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه
علت ، پیشگیری و درمان شپش سر کودکان

انواع روش های لیفت ابرو (1) | متخصص پوست اصفهان - بهترین متخصص ژل و بوتاکس - بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • لیفت ابرو با فیلرهای پوستی

اگر دستی در زیباسازی پوست داشته باشید احتمالا با نام تجاری انواع فیلرهای پوستی پرطرفدار مانند بلافین، رادیس، رستلین، ژویدرم و … آشنا هستید. فیلر پوستی محلولی است که خاصیت حجم دهندگی داشته و با پر کردن فضاهای خالی زیر پوست موجب از بین رفتن چین و چروک ها و برجستگی ناحیه تزریق می گردد.

  • لیفت ابرو با روش پی ار پی

پی ار پی یا همان پلاسمای غنی از پلاکت یکی دیگر از روش های تزریقی برای لیفت ابرو و پیشانی است که از فراورده خونی خود فرد برای شادابی و جوانسازی پوست او استفاده می کند. این روش معمولا در ترکیب با سایر روش ها مانند بوتاکس، فیلر و میکرونیدلینگ کاربرد دارد.

  • لیفت ابرو با نخ های PDO

اگر طرفدار روش های غیر جراحی برای زیباسازی ابرو هستید احتمالا نخ های POD گزینه محبوب شما خواهد بود. از این نخ طبی که ترکیبات اصلی آن نوعی قند پیچیده به نام پلی دیوکسانون می باشد برای بالا کشیدن و سفت کردن ابروها بدون بر جای ماندن اسکار استفاده می شود. این نخ ها با توجه به ترکیبات ویژه ای که دارند موجب تقویت کلاژن سازی پوست شده و حجم دهندگی و سفت شدن ناحیه ابرو و پیشانی را به همراه دارند.

پیشنهاد مطالعه
خطرات تخلیه چربی صورت

 


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

لیفت ابرو چیست ؟

آشنایی با لیفت ابرو

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

مهم ترین علل ریزش ابروها(قسمت 2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *