مزایای بوتاکس زیر بغل
4 شهریور

مزایای بوتاکس زیر بغل

مزایای بوتاکس زیر بغل (هایپرهیدروزیس )

روش‌های غیر جراحی متعددی برای کاهش عرق کردن وجود دارد اما بوتاکس با مزایای خاصی همراه است که باعث شده به یک روش عالی برای کنترل تعریق تبدیل شود. در ادامه به مزایای بوتاکس زیر بغل می پرازیم:

برخی از مزایای آن به شرح زیر می‌باشند برخی از مزایای آن به شرح زیر می‌باشند:

• تزریق بوتاکس در یک جلسه انجام می‌شود و نتایج بسیار خوبی را به وجود می‌آورد.
    در ارزیابی‌های بالینی ۸۱ درصد از بیماران ادعا کرده اند که پس از تزریق شاهد کاهش ۵۰ درصدی عرق کردن خود هستند و برخی دیگر می‌‌گویند که به هیچ عنوان دیگر عرق نکرده اند.
  • فرایند تزریق بوتاکس فقط در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد حال آنکه برای انجام سایر روش‌های درمانی پزشک به چندساعت زمان نیاز دارد. اکثر بیماران پس از تزریق بوتاکس فعالیت‌های روزمره خود را شروع می‌کنند و نیازی به استراحت در منزل نخواهند داشت.
  • اکثر بیماران می‌گویند که تزریق بوتاکس درد ندارد.
    طی مدت کوتاهی و با استفاده از یک سوزن نازک ۱۰ تا ۱۵ تعریق زیر هر بغل انجام می‌شود. پزشک قبل از شروع تزریق از بی حسی موضعی استفاده می‌کند تا شما دچار هیچ گونه دردی نشوید.
  • به طور متوسط نتایج حاصل از تزریق بوتاکس حدود شش ماه باقی می‌ماند
    و شما به سالی دو بار تزریق بوتاکس نیاز دارید تا از تعریق بیش از حد زیر بغل پیشگیری نمایید.
  • تزریق بوتاکس باعث آسیب ‌دیدگی غدد عرق نمی‌شود.
    درمان با مایکروویو عملاً غدد عرق را از بین می‌برد و این مسئله اصلا خوشایند نیست  حال آنکه که تزریق بوتاکس فقط از ارسال پیام‌های عصبی جلوگیری می‌کند و هیچ گونه آسیبی را به بافت زیر بغل نمی‌رساند.
تاثیر هورمون ها بر روی پوست

پزشک همچنین از بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد کف دست و پا نیز استفاده می‌کنند. به این ترتیب اگر شما قصد دارید برای درمان عرق کردن بیش از حد خود به تزریق بوتاکس بپردازید باید به یک متخصص پوست معتبر مراجعه کنید.

آیا تزریق بوتاکس درد دارد؟

افرادی که تحت درمان با تزریق بوتاکس قرار گرفته اند می‌گویند که فرایند تزریق شبیه فرو رفتن سوزن درون پوست است و در اکثر موارد به خوبی قابل تحمل است.

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد چه عوارضی دارد؟

بوتاکس برای درمان تعریق زیر بغل یک روش بسیار دقیق است که با هیچ گونه عوارض جانبی جدی همراه نیست.
حتی کبودی و قرمزی خفیفی که پس از تزریق به وجود می‌آید طی مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.
تزریق بوتاکس برای تعریق بیش از حد کف دست باعث ضعف خفیف عضله کف دست خواهد شد.
در صورتی که تزریق بوتاکس باعث واکنش آلرژیک شدید شود باید فورا به پزشک مراجعه نمایید.
و نشانه‌های واکنش آلرژیک شدید عبارت است :
کوتاهی تنفس، خس خس کردن سینه، سرفه، اختلال بلع، تورم زبان، پلک و لب، خش دار شدن صدا، درد شکم، تهوع یا استفراغ.
در صورتی که پس از تزریق بوتاکس دچار هریک از این علایم و نشانه‌ها شدید فوراً به پزشک مراجعه نمایید.

تأثیر میکرونیدل آر اف روی پوست