انواع لیفت زیر چشم (2)
29 اسفند

انواع لیفت زیر چشم (2)

انواع لیفت زیر چشم (2)

در این محتوا به ادامه ی «انواع لیفت زیر چشم» میپردازیم.

  • لیفت چشم با نخ

در این روش با استفاده از نخ‌های مخصوص قابل جذب لیفت انجام می‌شود. پزشک با استفاده از سوزن، نخ را زیر پوست قرار می‌دهد. لیفت چشم با استفاده از نخ‌های خاردار نتیجه بهتری دارد زیرا نخ خاردار بدون حرکت در جای خود باقی می‌ماند. لیفت چشم با این روش حدود 30 تا 45 دقیقه طول می‌کشد. برخی از اشخاص به خصوص جوان‌ها تمایل به لیفت چشم با حالت چشم گربه‌ای دارند. این مدل لیفت نیز با استفاده از نخ‌های مخصوص از گوشه چشم انجام می‌شود.

  • لیفت چشم با روش میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ با تولید کلاژن و الاستین در پوست چروک، لکه‌های پوستی و اسکارهای موجود را از بین می‌برد. در این روش با استفاده از سوزن مخصوص لایه بالایی پوست برای جوانسازی تحریک می‌شود. میکرونیدلینگ بدون درد است و پزشک می‌تواند در طی ان از سرم‌های جوان‌کننده پوست نیز استفاده کند.

  • لیفت چشم با لیزر فرکشنال CO2

لیزر فرکشنال جای زخم و چروک در پوست را از بین می‌برد و پوست را برای تولید کلاژن تحریک می‌کند. لیزر قابلیت ارتجاعی پوست را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه
روشهای درمان درماتیت تماسی و خشکی پوست

انواع لیفت زیر چشم (2) | متخصص پوست اصفهان - بهترین متخصص ژل و بوتاکس - بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • لیفت چشم با لایه برداری شیمیایی

از لایه‌برداری شیمیایی بیشتر برای از بین بردن سیاهی اطراف چشم استفاده می‌شود در این روش به دلیل استفاده از موادی مانند الاستین، اسید هیالورونیک و اسید فیتیک ویژگی ارتجاعی پوست افزایش می‌یابد. برای دریافت نتیجه مطلوب از این روش لازم است پلک بالا و پایین چشم سه مرحله لایه‌برداری شود.

لیفت چشم با روش غیر جراحی هزینه کم‌تری در مقایسه با روش جراحی دارد و پزشک حداکثر در 20 دقیقه لیفت چشم را انجام می‌دهد.

  • روش جراحی

به جراحی برای لیفت چشم، بلفاروپلاستی گفته می‌شود که در آن پزشک جراح برشی را در امتداد بالای پلک ایجاد می‌کند. سپس چربی، عضله و پوست اضافه برداشته می‌شود و در پایان محل جراحی بخیه زده می‌شود. همین مراحل در پلک پایین نیز تکرار می‌شود اما ممکن است پزشک پلک پایین را بخیه نزد. جراحی پلک بالا معمولأ برای بهبود دید چشم و زیبایی انجام می‌شود و چشم را بازتر می‌کند. جراحی پلک پایین برای از بین بردن چروک‌ و پف زیر چشم انجام می‌شود. عمل جراحی لیفت چشم اگر در هر دو چشم انجام شود حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

پیشنهاد مطالعه
جوانسازی دور چشم با کربوکسی تراپی

 


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

مراقبت های قبل و بعد از لیفت چشم

انواع لیفت زیر چشم (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *