انواع لیفت زیر چشم (1)
28 اسفند

انواع لیفت زیر چشم (1)

انواع لیفت زیر چشم (1)

لیفت زیر چشم چیست ؟

لیفت زیر چشم یکی از جراحی‌های زیبایی است که از سوی جراح زیبایی برای از بین بردن چروک، پف و تیرگی اطراف چشم انجام می‌شود. بعضی از افراد به هنگام خندیدن متوجه چروک‌هایی اطراف چشم خود می‌شوند که در اصطلاح به آن چروک پنجه کلاغی گفته می‌شود. یا هاله تیره‌ای اطراف چشم را پوشانده است که حتی با استفاده از کانتورها و لوازم آرایشی نیز محو نمی‌شوند. در این موارد عمل جراحی لیفت زیر چشم بهترین راهکار است که در طی آن پلک بالا می‌رود و چشم باز می‌شود.

روش های لیفت زیر چشم

لیفت چشم به دو روش جراحی و بدون جراحی انجام می‌شود. اشخاصی که تمایل به بیهوشی و عمل جراحی ندارد همچنین اشخاصی که با مشکل چندان زیادی در اطراف چشم خود مواجه نیستند با روش‌های بدون جراحی نیز به نتیجه می‌رسند.

پیشنهاد مطالعه
لیزر NdYAG

روش های بدون جراحی:

  • لیفت چشم با تزریق ژل

گود شدن و تیرگی اطراف چشم ظاهر افراد را خسته جلوه می‌دهد اما این مشکل با تزریق ژل و پر شدن این ناحیه برطرف می‌شود. با تزریق ژل حاوی هیالورونیک اسید خطوط اطراف چشم و تیرگی آن نیز از بین می‌رود. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که باعث تولید کلاژن و شفافیت پوست می‌شود.

  • لیفت زیر چشم با تزریق چربی

در این روش با استفاده از ذخایر چربی بدن که معمولأ از باسن، پشت پا یا ران برداشته می‌شود؛ پزشک جراح گودی اطراف چشم را پر می‌کند. چربی با استفاده از لوله‌ای به نام کانولا برداشته می‌شود و با فشار معکوس چربی اضافه را از ناحیه مورد نظر خارج می‌کند. سپس چربی با لیپوساکشن در اطراف چشم تزریق می‌شود.

پیشنهاد مطالعه
ليپوليز چيست و نحوه انجام آن چگونه است؟

انواع لیفت زیر چشم (1) | متخصص پوست اصفهان - بهترین متخصص ژل و بوتاکس - بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • لیفت چشم از طریق بوتاکس

لیفت چشم از طریق بوتاکس یکی از روش‌های متداول برای لیفت است که با استفاده از آن خطوط اطراف چشم از بین می‌رود. در بوتاکس از سم بوتلونیوم استفاده می‌شود که با از بین بردن سیگنال‌های عصبی اطراف ماهیچه چشم از حرکت عضلات و در نتیجه ایجاد خطوط جدید جلوگیری می‌کند. توصیه می‌شود برای لیفت چشم از طریق بوتاکس با پزشک متخصص مشورت کنید و تزریق بوتاکس را در مراکز غیرمجاز و آرایشگاه‌ها انجام ندهید.

 


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

پیشنهاد مطالعه
دوران نقاهت تزریق بوتاکس

آشنایی با لیفت زیر چشم

مراحل جراحی لیفت صورت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *