لایه برداری انواع پوست
3 خرداد

لایه برداری انواع پوست

آشنایی با لایه برداری برای انواع پوست

ما در این بخش از سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان به لایه برداری انواع پوست اشاره کرده ایم:

لایه برداری پوست حساس

اگر پوست حساسی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از یک لیف نرم و گرم و مرطوب برای لایه برداری استفاده کنید. همینطور می توانید یک سری ماسک های ملایم که درصد کمی از مواد فعال دارند را برای پوست خود تست کرده و دو بار در هفته استفاده کنید. معمولاً لایه بردارهای قوی برای پوست های حساس مناسب نیستند و سبب سوختن و یا متورم شدن پوست می شوند.

لایه برداری پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند معمولاً مقاومت و تحمل بیشتری نسبت به ابزارهای لایه برداری خواهند داشت. به این ترتیب می‌توانند تا پنج بار هم از لایه بردارها در هفته استفاده نمایند. همینطور اگر از دستگاه های پاکسازی صورت استفاده می کنید می توانید در زمان صبح به لایه برداری صورت خود بپردازید. سرم و ماسک های لایه بردار معمولاً در زمان شب مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه
جوان سازی

لایه برداری پوست معمولی

در صورتی که پوست شما معمولی و مختلط است دست شما برای لایه‌برداری باز است و می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید اما به طور کلی بهتر است لایه برداری نهایتاً سه بار در هفته صورت بگیرد.

لایه برداری پوست خشک

افرادی که پوست خشکی دارند برای لایه برداری بهتر است از روش های غیر شیمیایی و گیاهی استفاده نمایند.

روشهایی برای لایه برداری پوست | متخصص پوست اصفهان

آیا لایه برداری پوست مردان ممکن است؟

لایه برداری برای بانوان و آقایان امکانپذیر بوده و مشکلی در این راستا برای آقایان دیده نمی‌شود. اما نیاز است که نوع پوست آقایان تشخیص داده شده و بهترین روش لایه برداری انتخاب شود.

پیشنهاد مطالعه
تشخیص و علل سرطان سلول بازال

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

لایه برداری برای جای جوش

لایه برداری برای جای جوش بستگی به نوع جوش و همین‌طور میزان عمق جوش دارد. به طور کلی یکی از روش‌های لایه برداری، لایه برداری مکانیکی پوستی است که با استفاده از مواد ساینده صورت می‌گیرد به این ترتیب سلولهای مرده از بین می‌رود و تا حد زیادی به نفوذ داروهای پوستی کمک می کند.

لایه برداری های عمیق برای کسانی که دارای پوست خشن هستند مناسب بوده و سبب از بین بردن جوش میشود لایه برداری به روش میکرودرم آبریژن نیز برای از بین بردن جای جوش مناسب است و به طور کلی لایه برداری به واسطه لیزر بهترین روش برای از بین بردن جوش و جای جوش است و لکه های ناشی از جوش را بهبود می دهد.

پیشنهاد مطالعه
مراقبت از پوست خشک

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا


مطالعه بیشتر:

تفاوت بوتاکس و تزریق چربی چیست؟

روتین پوست چرب و جوش دار

بوتاکس برای مردان | فواید و عوارض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *