تشخیص نوع تاول های پوستی
13 شهریور

تشخیص نوع تاول های پوستی

تشخیص نوع تاول های پوستی چگونه است؟

برای تشخیص نوع تاول های پوستی به پزشک مراجعه کنید . بسیاری از افراد مبتلا به تاول آفتاب سوختگی ، با گذر زمان متوجه می‌شوند که این تاول‌ها به ‌طور طبیعی بهبود می‌یابند و پس از حدود یک هفته خودبه‌خود از بین می‌روند.با خواندن این نوشتار از سایت دکتر جویا متخصص پوست اصفهان با تشخیص نوع تاول های پوستی آشنا خواهید شد.

با این ‌حال، اگر مطمئن نیستید که توده‌های پوست‌تان، از نوع تاول آفتاب سوختگی است یا نه، باید به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید تا پس از معاینه و بررسی ظاهر توده‌ها، اختلال پوستی به وجودآمده را تشخیص دهد. پزشک یا متخصص پوست اصفهان می‌تواند گزینه‌ها و مشاوره‌های درمانی احتمالی را به شما ارائه دهد.

بهبود مشکلات با ميکرودرم ابريژن

پزشک از شما سوالاتی از قبیل مدت‌زمان مواجهه با آفتاب و استفاده یا عدم استفاده از لباس و محصولات محافظ در برابر آفتاب می‌پرسد و بعد از آن می‌تواند به کمک این اطلاعات، در مورد بهترین گزینه درمان آفتاب سوختگی به شما مشاوره دهد.

علائم مسمومیت با نور خورشید را بشناسید

مسمومیت با نور خورشید با آفتاب سوختگی در تعریف عام متفاوت است؛ در واقع “مسمومیت با نور خورشید” به معنای موارد خیلی شدید آفتاب سوختگی و یا واکنش آلرژیک پوست بدن به اشعه فرابنفش خورشید است.

افرادی که نسبت به نور خورشید حساسیت دارند، سیستم ایمنی‌شان در اثر قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید، واکنش شدید نشان می‌دهد.

بهبود هایپرپیگمنتیشن با 5 راه طبیعی

یک آفتاب سوختگی شدید، نتیجه‌ سپری کردن مدت زمان طولانی زیر نور خورشید است، اما فقط چند دقیقه زمان کافی‌ست تا واکنش آلرژیک با نور خورشید بروز کند.

| برای ورود به صفحه اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید |

تشخیص نوع تاول های پوستی | متخصص پوست اصفهان

اگر مبتلا به تاول آفتاب سوختگی هستید، در صورت مشاهده علائم زیر باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید؛ زیرا این علائم می‌توانند نشان‌دهنده مسمومیت با نور خورشید باشند:

• تهوع
  • دهیدراتاسیون و کم آبی بدن
  • درد و گزگز
  • مشکل در بینایی
  • تورم و قرمزی خیلی شدید پوست
  • تاول
  • کهیر یا راش پوستی
  • تب و لرز

بیشتر بدانیم:

گیاهان مفید برای از بین بردن لک

علل و علائم پینه پا چیست؟

پیشگیری و درمان‌ پینه پا