بررسی ساختار و ماندگاری ژل آلاینا
1 اردیبهشت

بررسی ساختار و ماندگاری ژل آلاینا

بررسی ساختار و ماندگاری ژل آلاینا

استفاده از ژل آلاینا، یک روش مدرن برای رسیدن به زیبایی مطلوب است. این فیلر با جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده و استفاده از آن، به شدت امن و مطمئن خواهد بود. این ژل در جریان انجام تزریق، پیچیدگی خاصی برای شما به وجود نمی آورد و برای افراد بسیار زیادی با شرایط کاملا متفاوت، مناسب به نظر می رسد. مطلب امروز سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان که برای شما عزیزان گردآوری شده است. به بررسی ساختار و ماندگاری ژل آلاینا خواهیم پرداخت.

اگر این ژل در اندازه درست و با تکنیک درست تزریق شود، شما خیلی زود شاهد ظهور نتایج حاصل از این تزریق در ظاهر خود خواهید بود. افرادی که از ژل آلاینا استفاده کرده اند، شاهد بهبود کیفیت پوست، تصحیح چین و چروک ها، جوانسازی ظاهری و همچنین ایجاد حجم مناسب برای ظاهر خود هستند. این ژل نتایج قدرتمندی را به دنبال دارد و برای رسیدن به شادابی و طراوت بیشتر در چهره، کاملا ایده آل به نظر می رسد.

این ژل در کشور آلمان با دقت و مهارت بسیار زیادی تولید می شود و یکی از بهترین محصولات اروپایی موجود در بازار به شمار می رود. ژل آلاینا تاییدیه اتحادیه های مختلف بهداشت را در اروپا و جهان نیز به دست آورده است.

پیشنهاد مطالعه
جراحی تخلیه چربی صورت در تعریف پزشکی چیست؟

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : درمان مشکلات پوستی با زینک و زینک-PCA

ساختار ژل آلاینا چیست؟

ژل آلاینا، فیلری ساخته شده از جنس هیالورونیک اسید است. این ماده به صورت طبیعی نیز در بدن انسان وجود دارد. در تولید این ژل، از محصولات حیوانی استفاده نمی شود و این موضوع، شرایط را برای رقم خوردن نتایجی کاملا طبیعی برای مصرف کننده، فراهم می کند. فناوری های نوین به کار رفتن در تولید آلاینا، موجب خالص سازی ترکیب آن می شود. استفاده از هیالورونیک اسید خالص و با کیفیت، ژل آلاینا را به یکی از محصولات بسیار موثر وجود در بازار تبدیل می کند.

ژل آلاینا با بهترین کیفیت تولید می شود و به همین خاطر، نتایجی قابل اتکا دارد. هیچ نوع ماده سمی و خطرناکی در مواد اولیه این فیلر وجود ندارد. این ژل در بازار انواع مختلفی دارد. که هر کدام از آن ها می توانند پاسخگوی یکی از نیاز های شما باشند. در حقیقت آلاینا محصولات مختلفی برای افرادی در شرایط متفاوت تولید می کند که هر کدام از آن ها، از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. جوانسازی پوست، محو شدن خط و خطوط و بازگشت حجم ایده آل به پوست، از نتایج استفاده دقیق و اصولی از این فیلر محسوب می شوند.

پیشنهاد مطالعه
درمان جای زخم با دستگاه پلکسر

بررسی ساختار و ماندگاری ژل آلاینا | بهترین متخصص پوست اصفهان

میزان ماندگاری ژل آلاینا

قبل از انتخاب یک فیلر برای انجام تزریق، بسیاری از افراد بیشتر از هر چیزی به ماندگاری آن اهمیت می دهند. چرا که استفاده از ژل های تزریقی، نمی تواند یک تغییر همیشگی را در ظاهر شما رقم بزند. همه ژل ها دیر یا زود جذب بدن شما می شوند و اثرات آن ها نیز از بین می رود. زمان دقیق ماندگاری به سوخت و ساز بدن شما، تکنیک به کار رفته در تزریق، میزان ژل مورد استفاده و همچنین انجام مراقبت های بعد از تزریق بستگی خواهد داشت.

دکتر ابوالفضل جویا متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر را در اینستاگرام دنبال کنید

میزان ماندگاری ژل آلاینا به طور متوسط بین 8 تا 12 ماه برآورد می شود. در مقیاس فیلر ها، این ماندگاری متوسط رو به بالا به نظر می رسد. چرا که در بازار هم فیلر هایی با ماندگاری کم تر و هم ژل هایی با ماندگاری بیشتر موجود هستند.

پیشنهاد مطالعه
جراحی پروتز باسن

پس از تزریق ژل آلاینا، شما تقریبا برای مدت یک سال به تزریق دیگری نیاز ندارید و بعد از آن، باید برای پشت سر گذاشتن جلسه بعدی آماده شوید. البته همان طور که می دانید این زمان در بعضی از افراد زودتر و در بعضی های دیگر نیز دیرتر اتفاق می افتد و بستگی به شرایط خاص هر فرد دارد.

هزینه تزریق ژل آلاینا

ژل آلاینا در بین فیلر های موجود، در فهرست فیلر های نسبتا ارزان قیمت قرار می گیرد. تهیه کردن این ژل، هزینه ای بسیار سنگین برای شما به همراه ندارد اما فراموش نکنید که نهایت ماندگاری این ژل، حدود یک سال خواهد بود.

اگر به دنبال یک فیلر با کیفیت هستید که در اروپا تولید شود و استاندارد های لازم را به طور کامل داشته باشد. آلاینا یک انتخاب بسیار خوب برای شما خواهد بود. فیلری که می تواند جوانی و شادابی را به صورت شما هدیه بدهد.

راه های ارتباط با متخصص ژل و بوتاکس


مطالعه بیشتر:

میزان ماندگاری تزریق چربی به چانه

نحوه درمان آکنه با زینک-PCA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *