میزان ماندگاری تزریق چربی به چانه
28 فروردین

میزان ماندگاری تزریق چربی به چانه

بررسی میزان ماندگاری تزریق چربی به چانه

نسبت به روش‌هایی همانند تزریق فیلر یا بوتاکس، تزریق چربی یک فرآیند ماندگار به شمار می‌رود. البته که نتایج حاصل از این فعالیت دائمی نیست اما شما می‌توانید برای مدت نسبتا زیادی روی ماندگار بودن آن حساب باز کنید. به طور متوسط، تزریق چربی به چانه می‌تواند بین ۹ ماه تا ۲ سال برای شما ماندگاری داشته باشد. البته باید به این موضوع نیز توجه کنید که میزان ماندگاری این تزریق در افراد مختلف، متفاوت است. مطلبی که امروز در سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص ژل و بوتاکس برای شما عزیزان گردآوری شده است. میزان ماندگاری تزریق چربی به چانه را بطور خلاصه مورد مطالعه قرار می دهیم. در حقیقت چربی تزریق شده در بدن بعضی از افراد، بیشتر از سایرین دوام می‌آورد.

پیشنهاد مطالعه
استفاده از مرطوب‌کننده مناسب

در پایان دوران اثر چربی تزریق شده، اصلا دلیلی برای ناراحتی و نگرانی شما وجود ندارد. شما می‌توانید به کمک یک تزریق دیگر، دوباره همان نتایج مثبت قبلی را به صورت تمام و کمال در چهره خود به وجود بیاورید.

سوالات متداول قبل از تزریق بوتاکس | متخصص پوست اصفهان

اقدامات برای افزایش ماندگاری تزریق چربی به چانه

اگر می‌خواهید تزریق چربی به چانه برای شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، کافی است چند راهکار ساده را مورد توجه قرار بدهید:

  • در انتخاب کلینیک دقت زیادی داشته باشید. برای تجربه نتایج ماندگار، حتما باید به یک کلینیک معتبر با امکانات کامل مراجعه کنید.
  • مطمئن شوید که این فرآیند را زیر نظر یک پزشک متخصص تزریق چربی و یک تیم مسلط، انجام دهید.
  • مراقبت ‌های قبل و بعد از تزریق چربی به چانه که از سوی پزشک به شما توصیه می‌شوند را مو به مو رعایت کنید. بی‌توجهی به این نکات، یکی از دلایل مهم کوتاه‌تر شدن زمان تاثیر چربی تزریق شده برای بعضی افراد است.
پیشنهاد مطالعه
تشخیص و درمان علت ترشح چرک از پوست سر

میزان هزینه تزریق چربی به چانه

هزینه تزریق چربی به چانه و فک بیشتر از هر چیزی، به میزان چربی مورد نیاز شما بستگی خواهد داشت. اگر این میزان چندان زیاد نباشد، هزینه‌های شما نیز کاهش پیدا خواهند کرد. انتقال چربی به چانه به طور کلی فعالیت بسیار‌ گران قیمتی نیست اما نتایج ارزشمندی را برای شما به وجود می‌آورد چرا که این عمل، نقشی انکار نشدنی در زیبایی چهره شما ایفا می‌کند.

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

راه های ارتباط با متخصص ژل و بوتاکس


مطالب پیشنهادی:

درمان آکنه و اختلالات پوستی به کمک زینک، زینک-PCA

پیشنهاد مطالعه
مزایای هیالورونیک اسید (HA) برای پوست

درمان مشکلات پوستی با زینک و زینک-PCA

استحمام بعد از بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *