مزایای رفع نقایص بینی با تزریق چربی
11 اسفند

مزایای رفع نقایص بینی با تزریق چربی

بررسی مزایای رفع نقایص بینی با تزریق چربی

انتقال چربی به بینی فعالیتی است که در آن، سلول‌های چربی از بدن خود شما استخراج می‌شوند و پس از خالص‌سازی به بینی شما تزریق می‌گردند. اینکه تزریق دقیقا در کدام نقطه از بینی شما صورت بگیرد، بسیار مهم است. این موضوع به تشخیص متخصص پوست اصفهان و همچنین انتظارات شما از نحوه انجام فعالیت بستگی دارد. برای مثال گاهی این تزریق در نوک بینی و گاهی در کناره‌های آن انجام می‌گیرد. شاید در مورد تزریق چربی به باسن، چانه، سینه، صورت، دست‌ها و پا‌ها چیز‌های زیادی شنیده باشید اما یکی از جذاب‌ترین روش‌های انتقال چربی، به بینی مربوط می‌شود در واقع روشی است که بدون تجربه درد و عوارض جانبی، شکل ظاهری بینی شما را متحول می‌کند و تاثیر بسیار مثبتی روی چهره شما خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه
علل ایجاد چروک و علائم پیری پوست

مزایای تزریق چربی به بینی

سلامتی شما را به خطر نمی‌اندازد

اولین مزیت تزریق چربی به بینی این است که این فرآیند، سلامتی شما را به خطر نمی‌اندازد. این عمل یک روش امن و کاملا مطمئن به شمار می‌رود و در فهرست فعالیت‌های با ریسک بالا قرار ندارد. در نتیجه شما بدون اضطراب و نگرانی آن را پشت سر خواهید گذاشت.

هزینه های کمتر

هزینه‌های لازم برای انجام این عمل زیبایی به مراتب کم‌تر از هزینه‌های مورد نیاز برای جراحی بینی هستند. این یکی دیگر از امتیاز‌های این عمل به شمار می‌رود.

منبع خودتانید!

در این فعالیت، چربی‌ها از بدن خود شما گرفته می‌شوند؛ در نتیجه امکان بروز واکنش‌های آلرژیک و پس‌زده شدن چربی‌ها از سوی بدن وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه
درمان جوش با کرم ها و پمادهای موضعی

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

مزایای رفع نقایص بینی با تزریق چربی | بهترین متخصص ژل و بوتاکس
امکان پایین عفونت

همچنین امکان ابتلا به عفونت‌های مختلف در تزریق چربی به بینی بسیار پایین است.

افزایش اعتماد بنفس

این فرآیند شکل ظاهری مطلوبی برای بینی شما به وجود می‌آورد و از این طریق، اعتماد به نفس شما را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

عدم عوارض جانبی

برخلاف رینوپلاستی، انتقال چربی به بینی عارضه‌های جانبی زیادی ندارد. شما پس از انجام این فرآیند به یک ریکاوری بسیار طولانی نیاز ندارید و خیلی زود می‌توانید کار‌های عادی زندگی خود را از سر بگیرید.

برگشت پذیری

نتایج حاصل از تزریق چربی به بینی، برگشت‌پذیر هستند، در واقع اگر شما از نتایج این تزریق رضایت کافی نداشته باشید، ناچار به تحمل آن برای یک دوره بسیار طولانی نیستید اما در مورد جراحی بینی نتایج به همین سادگی برگشت‌پذیر نخواهند بود.

پیشنهاد مطالعه
بررسی دلایل بروز خشکی مو

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | دکتر جویا را در اینستاگرام دنبال کنید


مطالعه بیشتر:

نحوه تزریق چربی برای افراد لاغر

قبل از تزریق بوتاکس این نکات را رعایت کنید

نکاتی برای آرایش بعد از تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *