علل کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس
5 اسفند

علل کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس

بررسی علل کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به عنوان یکی از روش‌های بی‌خطر و کم عارضه زیبایی شناخته می‌شود. با این حال به دلیل ورود سرنگ حین تزریق می‌توان شاهد برخی عوارض احتمالی خفیف مثل تورم، کبودی و التهابات پوستی شد. در صورتی که کاندیدهای انجام این کار با نکات مراقبتی لازم و برخی راهکارهای کاربردی برای از بین بردن ورم صورت بعد از بوتاکس آشنا باشند می‌توان تا حد زیادی از بروز این دسته از مشکلات جلوگیری کرد.

اگر شما نیز قصد انجام بوتاکس را دارید اما از مشکلات احتمالی بعد از آن هراس دارید شما را به همراهی متخصص پوست اصفهان در خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم. همراه ما باشید تا با علت کبودی بعد از بوتاکس و درمان ورم بعد از بوتاکس آشنا شوید. در بین تمامی نکات انتخاب کلینیک شناخته شده و پزشک متخصص در این زمینه تاثیر بالایی در بروز حداقل میزان عوارض جانبی مثل کبودی و ورم دارد.

پیشنهاد مطالعه
خال های مادرزادی

با وجود مزایای بسیار زیاد برای تزریق بوتاکس و نتایج عالی که به همراه خواهد داشت، یک نکته مهم که باید بدان اشاره کرد این است که تزریق بوتاکس می تواند بعد از درمان باعث کبودی یا تورم شود که البته در حد بسیار کم و کاملاً موقتی است. با این وجود، با چند روش ساده می توانید کبودی و تورم قابل توجه بعد از درمان بوتاکس را کاهش دهید، در ادامه دلیل کبودی و تورم بعد از بوتاکس ذکر شده است. و در مطلب دیگری روش های درمان کبودی بعد از تزریق بوتاکس را مورد بررسی قرار میدهیم.

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

پیشنهاد مطالعه
برای تغییر رنگ پوست چه موقع به پزشک مراجعه کنیم؟

علل کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس | بهترین متخصص ژل و بوتاکس

دلیل کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس

بوتاکس و پرکننده‌های پوستی برای بهبود ظاهر شما مزایای مختلفی را ارائه می‌دهند. اما کوچکترین سوزن‌ها، گاهی کبودی و ورم قابل توجهی ایجاد می‌کنند. کبودی وقتی شکل می‌گیرد که یک رگ خونی آسیب دیده در زیر پوست شما به اطراف خود خونریزی کند. برای جلوگیری از این امر در گام ابتدایی انژکتور خود را با دقت انتخاب کنید. زیرا مهارت و تجربه انژکتور به شدت بر نتایج تأثیر می‌گذارد. یک تزریق‌کننده باتجربه دقیقاً می‌داند رگ‌های خونی اصلی کجا هستند. و با انجام دقیق کار، کبودی و تورم بعد از تزریق بوتاکس را به حداقل می‌رساند. همچنین یک متخصص دارای مهارت، می‌تواند ماده تزریقی را که مناسب نیاز شما است، توصیه کند.

پیشنهاد مطالعه
راه های صاف کردن موهای خشک و وز

البته فراموش نکنید که تزریق بوتاکس به اندازه یک علم گستردگی دارد. گرچه کسی که تجربه زیادی دارد بهترین نتیجه را به شما هدیه می‌دهد. و قطعاً تکنیک دررست اجرای کار، در کاهش تورم و کبودی بعد از تزریق بوتاکس کمک می‌کند. با این حال حتی به دستان افراد باتجربه هم مقدار اندکی کبودی و تورم رخ می‌دهد.

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | دکتر جویا را در اینستاگرام دنبال کنید


مطالعه بیشتر:

علل و علائم ایجاد تبخال

تزریق چربی به روش میکروفت چیست؟

کرم های مراقبتی بعد از تزریق چربی به صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *