دلایل کرکی شدن مو جلوی سر
22 آذر

دلایل کرکی شدن مو جلوی سر

دلایل کرکی شدن مو جلوی سر چیست؟

موها یکی از اصلی ترین بخش های زیبایی محسوب می شوند و افراد همواره برای داشتن موهایی زیبا و خوش حالت اقدامات بسیار گسترده ای را انجام می دهند. اما همواره بروز مشکلات در ناحیه سر و مو ذهن افراد را به خود مشغول می کند. یکی از این مشکلات کرکی شدن مو جلوی سر می باشد. در ادامه این مقاله از سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص ژل و بوتاکس به بررسی دلایل کرکی شدن مو جلوی سر میپردازیم.

نکته اینجاست که برای اینکه بتوانید به درمان این مشکل بپردازید باید به علت بروز آن پی ببرید. در واقع باید بدانید از شایع ترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود تغییرات هورمونی می باشد که با افزایش سن برای بیماران به وجود می آید. همچنین دلایل دیگری مانند کاهش وزن ناگهانی و یا کم کاری غده تیروئید و… از جمله دلایلی است که میتواند این مشکل را پدید آورد.

پیشنهاد مطالعه
راه های تشخیص و درمان ملانوما

مطالعه بیشتر : رفع ضایعات گوشتی پوست با لیزر

تقویت موهای کرکی جلوی سر

همانطور که میدانید پس از اینکه افراد متوجه کرکی شدن موهای خود مواجه می شوند راه های زیادی برای درمان پیش روی آنها قرار میگیرد که شما میتوانید از یکی از آنها استفاده کنید. از جمله راه هایی که برای تقویت موها میتوان اشاره کرد روش PRP می باشد که با استفاده از پلاسما و تمام مواردی که برای تقویت موها به ان نیاز است به تقویت موها میپردازند. برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید باید به پزشکی متخصص و با تجربه مراجعه کنید تا بتوانید به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. دقت داشته باشید نکات زیادی در این رابطه وجود دارد که باید نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه
درباره فیلر چربی

علل ترشح چرک از پوست سر | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا متخصص ژل و بوتاکس را در اینستاگرام دنبال کنید

مزیت های تقویت موهای کرکی

پس از اینکه به این مسئله پی بردید که دلیل کرکی شدن مو جلوی سر شما چیست باید راه های تقویت آن را پیدا کنید تا دچار کچلی نشوید. روش های زیادی وجود دارد که باید با توجه به بررسی هایی پزشک انجام می دهد یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از روش هایی که معرفی شد روش PRP می باشد. از همین رو در نظر داریم تا به معرفی برخی از مزایای آن بپردازیم:

  • هزینه مناسبی را برای افراد به همراه دارد.
  • مواد لازم برای تقویت مو و رشد دوباره آن را به پوست سر برساند.
  • باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.
پیشنهاد مطالعه
بررسی عوامل ابتلا به بیماری سالک

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا


مطالعه بیشتر:

ارتباط کم آبی بدن و خشکی پوست

درمان انواع ضایعات عروقی با لیزر

معایب درمان های خانگی قارچ پوستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *