درمان آکنه اسکار | دکتر جویا متخصص پوست اصفهان
16 مرداد

درمان آکنه اسکار | دکتر جویا متخصص پوست اصفهان

درمان آکنه اسکار

آکنه اسکار را چگونه درمان کنیم؟

علت ایجاد آکنه

اسکار آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که، پس از ایجاد جوش روی پوست تظاهر پیدا می‌کند. آکنه خودش بیماری آزار دهنده‌ای است و باقی ماندن جای آنها روی پوست هم باعث آزردگی بیشتر فرد می‌شود. آکنه به دلیل بسته شدن منافذ پوست به وسیله چربی، پوست مرده و باکتری ایجاد می‌شود. با وجود آکنه منافذ پوست ملتهب شده و در نهایت می‌ترکند. اگر منافذ پر شده در لایه‌های عمیق‌تر پوست بترکد عفونت‌های باقی مانده در بافت‌های عمیق‌تر نشت کرده و باعث ایجاد ضایعات بزرگ‌تری می‌شود.

راهکارهای کاهش درد بعد از عمل بلفاروپلاستی

این ضایعات به شکل فرورفتگی‌های گاهاً عمیق در پوست دیده می‌شوند و شکل ناخوش آیندی به پوست می‌دهند. تا کنون درمان‌های متفاوتی برای اسکار آکنه ابداع شده است.آکنه یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی و شایع‌ترین علت مراجعه بیماران به پزشکان متخصص پوست است. آکنه‌های خفیف با مراقبت‌های خانگی و داروهای بدون نسخه درمان می‌شوند اما افرادی که به آکنه‌های شدید یا طولانی مدت مبتلا هستند باید به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنند. هر نوع ضایعه ناشی از آکنه‌ نیاز به درمان متفاوتی دارد. اساس ایجاد آکنه، اختلال در ترکیب و شدت چربی ترشح شده از غدد چربی و همچنین اختلال در روند و شدت شاخی شدن لایه پوستی است.

شبکه جهانی جام جم

آقای دکتر ابوالفضل جویا بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، مجتمع سپهر، طبقه اول، واحد ۵

جوش های صورت

تلفن تماس: ۳۶۶۹۲۹۷۴-۰۳۱

ساعات پذیرش همه روزه عصرها با تعیین وقت قبلی

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر جویا

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید.