مراحل و هزینه تزریق بوتاکس به چانه
25 اسفند

مراحل و هزینه تزریق بوتاکس به چانه

مراحل و هزینه تزریق بوتاکس به چانه

تزریق بوتاکس به چانه

تکنیک‌های تزریقی در سال‌های اخیر مورد توجه اغلب افرادی بوده‌اند که به دنبال روش‌هایی برای زیبایی و جوان‌سازی پوست خود بدون عمل‌های جراحی و روش‌های تهاجمی هستند. در این میان تزریق بوتاکس بیشتر از هر روش دیگری توانسته محبوبیت بالایی بین افراد به دست آورد. یکی از نواحی صورت که تزریق بوتاکس تا حد بسیاری می‌توانند سبب ایجاد تاثیرات مثبت در آن گردد چانه است.

تزریق بوتاکس به چانه در مرحله اول باعث از بین بردن چین و چروک و خطوط سطحی ایجاد شده در آن گشته و در مرحله بعدی باعث درمان افتادگی پوست ایجاد شده در آن می‌شود. اگر شما نیز به دنبال روشی برای از بین بردن این دسته از مشکلات هستید در این مقاله از سایت دکتر جویا متخصص پوست اصفهان همراه ما باشید تا با مواردی مثل فواید تزریق بوتاکس به چانه، هزینه تزریق بوتاکس چانه و هر چیز دیگری که در این مسیر باید بدانید آشنا شوید.

علل تزریق بوتاکس به چانه

اگر صورت را به دو بخش بالایی و پایینی تقسیم کنیم، چانه و دهان نه تنها کانون اصلی توجه در قسمت پایین صورت، بلکه پویاترین عضو نیز هستند. حالات صورت تا حد زیادی با چانه در ارتباط است. کافی است هنگام خنده یا حرف زدن صورت خود را در آینه نگاه کنید تا متوجه حرکات چانه شوید. همین امر باعث ایجاد خطوطی به ویژه در بخش میانی و حدفاصل چانه و لب پایینی می‌شود که فرد را برای تزریق بوتاکس ترغیب خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه
جوانسازی با هایفوتراپی صورت

شاید جالب است بدانید که حدود چهل ماهیچه در بخش چانه وجود دارد. تزریق بوتاکس  چانه و سایر روش‌های زیبایی که این عضلات را هدف قرار می‌دهند، می‌تواند منجر به پیشرفت‌های چشمگیری در زیبایی این ناحیه خواهد شد. تزریق بوتاکس به چانه به افزایش زیبایی ظاهری و کم رنگ‌تر شدن چروک‌ها کمک می‌کند. در این مطلب به تمامی ابعاد و جزئیات این روش درمانی پرداخته شده است.

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

مراحل و هزینه تزریق بوتاکس به چانه | متخصص پوست اصفهان

مراحل انجام بوتاکس چانه

در مرحله اول شما باید برای مشورت در مورد مشكلات خود و نتایج مورد انتظار از درمان، در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. پزشک به نگرانی‌های شما گوش می‌دهد و ماهیچه‌ها را با دقت معاینه می‌کند. اگر هم خود و هم پزشک احساس کردید که تزریق بوتاکس یک درمان مناسب برای شما است، از شما خواسته می‌شود فرم رضایت‌نامه را امضا کنید و از چانه عکس بگیرید تا پس از درمان، مقایسه راحت‌تر باشد.

پیشنهاد مطالعه
شامپو ضد شوره مناسب

قبل از درمان، پوست فرد تمیز می‌شود و محلی که تزریق بوتاکس باید انجام شود، مشخص می‌گردد. پس از اعمال بی‌حسی موضعی این عمل تزریقی انجام خواهد شد. در واقع تزریق بوتاکس در عضلات اعمال می‌گردد تا فلج موقت ایجاد شود. این اتفاق در ناحیه عصب می‌افتد زیرا بوتاکس وارد انتهای عصب می‌شود و از عبور سیگنال‌های عصبی به عضله جلوگیری می‌کند. شما قادر خواهید بود پس از تزریق، کلینیک را فوراً ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید. معمولاً برای چند روز متوجه هیچ تغییری نخواهید شد اما در طی دو هفته بعد باید شاهد پیشرفت تدریجی در منطقه باشید. باید به این نکته توجه داشت که این یک روش درمانی با اثر موقت است که در طی یک دوره حدود چهار ماه به حالت عادی برمی‌گردد که البته امکان تکرار درمان وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه
اصول ورزش بعد از تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق بوتاکس چانه

سال‌ها است که از تزریق بوتاکس به عنوان روش درمانی با هدف از بین بردن چروک‌ها و افتادگی پوست صورت استفاده می‌شود. در کنار مزایا و اثربخشی بالایی که این روش درمانی دارد، هزینه نسبتا پایین آن در مقایسه با سایر روش‌های مشابه سبب شده است تا افراد بسیاری برای انجام آن اقدام کنند. همانطور که گفته شد یکی از پرطرفدارترین نواحی صورت برای این منظور، چانه است. هزینه تزریق بوتاکس چانه به عوامل مختلفی مثل دستمزد پزشک، هزینه خدمات مصرفی ارائه شده در کلینیک، برند ماده بوتاکس استفاده شده، حجم مورد نیاز ماده بوتاکس و … بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد.

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | دکتر جویا را در اینستاگرام دنبال کنید


مطالعه بیشتر:

نکات شستشوی پوست بعد از تزریق بوتاکس

عوارض و هزینه تزریق چربی برای افراد لاغر

تزریق چربی از شکم به صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *