تزریق چربی به روش میکروفت چیست؟
2 اسفند

تزریق چربی به روش میکروفت چیست؟

تزریق چربی به روش میکروفت

تکنیک‌های تزریق چربی به دلیل مزایای منحصر به فردی که دارند یکی از بهترین گزینه‌های زیباسازی و جوان‌سازی پوست افراد به شمار می‌روند. در بین این روش‌ها تزریق چربی به دلیل بهره‌مندی از بافت‌های چربی خود بدن، بیشتر از سایر متدها توانسته توجه کاندیدهای عمل‌های زیبایی و پزشکان را به خود جلب کند. این موضوع سبب شده تا متدهای جدید و نوین در این زمینه معرفی و در کلینیک‌های زیبایی و متخصص پوست اصفهان مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله به روزترین و بهترین این موارد تزریق چربی به روش میکرو فت نام دارد. در این روش به دلیل فناوری‌های جدید به کار رفته در آن می توان به دستاوردهای بهتر و با کیفیت‌تری در حین انجام فرآیند زیبایی رسید.

روش‌هایی همچون انتقال چربی و تزریق چربی از دیرباز مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. البته در سال‌های اخیر این تکنیک با متد‌های جدیدی همچون میکروفت و نانوفت همراه شده است. کسی نیست که با انتقال چربی آشنا نباشد اما انتظار می‌رود با پیشرفت عمل و افزایش تکنولوژی‌های مطرح در دنیا بتوان دستاورد‌های بهتر و با کیفیت‌تری را برای این فرآیند زیبایی به دست آورد.

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

انتقال چربی در گذشته با استفاده از روش‌های سنتی انجام می‌شد. روش‌هایی که ممکن بود آنگونه که فرد انتظار داشت، نتواند نتایج مرغوبی را حاصل کند. برای اینکه بتوان شاهد بهترین نتایج و کیفیت بود باید حتما سلول‌های چربی که به روش‌های مختلف لیپوماتیک از بدن استخراج می‌شوند را کوچک و خرد کرد. کوچک کردن و خرد کردن سلول‌های چربی این امکان را به متخصص زیبایی می‌دهد تا با دست باز بتواند فرم‌دهی و شکل‌دهی‌های خاص خود را با بهترین سلیقه و کیفیت انجام دهد. گا‌هی خرد کردن این سلول‌های چربی و کوچک کردن آن‌ها برای انتقال بهتر می‌تواند در نتایج به دست آمده و درصد موفقیت تزریق چربی نیز موثر‌تر باشد.

پیشنهاد مطالعه
مقایسه انواع بیماری لوپوس پوست

بیشتر سلول‌های چربی وقتی پس از خرد شدن به زیر پوست و در بافت مورد نظر انتقال پیدا می‌کنند، زنده مانده و می‌توانند تغذیه کنند و هیچگاه گلوله گلوله نمی‌شوند. همین موضوع تا حد خیلی زیادی می‌تواند نتایج به دست آمده را دستخوش تغییر کند.

تزریق چربی به روش میکروفت چیست؟ | بهترین متخصص ژل و بوتاکس

روش های انتقال چربی میکروفت و نانوفت

یکی از روش‌های نوینی که برای خرد کردن سلول‌های چربی پیش از تزریق استفاده می‌شود. متد نانوفت است. در تزریق چربی نانو فت سلول‌های چربی به سایز نانو تبدیل خواهند شد. و می‌توان از آن برای بازسازی بافت و پوست و جوانسازی صورت به خوبی بهره‌مند شد. در مقایسه با روش‌های سنتی استفاده می‌شد. کیفیت به دست آمده و نتایج پیش رو در متد نانوفت بسیار چشمگیر بوده و می‌تواند تغییرات بسیار خوشایندی را به همراه داشته باشد. در قیاس با روش‌های سنتی، این روش بدون خطر است و تنها در یک جلسه و بدون درد قابل انجام خواهد بود.

همواره با رشد علم و تکنولوژی در تمامی عرصه‌ها شاهد پیشرفت سریع علم بوده‌ایم و صنعت زیبایی نیز از این حیث مستثنی نمی‌باشد. در گذشته متخصصان تصور می‌کردند. که استفاده از سلول‌های چربی خرد شده در سایز نانو بسیار مناسب‌تر است. این باور کاملا درست و علمی است اما با پیشرفت علم ثابت شد که اگر کمی سایز سلول‌های خرد شده را بزرگ‌تر کنیم می‌توانیم برای اهداف خاصی مانند جوانسازی یا ترمیم پوست نتایج خیره‌کننده‌ای را دریافت کنیم. آیا این کار به سادگی ممکن است؟ تجهیزات و امکانات موجود برای تزریق چربی به روش نانوفت این امکان را فراهم می‌کند؟

پیشنهاد مطالعه
درمان عفونت های پوستی و تنفسی آنتی بیوتیک اوماداسایکلین

استفاده از متد میکروفت برای کاهش وزن و مبارزه با چالش پیری

این روز‌ها به ناچار با توجه به جو جامعه و شرایطی که حاکم شده است در یک فرهنگ وسواسی نسبت به کاهش وزن و پیری قرار گرفته‌ایم. تصور اینکه یکی از بزرگترین معضلات پیری، کم شدن حجم صورت و چروک شدن پوست است بسیار دشوار بوده و گا‌ها غیر قابل تحمل می‌شود. از بین رفتن سلول‌های چربی در این سن و یا با افزایش سن، نشانه‌ای از تمرینات سخت بدنی و فیزیکی نیست بلکه این از دست دادن سلول‌های چربی و جذابیت پوست به دلیل افزایش سن و پیری است. طبیعت سهم به سزایی را در این چروک شدن پوست دارد و شما در شرایط عادی نمی‌توانید نقشی در کنترل آن‌ها داشته باشید.

شاید در ظاهر کمی ترسناک و نگران‌کننده باشد اما در باطن باید دقت کنید. که اصلا اینطور نیست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. البته فراموش نکنید نباید تنها به این دلیل که نمی‌توان پیری را متوقف کرد از کاهش آثار آن نیز گذشت. حتی با افزایش سن هم راهکار‌ها و روش‌های جدیدی به لطف علم زیبایی وجود دارد. که می‌توان با استفاده از آن جوانسازی پوست را به راحتی انجام داد. اینگونه می‌شود که گویا جوانی شما دوباره به دست خواهد آمد.

پیشنهاد مطالعه
دلایل رشد موی سفید در کودکان و جوانان

نتایج پیوند چربی میکروفت

تزریق چربی با روش میکروفت می‌تواند برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید. بافت پوستی خود را ترمیم کنید بسیار مورد توجه قرار گیرد. درصد موفقیت این فرآیند بسیار بالا بوده و به راحتی می‌توان انتظار نتایجی مناسب را در مدت زمان کوتاهی داشت. تزریق چربی با متد میکروفت می‌تواند. به دلیل استفاده از قطعات کوچک‌تر سلول‌های چربی باعث بازسازی پوست، افزایش و بهبود جریان خون، بازسازی عصب‌های از بین رفته و ترمیم بافت و پوست شود. متد میکروفت همچنین می‌تواند باعث شود تا پوست شما همواره مرطوب بوده و همچنین حالت ارتجاعی خود و هیدراتاسیون را حفظ نماید.

ظاهر پوست شما پس از استفاده انتقال چربی با شیوه میکروفت قطعا ظریف‌تر و بسیار شفاف‌تر خواهد شد. شما می‌توانید با استفاده از این متد قدرتمند، حتی صورت خود را زاویه‌سازی کرده و فرم دلخواه و متناسبی را به صورت خود هدیه دهید.

 

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | دکتر جویا را در اینستاگرام دنبال کنید


مطالعه بیشتر:

همه چیز راجع به تزریق بوتاکس به صورت مردان

عوارض جانبی واکسن گارداسیل

بیماری سلولیت چیست؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *