کرم های مفید بعد از میکرودرم
24 مرداد

کرم های مفید بعد از میکرودرم

بررسی کرم های مفید بعد از میکرودرم

در این مطلب از سایت دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان کرم های مفید بعد از میکرودرم را مورد بررسی قرار می دهیم.

زینک اکساید بعد از میکرودرم

پماد زینک اکساید دارای ترکیباتی است که بسیاری از آسیب های پوستی مثل سوختگی، التهاب، قرمزی و زخم را ترمیم و درمان می کند. بعد از میکرودرم تا مدتی پوست دارای زخم و التهاب است. از این رو کرم زینک اکساید بعد از میکرودرم می ‌تواند به بهبود این علایم کمک کند.

البته شاید نظر دکتر شما این باشد که از کرم ترمیم کننده قوی ‌تری استفاده کنید، پس حتماً تجویز او را جدی بگیرید و بر اساس توصیه او عمل کنید. اگر هنگام استفاده از زینک اکساید بعد از میکرودرم پوست شما حساسیت نشان داد و بدتر شد حتما آن را قطع کنید و از پزشک خود بخواهید یک کرم ترمیم کننده دیگر برایتان تجویز کند. به هر حال اگر این کرم روی پوست تان به خوبی جواب می دهد آن را باخیال راحت استفاده کنید.

کرم ترمیم کننده اولترا مدیلن

پماد یا کرم ترمیم کننده اولترا مدیلن اثر بخشی بالایی در بهبود زخم ها و کاهش اسکار انواع زخم ها دارد. این کرم بعد از لیزر ، میکرودرم و یا میکرونیدلینگ برای ترمیم سریع زخم ها استفاده می شود و برای از بین بردن خشکی، خارش، ترک های پوستی و آفتاب سوختگی یک انتخاب خوب است. همچنین برای ترمیم جای بخیه ها بعد از جراحی مناسب است. استفاده از کرم بهبود دهنده اولترا مدیلن دارای سرامید-2 با خاصیت بازسازی ، حفظ جوانی و نگهداری رطوبت پوست است که به بازسازی و کمک به حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

روشهای درمان لکه های کبدی

کرم ترمیم کننده لایسل سیکاسل

کرم ترمیم کننده لایسل سیکاسل ساخت ایران شرکت طناز گستر آسیا است. بعد از میکرودرم ، میکرونیدلینگ ، پیلینگ پوست، لیزر و … پوست به شدت آسیب پذیر، تحریک، دچار قرمزی و التهاب می شود. به همین دلیل باید از پوست مراقبت کرد. یکی از این مراقبت ها استفاده از کرم ترمیم کننده لایسل می باشد که برای پوست های حساس و تحریک شده مناسب است.

کرم لایسل یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند که موجب می شود قرمزی و التهابات پوست کم و روند بهبود و بازسازی آن سریع تر شود. همچنین این کرم لایه سطحی پوست (اپیدرم) را بازسازی کرده و لایه هیدرولیپیدی پوست را نیز تقویت می کند و مانع از دست رفتن آب پوست می شود.

روش های پیشگیری از عوامل بروز جوش دور لب

کرم های مفید بعد از میکرودرم | بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

رفع التهابات و قرمزی های بعد از عمل جراحی

پماد میکرودرم لایسل دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضدآلودگی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های هوای آلوده محافظت می کند. علاوه بر این خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ هم دارد که از ایجاد عفونت بر روی زخم ها جلوگیری می کند. از این محصول می توانید برای پوست صورت، گردن و بدن استفاده کنید تا جای زخم ها، جای بخیه، جراحات و سوختگی ها خیلی سریع خوب شوند.

کرم ترمیم کننده سیکالیفت درمالیفت

کرم ترمیم کننده سیکالیفت درمالیفت در ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده ناشی از لیزر، میکرودرم ابریژن ، پیلینگ، پرتودرمانی و غیره کاربرد دارد. این پماد باعث تسکین و تسریع سریع بهبود زخم ها و جراحات می شود. همچنین بر روی زخم های باز که ترشح ندارند قابل استفاده است.

موارد استفاده از متد درمانی اندولیفت

به عنوان نکته آخر باید عرض کنم نیمی از موفقیت درمان شما در میکرودرم به مراقبت های پوستی و استفاده از پماد میکرودرم بستگی دارد. پماد بعد از میکرودرم بسیار مهم است و حتما باید از آن تا بهبودی پوست استفاده کنید. همچنین بهتر است نوع آن را دکتر متخصص پوست شما تجویز کند.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید

مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

راهنمای کامل تزریق فیلر بینی

افراد مناسب جهت تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی

چه قسمت هایی از صورتم را می توانیم با فیلر درمان کنیم؟