کاربردهای درمانی میکرونیدلینگ صورت
27 خرداد

کاربردهای درمانی میکرونیدلینگ صورت

بررسی کاربردهای درمانی میکرونیدلینگ صورت

امروزه میکرونیدلینگ یکی از روش های فوق العاده موثر در جوانسازی و زیباسازی پوست به شمار می رود که توانسته در بین افراد بسیاری به شهرت و محبوبیت برسد. در مطلب امروز سایت دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص ژل و بوتاکس کاربردهای درمانی میکرونیدلینگ صورت را مورد قرار می دهیم.  از آنجایی که حیطه درمانی این روش بسیار گسترده است، اکثر متخصصین زیبایی برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی این روش را به بیماران خود پیشنهاد می دهند.

کاهش چین و چروک صورت

یکی از اصلی ترین اهداف میکرونیدلینگ ، برطرف کردن چین و چروک های پوستی است. با استفاده از روش میکرونیدلینگ صورت، رشد کلاژن و الاستین در پوست تحریک می شود و در نهایت شما از پوستی شاداب و جوان بهره مند خواهید شد. پس از درمان چین و چروک ها با استفاده از میکرونیدلینگ، بافت های مرده پوست احیا و بازسازی می شوند که در نهایت به برطرف نمودن چین و چروک و خطوط پوستی منجر می شود.

پیشنهاد مطالعه
منظور از تزریق فیلر به بینی چیست؟

از بین رفتن جای جوش با میکرو نیدلینگ صورت

یکی از آزاردهنده ترین مشکلات پوستی، به جا ماندن آثار جوش و آکنه بر روی پوست است. همانطور که میدانید جای جوش بر روی پوست سیاه می شود و زیبایی چهره را مختل می کند. در بعضی موارد نیز جای جوش و آکنه های پوستی حفره هایی بر روی پوست ایجاد می کنند که اصلا ظاهر خوشایندی ندارند. زمانی که این مشکل با ماسک های لایه بردار و داروهای مختلف و همچنین ماسک ها و داروهای گیاهی برطرف نشود، بهترین و سریعترین راه برای برطرف کردن آن استفاده از روش درمانی میکرونیدلینگ است.

روش های میکرونیدلینگ صورت | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

میکرونیدلینگ برای لک صورت

نور آفتاب یکی از اصلی ترین دلایل به وجود آمدن لک های پوستی است. علاوه بر اینکه قرار گرفتن در معرض نور آفتاب وجب به وجود آمدن لک های پوستی می شود، باعث تغییر رنگدانه های پوست نیز می شود و همین موضوع می تواند باعث اختلال در زیبایی چهره افراد شود.

پیشنهاد مطالعه
عوامل و عوارض بروز زرد زخم

با استفاده از این روش درمانی، شما می توانید لک های پوستی را ترمیم کنید و همچنین در صورتی که رنگدانه های پوستی شما دچار تغییر رنگ شده اند، می توانید آنها را ترمیم و بازسازی کنید.

دکتر ابوالفضل جویا بهترین بهترین متخصص ژل و بوتاکس را در اینستاگرام دنبال کنید

ترمیم جای زخم

باقی ماندن جای زخم برای روی پوست صورت بسیار ناخوشایند است. تفاوتی ندارد که علت به وجود آمدن این زخم چه باشد، چیزی که مهم است تاثیر منفی آن بر روی زیبایی چهره است. شما می توانید با میکرونیدلینگ آثار زخم را از روی چهره خود حذف کنید و جوان و شاداب به نظر برسید. این را در نظر داشته باشید که بعضی از زخم ها در زیر پوست نیز ایجاد می شوند و با روش های ساده نمی توان آنها را از بین برد. بنابراین بهترین روش برای درمان جای زخم استفاده از همین روش درمانی است.

پیشنهاد مطالعه
کانتورینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست

منافذ باز پوستی می توانند به نوبه خود زیبایی چهره را مختل کنند. داشتن پوستی صاف و مخملی آرزوی هرکسی است. اگر منافذ باز پوستی دارید، می توانید با استفاده از روش میکرونیدلینگ آنها را برطرف کنید. به این صورت که با این روش، کلاژن سازی در اطراف این منافذ تحریک می شود و افزایش می یابد.

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا


مطالعه بیشتر:

پیشگیری از ایجاد موی زیر پوستی

عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس دیستون

بهترین سن و فصل برای تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *