مزایای انتقال چربی به خط اخم چیست؟
7 فروردین

مزایای انتقال چربی به خط اخم چیست؟

بررسی مزایای انتقال چربی به خط اخم

وقتی تزریق چربی را برای مقابله با خط اخم در نظر می‌گیرید، در حقیقت یک روش امن و مطمئن را برای خود انتخاب کرده‌اید. متدی که ریسک چندانی ندارد و سلامتی شما را در معرض خطر قرار نمی‌دهد. این عمل یک روش علمی و پزشکی بسیار موثر است که نتایج فوق‌العاده‌ای را نیز برای شما در پی دارد. تزریق چربی به خط اخم موجب جوانسازی پوست و به طور کلی ظاهر شما می‌شود. امروز در سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان مزایای انتقال چربی به خط اخم را بطور خلاصه موردبررسی قرار خواهیم داد.

وقتی این فرآیند را پشت سر می‌گذارید، بسیار جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید و چهره شما طراوت بیشتری خواهد داشت. این موضوع رابطه مستقیمی با اعتماد به نفس شما دارد و همچنین موجب می‌شود که چهره خود را بیشتر از گذشته دوست داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه
نقاط قابل درمان با هایفوتراپی پوست

این عمل نتایجی کاملا طبیعی به دنبال دارد و تحت هیچ شرایطی، یک ظاهر مصنوعی برای شما به وجود نمی‌آورد. ترانسفر چربی به خط اخم، دوران ریکاوری چندان طولانی ندارد و فعالیت‌های همیشگی زندگی شما را نیز مختل نمی‌کند.

مزایای انتقال چربی به خط اخم چیست؟ | متخصص پوست اصفهان

نتایج حاصل از تزریق چربی به خط اخم

برای پی بردن به نتایج نهایی تزریق چربی به خط اخم، باید بین چند روز تا چند هفته صبر داشته باشید. البته به محض آن که شما این عمل را انجام می‌دهید، تغییراتی را در ظاهر خود احساس می‌کنید و متوجه کاهش عمق خط اخم در چهره خود می‌شوید اما همانطور که گفته شد باید زمان بیشتری را به ظهور نتایج نهایی اختصاص بدهید.

پیشنهاد مطالعه
ویروس Molluscum Contagiosum چیست؟

انتقال چربی به خط اخم موجب می‌شود که شما صورت یک دست و جذاب‌تری داشته باشید و این خط دیگر در ظاهر شما چندان عمیق و واضح به نظر نرسد. این روند می‌تواند حتی برای دو سال نیز ادامه داشته باشد. پس از آن اگر از نتایج کار راضی بودید، می‌توانید تزریق دیگری را مد نظر قرار بدهید و باز هم از چربی‌های خود برای از بین بردن خط اخم استفاده کنید.

هزینه تزریق چربی به خط اخم

همواره راه و روش‌های زیادی برای جوانسازی پوست تبلیغ می‌شوند اما کم‌تر روشی به اندازه ترانسفر چربی به خط اخم موثر خواهد بود. طبیعتا تزریق چربی یک عمل ارزان قیمت با هزینه ناچیز نیست اما نسبت به خدماتی که این عمل به ظاهر شما ارائه می‌دهد، هزینه آن در یک کلینیک معتبر و مجهز کاملا منصفانه به نظر می‌رسد در واقع این هزینه‌ای است که شما می‌پردازید تا یکی از نشانه‌های مهم افزایش سن را در ظاهر خود از بین ببرید و شادابی بیشتری به دست بیاورید.

پیشنهاد مطالعه
پی آر پی (PRP) چیست ؟

دکتر ابوالفضل جویا متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر را در اینستاگرام دنبال کنید

راه های ارتباط با متخصص ژل و بوتاکس


مطالب پیشنهادی:

میزان هزینه تزریق چربی به بینی

افراد مناسب برای انتقال چربی میکروفت

سوالات متداول قبل از تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *