مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی
9 اسفند

مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی

مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی در نگاه اول، عملی بسیار موثر با کم‌ترین عارضه‌های جانبی است. در این روش از چربی‌های انباشته شده در بدن خود شما کمک گرفته می‌شود تا در نقطه دیگری از بدن، حجم مطلوبی به دست بیاید. حتی اگر در بدن خود ذخیره‌های وسیع چربی ندارید و کاملا لاغر هستید باز هم می‌توانید این عمل را انجام دهید. در این مطلب از سایت متخصص پوست اصفهان مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تزریق چربی یک تغییر بسیار دلچسب را در ظاهر شما رقم می‌زند. طبیعتا رقم خوردن یک تغییر عارضه‌هایی را نیز به دنبال دارد اما از آنجایی که فرآیند انتقال چربی کاملا طبیعی است و در آن از محصولات شیمیایی و ترکیب‌های خارجی استفاده نمی‌شود، شما آثار جانبی زیادی را تحمل نمی‌کنید و با علائم بسیار محدودی روبرو می‌شوید. اهمیت به کار رفتن چربی‌های بدن شما در جریان این فرآیند، تنها در طبیعی بودن نتایج خلاصه نمی‌شود. با استفاده از چربی‌های خود بدن، شما مطمئن خواهید شد که بدن این چربی‌ها را پس نمی‌زند و امکان بروز واکنش‌های آلرژیک نیز وجود ندارد در نتیجه احتمال وقوع عارضه‌های شدید، بسیار کم خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه
تفاوت میخچه و پینه در چیست؟

ورم یکی از عارضه‌های مربوط به تزریق چربی در بدن به شمار می‌رود. تورم پوست پس از تزریق چربی طبیعی به نظر می‌رسد و به هیچ‌وجه یک نشانه نگران‌کننده نیست. شما پس از تزریق کردن چربی با این اثر جانبی روبرو می‌شوید اما تورم ایجاد شده خیلی سریع و کاملا محو می‌شود و اثر آن در بدن شما از بین می‌رود.

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

انتظارات پس از تزریق چربی

تجربه درد شدید پس از پایان تزریق چربی، کاملا نادر است و تقریبا برای هیچکس اتفاق نمی‌افتد. این درد تنها در صورتی ایجاد می‌شود که این عمل در شرایط کاملا غیراستاندارد صورت بگیرد. در جریان عمل، پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی، امکان بروز احساس درد را از بین می‌برد. پس از پایان آن نیز شما نباید نگران احساس درد باشید و اگر با از بین رفتن اثر بی‌حسی کمی درد آغاز شد با یک مسکن ساده مشکل حل می‌شود.

پیشنهاد مطالعه
رفع چین و چروک پوست با لیزر فرکسل

پس از پایان این عمل زیبایی، شما شاهد بروز عارضه‌هایی مثل تورم و کبودی جزئی در ناحیه انجام تزریق خواهید بود. این نشانه‌ها در فاصله ۳ روز پس از انجام فرآیند به اوج می‌رسند اما در نهایت کمرنگ و سپس به طور کامل محو می‌شوند. به طور کلی نمی‌توان از یک زمان کاملا دقیق و یکسان برای خوابیدن ورم پس از تزریق چربی صحبت کرد چرا که این زمان در افراد مختلف، متفاوت است. با این وجود معمولا زمان خوابیدن ورم پس از ترانسفر چربی حدود یک هفته است. در حقیقت یک هفته پس از پایان فرآیند، شما شاهد از بین رفتن ورم‌های موجود در ناحیه انجام تزریق خواهید بود. طبیعتا هر چقدر که تورم کاهش پیدا کند، نتایج حاصل از این فعالیت مشخص‌تر خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه
عوامل تاثیرگذار بر عدم تقارن صورت

این آثار جانبی به هیچ‌وجه برای شما نگران‌کننده نیستند و نباید موجب اضطراب شما شوند. میزان و شدت عارضه‌های جانبی پس از انجام فرآیند به میزان مهارت پزشک نیز بستگی دارد. اگر این کار را به پزشک متخصص، معتبر و مجرب بسپارید او با استفاده از بهترین تکنیک، آثار جانبی را برای شما تا حد امکان کم می‌کند. همچنین پزشک ممکن است دارو‌هایی را نیز برای کاهش عارضه‌های جانبی در بدن شما تجویز کند.

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | دکتر جویا را در اینستاگرام دنبال کنید


مطالعه بیشتر:

نحوه تزریق چربی برای افراد لاغر

زمان نقاهت و بهبودی در تزریق میکروفت

نکاتی برای آرایش بعد از تزریق بوتاکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *