ماسک آووکادو برای پوست‌های حساس
25 شهریور

ماسک آووکادو برای پوست‌های حساس

ماسک صورت برای پوست‌های حساس

همه ما به دنبال راهی سریع و مؤثر برای تغذیه، ترمیم و شاداب کردن پوست صورتمان هستیم. این راه را می‌توان به‌راحتی و با استفاده از میوه آووکادو و خواص آن پیدا کرد.با خواندن این نوشتار از سایت دکتر جویا متخصص پوست اصفهان با نحوه تهیه ماسک آووکادو برای پوست‌های حساس آشنا خواهید شد.با ما همراه باشید.در شرایط فعلی و با توجه به بالا بودن قیمت محصولات بهداشتی شیمیایی و عوارض احتمالی استفاده مداوم از آن‌ها، استفاده از مواد طبیعی بهترین انتخاب است.

در میان میوه‌هایی که می‌توان از آن‌ها برای تهیه ماسک‌های صورت خانگی استفاده کرد، آووکادو لقب پادشاه را دارد و ماسک آووکادو بهترین گزینه برای شادابی، ترمیم و تغذیه مو است. برخی معتقدند استفاده از روغن آووکادو برای مو می تواند به تقویت و سلامت موهای شما کمک کند.

پیشنهاد مطالعه
عوارض و محدودیت‌های ماینوکسیدیل

تهیه ماسک آووکادو برای پوست‌های حساس :

بلغور جو دوسر که از مواد اولیه این ماسک است، یکی از بهترین مواد برای پوست‌های حساس محسوب می‌شود. شما می‌توانید از بلغور جو دوسر در وان حمام هم استفاده کنید و کل بدنتان را با آن ماساژ دهید.

خوب است بدانید که برای تهیه‌ محصولات خانگی مراقبت از پوست، بهتر است از جو دوسر کلوئیدی که دارای ذرات ریز است استفاده کنید، اما استفاده از آرد جو دوسر یا جو دو سر آسیاب‌شده نیز امکان‌پذیر است.

مواد لازم

میوه آووکادوی رسیده: دو قاشق غذاخوری
جو دوسر کلوئیدی: یک تا دو قاشق غذاخوری
شیر گرم: یک تا دو قاشق چای‌خوری

پیشنهاد مطالعه
میکرونیدلینگ صورت چیست

طرز تهیه

یک تکه آووکادو را له کنید تا کاملاً نرم شود. به اندازه کافی جو دوسر و شیر به آن اضافه کنید تا به غلظتی که دوست دارید برسد. سپس مواد را به‌خوبی با هم مخلوط کنید.

ماسک آووکادو را روی پوست نم‌دارتان بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست‌تان بماند؛ سپس ماسک را از روی پوست پاک کنید و صورتتان را به خوبی با آب بشویید. در نهایت از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

| برای ورود به صفحه اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید |

ماسک آووکادو برای پوست‌های حساس | متخصص پوست اصفهان


بیشتر بدانیم:

نکاتی برای افزایش تاثیر شامپو ضد شوره

پیشگیری و درمان تاول های آفتاب سوختگی

خواص ماسک‌‌ صورت آووکادو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *