رفع افتادگی پلک با پلاسما جت
4 دی

رفع افتادگی پلک با پلاسما جت

رفع افتادگی پلک با پلاسما جت:

از پلاسما جت می توان در کاربردهای زیبایی هم بهره برد و با استفاده از آن می توان از شر افتادگی و پیری پلک رها شد و برای این کار می توانید با جراحی و برش هایی که در اثر آن اتفاق می افتد، پلک خود را جوان سازیبنمایید. این خدمت که در کلینیک های زیبایی ارائه می شود برای اشخاصی مناسب می باشد که قصد جراحی پلک نداشته و میخواهند بدون نیاز به بی هوشی و جراحی (به دلیل ترس از بی هوشی یا مصرف وارفارین و….  ) پلک هایی جوان و زیبا داشته باشند.

نکته جالب دیگری که باید در مورد پلاسما جت بدانید این است که پلاسما جت روشی می باشد که قادر است با تکیه بر از آخرین دستگاه های جوانسازی زیبایی و جذابیت را به شما ارائه نماید. تمرکز در گزینش متخصص‌های پوست و یا کلینیک زیبایی در این زمینه از اهمیت ویژه ای بر خوردار است؛ ضمن اینکه بایستی با دقت به عواملی مانند کیفیت عمل و تجربه ی پزشک نسبت به این مساله تصمیم گیری نمایید. در این روش از تیغ و برش استفاده نمیشود و در واقع پوست یا چربی پلک برداشته نمیشود بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعید ( مستقیما از جامد به گاز تبدیل میشود) میشود و این مساله باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست میشود.

پیشنهاد مطالعه
پلاسما و پی آر پی یا پلاسما جت چیست؟

بیمار باید حدود ۲۰-۳۰ دقیقه کرم بیحسی روی پلک ها داشته باشد. هر جلسه درمانی بطور متوسط بین30   -20 دقیقه طول میکشد و بیمار میتواند نتیجه عمل را بلافاصله ببیند.کاملاً بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست دارد. تعداد جلسات درمانی معمولا بین ۳-۱ جلسه درمانی لازم است.

بسیاری از بیماران طی ۱ جلسه بهبود کامل دارند ولی در تعدادی از بیماران جلسات تکمیلی دوم یا سوم لازم است. در صورت نیاز به جلسه درمانی دوم یا سوم،فواصل جلسات یک ماه است. بعد از عمل دلمه های ریز بر روی پلک وجود دارند که طی ۳-۷ روز میریزند و پلک به حالت طبیعی برمیگردد. مهمتر اینکه طی این عمل هیچ خونریزی اتفاق نمیافتد و پلک از نظر عملکرد بعد از عمل کاملاً طبیعی عمل میکند. پس از انجام پلاسما تراپی پلک قرمز و کمی متورم است و نقاط کارشده دلمه های کوچک قهوه ای رنگ دارد. تورم و کمی احساس ناراحتی ممکن است تا ۳ روز طول بکشد.در ضمن در طی این پروسه چربی زیر پلک دست نخورده باقی میماند.بنابراین تشخیص استفاده از این روش بعهده متخصص پوست است و احراز شرایط لازم سبب میشود سطح رضایت بیمار را حاصل نماید.

پیشنهاد مطالعه
بررسی کاربرد لیزرتراپی

 


دکتر ابولفضل جویا

بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید:

مراجعه کنندگان محترم: لطفا سوالات خود را از دکتر جویا در بخش پرسش و پاسخ ارسال نمایید. تمامی تلاش ما این است در اسرع وقت سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *