بهترین متخصص زیبایی اصفهان
13 فروردین

بهترین متخصص زیبایی اصفهان

دکتر ابوالفضل جویا متخصص و جراح پوست و مو و زیبایی و لیزرهای تخصصی.

مدرس کمپانی  سینکلر امریکا در خاور میانه جهت اموزش متخصصین در زمینه تزریق ژلهای تخصصی و مدرس خاور میانه اینخهای امریکایی سیلوءت امریکا و مدرس تزریق ژلهای تخصصی در کمپانی مرز المان  در زمینه تزریق سه بعدی.


دکتر ابوالفضل جویا

متخصص پوست و مو و زیبایی اصفهان

اصفهان، دروازه شیراز، مجتمع سپهر، طبقه اول، واحد 5
تلفن تماس: 36692974-031


ایشان جزو انجمن متخصصین پوست و مو و زیبایی اروپا و امریکا میباشند . ضمنا دوره های تکمیلی کاشت مو و لیزر  و داروهای گیاهی درماتولوژیک و از کشورهای المان  . استرالیا . اسپانیا . سوئد. ایتالیا و فرانسه  به انجام رسانده اند .

پیشنهاد مطالعه
tca برای درمان جای جوش

دوره بسیار پیشرفته تزریق های تخصصی سینه و باسن  و صورت و سایر نقاط بدن را در فرانسه با موفقیت بسیار به پایان رسانده اند . دارای تخصص و دوره های پیشرفته خود را در زمینه لیپولیز و لیپوساکشن با دستگاهای مختلف لیپولیز   . لیپوست . لیپوماتیک و واتر بادی جت   با موفقیت چشمگیر به پایان رسانده اند.

ایشان در حال حاضر بعنوان متخصص جراح سرطانهای پوست  و بیماریهای بدخیم پوست و تومورهای پوستی و باروش جراحی mohs در بیمارستان امید  در حال خدمت به هموطنان میباشند.

در حال حاضر  انواع  جراحی های زیبایی و روشهای ترکیبی  با پیشرفته ترین و مدرنترین دستگاهای دنیا توسط ایشان در حال انجام و اموزش میباشد

پیشنهاد مطالعه
لیزر موهای زائد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *