بهترین راه درمان گودی زیر چشم
23 تیر

بهترین راه درمان گودی زیر چشم

با انواع درمان گودی زیر چشم آشنا شوید!

  • درمان گودی زیر چشم با تزریق چربی نانوفت

برای تزریق از چربی خود فرد استفاده می شود، که این چربی از شکم، پهلوها، ران، باسن به روش لیپوماتیک یا لیپوساکشن برداشته می شود. بعد از اینکه چربی برداشته شد فیلترهای مخصوصی وجود دارد که چربی را به دفعات زیادی عبور می دهد و باعث می شود در آخر مایع شفاف و لطیفی بدست بیاید. یکی از نکات مهی که باید به آن اشاره کنیم این می باشد که مایع از مقدار زیادی سلول بنیادی تشکیل شده است و بعد از اینکه به چشم تزریق شد شروع به تکثیر می کند، تزریق چربی به روش نانوفت باعث روشن شدن زیر پوست شده و تیرگی زیر چشم را از بین می برد.

مزایای تزریق چربی به روش نانوفت

  1. به علت اینکه سلول های چربی از بدن خود فرد استخراج می شوند، بنابراین عوارض کمتری را در پی دارد.
  2. دوران نقاهت کوتاهی دارد.
  3. این روش به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی قابل انجام است.
  4. روند سریع تری در بهبودی بعد از تزریق دارد.
  5. این روش نسبت به سایر روش های تزریق فیلر ماندگاری بالاتری دارد.
  6. سبب ساخت کلاژن و الاستین پوستی می شود.
  7. فرد در طول تزریق چربی با روش نانوفت احساس هیچ گونه درد و ناراحتی ندارد.
    و…

ماندگاری نانوفت زیر چشم چقدر است؟

شاید این سوال برای شما ایجاد شود که ماندگاری نانوفت زیر چشم چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این تزریق بیش از ۲ الی ۳ سال ماندگار است البته که این ماندگاری در افراد مختلف متفاوت است. اگر می خواهید که طولانی مدت یا در حتی دائمی باشد بعد از اینکه اولین تزریق را انجام دادید ۶ ماه بعد مجدد این کار را انجام دهید.

  • درمان گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

جزء یکی از راه های سریع برای درمان گودی زیر چشم می باشد، در حالت کلی فیلر جایگزینی است که می تواند بافت از دست رفته و یا تحلیل رفته زیر چشم را پر کند که در صورت پر شدن گودی ایجاد شده از بین خواهد رفت. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تزریق فیلر ضرر دارد ولی باید بگوییم که هیچ گونه حساسیتی را در فرد ایجاد نمی کند در حالت کلی فیلر نوعی ژل پر کننده است که تزریق آن نتایج سریعی را به همراه دارد.

  • تزریق ژل زیر چشم برای درمان گودی زیرچشم

نوع ژل هایی که برای زیر چشم تزریق می شود ژل های خاصی می باشد و نباید از ژلی استفاده شود که دانسیته، چگالی و غلظت زیادی داشته باشد زیرا این تزریق باید به صورت کاملا سطحی باشد. این تزریق نباید تزریق با سوزن انجام شود زیرا امکان وارد شدن ژل به رگ های چشم وجود دارد، بنابراین جهت تزریق از میکروکانولاهای مخصوص استفاده می شود که خطری برای چشم به دنبال نخواهد داشت.

  • درمان تیرگی و گودی زیرچشم با PRP

این روش به این صورت است که ابتدا پزشک باید مقداری خون را از بیمار بگیرد تا پلاکت های موجود در آن رشد یابند، بعد از اینکه پلاکت ها به خوبی رشد کردند آن را به زیر پوست تزریق می کنند، در حالت کلی برای این تزریق می بایست 30 تا 60 سی سی از بیمار خون گرفته شود، این خون باید در دستگاه سانترفیوژ قرار داده شود تا پلاکت از گلبول های قرمز جدا شود، در نهایت این پلاکت جدا شده با استفاده از مواد دیگری تقویت می شود و PRP بدست می آید که به زیر چشم تزریق می شود. روش تزریق پی آر پی یک روش غیر تهاجمی می باشد، که به منظور برطرف کردن گودی زیر چشم می باشد. این روش 6 ماه ماندگاری دارد و بعد از آن باید تمدید کرد.

درمان گودی زیر چشم | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

راهکار های درمان خانگی گودی زیر چشم

درمان گودی زیر چشم تنها روش تزریق و جراحی نمی باشد بلکه روش های خانگی نیز می تواند باعث درمان گودی زیر چشم و کاهش تیرگی شوند که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند.

  • نوشیدن آب کافی

آب جزء اصلی ترین موادی است که باید حتما برای سالم ماندن اعضای بدن استفاده شود، اگر شما در روز آب زیادی را مصرف کنید می توانید شاهد بهبود تیرگی زیر چشم خود باشید.

  • خواب منظم و کافی

چشم های فرورفته نشان دهنده این است که شما خواب کافی و باکیفیتی نداشتید، به طور متوسط ما به ۷ تا ۹ ساعت خواب نیاز داریم در صورتی که نوزادان، کودکان و افراد مسن شاید کمی بیشتر نیاز داشته باشند.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

افراد مناسب برای کربوکسی تراپی زیر چشم

بررسی کربوکسی تراپی زیر چشم

بررسی دقیق تفاوت‌های مزوژل و فیلر زیر چشم

کاربردها و ماندگاری مزوتراپی زیر چشم

بررسی جامع مزوتراپی زیر چشم

پیشنهاد مطالعه
میکرونیدلینگ صورت چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *