پلاسما و پی آر پی یا پلاسما جت چیست؟
24 دی

پلاسما و پی آر پی یا پلاسما جت چیست؟

 پی آر پی یا پلاسما جت: احتمالا این سوال برای شما پیش می آید که پلاسما و پلاسما جت چیست ! پلاسما در واقع ماده ای است که نه از جنس گاز است، نه جامد و نه مایع؛ بلکه از حرارت دادن شدید گاز به وجود می آید و در عین حال ساختاری متفاوت از آن دارد. کاری که دستگاه پیشرفته پلاسما جت انجام می دهد این است که گاز بین دستگاه و پوست را یونیزه کرده و بدین صورت ماده پلاسما را ایجاد می کند، همین امر باعث می شود تا این شار الکترونی، بافت جامد مورد نظر در سطح پوست را تصعید کرده و آن را به بخار تبدیل کند. پس از این امر بلافاصله پوست جمع شده و حالت سفت به خود می گیرد. در انتها نیز کلاژن سازی تحریک شده و پوست دوباره جوانی و طراوت خود را باز می یابد.

پیشنهاد مطالعه
پلاسماجت

به منظور تمرکز دقیق بر روی بافت آسیب دیده و اثر گذاری بهتر، این دستگاه، هنگام درمان، پلاسمای هلیوم سرد را با امواج RF  ترکیب می کند. از این طریق است که پلاسما جت می تواند با از بین بردن پوست های اضافی و بافت های زائد، به راحتی و بدون اینکه تاثیری بر روی بافت های سالم مجاور داشته باشد نتایجی با کیفیت دوچندان نسبت به لیفت صورت با جراحی حاصل کند، کما اینکه با افزایش کلاژن سازی در طول دوران بهبود نیز نتایج را بیش از پیش فوق العاده می سازد.

پلاسما جت چه تفاوتی با پلکسر و پلکسر پلاس دارد ؟
پس از دانستن اینکه پلاسما جت چیست جالب است بدانید که برخلاف تصور خیلی افراد پلکسر ، پلاسما جت و پلکسر پلاس با هم متفاوتند. در واقع هر سه اینها از یک تکنیک و عملکرد به نام پلاسما برای رفع چروک و افتادگی پوست استفاده می کنند. اما در قدرت عملکرد و قیمت دستگاه با یکدیگر متفاوتند. به گونه ای که اگر یک جلسه پلکسر پلاس برای رفع افتادگی پلک به همراه یک جلسه ترمیم جهت دسترسی به نتایج مطلوب کافی باشد در مورد پلاسماجت ممکن است لازم باشد تعداد این جلسات حتی به 10 جلسه نیز برسد تا نتایج دلخواه حاصل شود. از این رو بدیهی است که قیمت پلکسر پلاس بینی بسیار بیشتر از قیمت پلاسما جت بینی می باشد. گفتنی است که با ابداع پلکسر پلاسما جت و پلکسر پلاس، اصطلاح جراحی نرم وارد عرصه علم پزشکی شد.

پیشنهاد مطالعه
مزایای جراحی پلاسما جت

پلاسما و پی آر پی یا پلاسما جت چیست؟

دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص زیبایی پوست و مو

دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص زیبایی پوست و مو دکتر ابوالفضل جویا متخصص و جراح پوست و مو و زیبایی و لیزرهای تخصصی.

مدرس کمپانی سینکلر امریکا در خاور میانه جهت اموزش متخصصین در زمینه تزریق ژلهای تخصصی.

مدرس خاورمیانه ای نخ های امریکایی سیلوءت امریکا.

مدرس تزریق ژلهای تخصصی در کمپانی مرز آلمان در زمینه تزریق سه بعدی.

ایشان جزو انجمن متخصصین پوست و مو و زیبایی اروپا و امریکا می باشند.

ضمنا دوره های تکمیلی کاشت مو و لیزر و داروهای گیاهی درماتولوژیک را در کشورهای آلمان، استرالیا، اسپانیا، سوئد، ایتالیا و فرانسه به انجام رسانده اند.

آشنایی بیشتر با دکتر 

دکتر ابولفضل جویا

بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید:

مراجعه کنندگان محترم: لطفا سوالات خود را از دکتر جویا در بخش پرسش و پاسخ ارسال نمایید. تمامی تلاش ما این است در اسرع وقت سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود

پیشنهاد مطالعه
علل و علائم ابتلا به انواع سفلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *