مزایای تزریق چربی به صورت های لاغر چیست؟
5 فروردین

مزایای تزریق چربی به صورت های لاغر چیست؟

بررسی مزایای تزریق چربی به صورت های لاغر

نوشته ای که امروز در سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان منتشر شده است. مزایای تزریق چربی به صورت های لاغر را مورد مطالعه قرار خواهد داد. افرادی که دارای صورت‌های لاغر هستند، به کمک تزریق چربی می‌توانند یک تغییر بسیار مطلوب در وضعیت ظاهری خود به وجود بیاورند. به طور کلی مزیت‌های تزریق چربی به صورت‌های لاغر قابل توجه هستند:

  • تزریق چربی ریسک بسیار پایینی دارد چرا که در این فعالیت از چربی‌های بدن خود شما استفاده می‌شود و در نتیجه این احتمال وجود نخواهد داشت که بدن، چربی‌ها را به عنوان ترکیب خارجی شناسایی کند و آن‌ها را پس بزند.
  • در تزریق چربی به صورت معمولا به جای بیهوشی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. این موضوع نیز درصد اطمینان فرآیند را افزایش می‌دهد.
  • شما می‌توانید در این فرآیند با ایجاد حجم مناسب برای صورت، برجسته‌سازی لب‌ها و یا گونه‌ها از چهره دلخواه خود برخوردار شوید و اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورید.
  • زمان انجام این عمل زیبایی چندان طولانی نیست و دوران ریکاوری پس از آن نیز در روند فعالیت‌های همیشگی زندگی شما مشکل خاصی به وجود نمی‌آورد.
  • نتایج حاصل از این فعالیت زیبایی، کاملا طبیعی و دلچسب هستند.
  • ماندگاری انتقال چربی به صورت نسبت به روش‌هایی مثل استفاده از فیلر‌ها به مراتب بیشتر خواهد بود.
پیشنهاد مطالعه
پاسخ به چند سوال متداول پیرامون تزریق بوتاکس

مزایای تزریق چربی به صورت های لاغر چیست؟ | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

نتایج تزریق چربی به صورت های لاغر

نتایج تزریق چربی برای افراد لاغر شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد چرا که این کار موجب ایجاد حجم مناسب و ‌ایده‌آل برای صورت شما خواهد شد. شما به محض پایان فرآیند، تغییراتی را در ظاهر خود مشاهده می‌کنید. به مرور زمان نیز این تغییرات تکامل کافی را به دست می‌آورند و ظاهر جدید شما را می‌سازند.

اگر تزریق چربی را برای گونه‌ها در نظر گرفته باشید، این موضوع به یک تغییر بسیار مطلوب در چهره شما ختم می‌شود. اگر این کار را برای لب‌ها انجام داده‌اید، صاحب لب‌هایی برجسته و زیبا می‌شوید و اگر در صورت یا پیشانی این تزریق را انجام بدهید، چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر پیدا می‌کنید و خط و خطوط روی چهره را به حداقل می‌رسانید. حالا همه اجزای صورت شما بهتر دیده می‌شوند و مشکلات چهره‌ی شما رفع می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه
روش های درمان لک های ماه‌ گرفتگی

دکتر ابوالفضل جویا متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر را در اینستاگرام دنبال کنید

راه های ارتباط با متخصص ژل و بوتاکس


مطالب پیشنهادی:

ریکاوری پس از تزریق چربی به چانه

افراد مناسب برای انتقال چربی میکروفت

سوالات متداول قبل از تزریق بوتاکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *