مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ
22 خرداد

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ

برخی سوالات رایج و نگرانی هایی که از سوی مراجعین مطرح می گردد حول محور کارهایی است که برای مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ باید انجام دهند، می چرخد. پزشکان همواره به خانم ها می گویند که آنها می توانند پس از مدت هشت الی ده ساعته صورت خود را با آب شستشو داده و نگران هیچ چیز نباشند. البته شوینده هایی که برای صورت استفاده می شود برای پزشکان اهمیت دارد و همواره در انتخاب و پیشنهاد یکسری داروهای خاص به مراجع خود مشاوره می دهند.

| دکتر ابوالفضل جویا – متخصص پوست اصفهان |

بانوان می توانند برای مراقبت از پوست خود به جهت آنکه منافذ آن تا حدی باز شده اند، از یکسری کرم های ضدآفتاب با مشورت پزشک و یا درمانگر خود استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه
آسیب دیدگی مو با استفاده از ابزار حرارتی

یکی از راه های محافظت از پوست که پزشکان به مراجعین خود پیشننهاد می دهند این است که به مدت محدودی از استفاده از لوازم آرایش ها خودداری کرده تا زمانی که پزشک تشخیص بدهد دیگر برای پوست مشکل جدی پیش نخواهد آمد. البته در برخی مواقع پزشکان استفاده از لوازم آرایشی ای را که پایه گیاهی دارند را ممنوع نمی دانند و اجازه استفاده از آن ها را به مراجعین خود می دهند.

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ | متخصص پوست اصفهان

ممنوعیت ها برای افرادی که شرایط لازم برای انجام این عمل را ندارند:

۱. کسانی که در سطح پوستی خود زخم های گشاده دارند

۲. مادران باردار و شیرده

پیشنهاد مطالعه
ارتباط شوره سر با نازک شدن موها

۳. عده ای که عفونت های پوستی دارند

| برای ورود به صفحه اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید |

سخن آخر

باید گفت که این روش اصلا دردی ندارد و با کرم های موضعی بی حسی انجام می شود. و اگر هم دردی وجود داشته باشد بسیار بسیار کم است که همه افراد می توانند. چرا که یک روشی است که امتحان شده و نتیجه کار بسیار راضی کننده است. یک نکته حاشیه ای ولی اساسی که گفتن آن هزاران بار ارزش دارد این است. که پوست از آنجا که مهمترین عنصر در زیبایی آدم هاست به همین جهت از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه
امکان میکرونیدلینگ و لایه برداری بعد از بوتاکس

پس لازم به ذکر است که در سپردن پوست خود به دستان پزشک خود نهایت دقت را مبذول داشته و پس از انجام تحقیقات لازم دست به چنین اقدامی بزنید. قطعا شناخت پزشکان در این زمینه از مهم ترین بخش های پیمودن روند درمانی رضایت بخش است. و بعلاوه استفاده از دستگاه های استاندارد نیز تاثیر مهمی را در کیفیت انجام اعمال زیبایی دارند.

 


بیشتر بدانیم:

هیدروفیشیال چیست؟

میکرونیدلینگ صورت چیست

کاندیدای مناسب میکروبلیدینگ سر

فیلر پی ال لاکتیک اسید plla

تزریق میدفیس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *