محدودیت های تزریق چربی به بینی
23 اسفند

محدودیت های تزریق چربی به بینی

بررسی محدودیت های تزریق چربی به بینی

انتقال چربی به بینی فعالیتی است که در آن، سلول‌های چربی از بدن خود شما استخراج می‌شوند و پس از خالص‌سازی به بینی شما تزریق می‌گردند. اینکه تزریق دقیقا در کدام نقطه از بینی شما صورت بگیرد، بسیار مهم است. این موضوع به تشخیص پزشک و همچنین انتظارات شما از نحوه انجام فعالیت بستگی دارد. برای مثال گاهی این تزریق در نوک بینی و گاهی در کناره‌های آن انجام می‌گیرد. شاید در مورد تزریق چربی به باسن، چانه، سینه، صورت، دست‌ها و پا‌ها چیز‌های زیادی شنیده باشید. با توجه به اطلاعات سایت متخصص پوست اصفهان  اما یکی از جذاب‌ترین روش‌های انتقال چربی، به بینی مربوط می‌شود در واقع روشی است که بدون تجربه درد و عوارض جانبی، شکل ظاهری بینی شما را متحول می‌کند و تاثیر بسیار مثبتی روی چهره شما خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه
ترمیم بلفاروپلاستی

رینوپلاستی تنها راه موجود نیست!

جراحی بینی یا همان رینوپلاستی، تنها راه موجود برای از بین بردن نقص‌های بینی و به وجود آوردن یک ظاهر جذاب برای آن نیست. با استفاده از تزریق چربی به بینی، می‌توانید ظاهر دلچسبی برای بینی خود به وجود بیاورید و عوارض جانبی بسیار کم‌تری را تجربه کنید. البته که ترانسفر چربی به بینی به اندازه جراحی بینی، منجر به یک تغییر بزرگ در ساختار بینی شما نمی‌شود اما به کمک این فرآیند، می‌توانید نقص‌های جزئی را برطرف نمود و نسبت به اصلاح فرم بینی اقدام کرد.

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

محدودیت های تزریق چربی به بینی | بهترین متخصص ژل و بوتاکس

حفظ ساختار استخوانی بینی

برخلاف رینوپلاستی، ترانسفر چربی به بینی موجب تغییر ساختار بینی شما و عوض شدن فرم استخوان‌های بینی نمی‌شود. در نتیجه شما نمی‌توانید به کمک تزریق چربی، یکبار برای همیشه شکل بینی خود را کاملا تغییر بدهید.

پیشنهاد مطالعه
انواع کهیر و درمان کهیر

برگشت پذیری

این فعالیت، دائمی نیست و اثرات آن پس از مدتی از بین خواهند رفت. البته ماندگاری تزریق چربی به بینی نسبت به ماندگاری فیلر‌ها، به مراتب بیشتر است.

برخلاف رینوپلاستی، این فرآیند موجب از بین رفتن برخی از مشکلات تنفسی نمی‌شود. با جراحی بینی می‌توان نحوه تنفس از راه بینی را بهبود بخشید اما چنین امتیاز ویژه‌ای در تزریق چربی به بینی وجود ندارد.

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | دکتر جویا را در اینستاگرام دنبال کنید


مطالعه بیشتر:

نکات شستشوی پوست بعد از تزریق بوتاکس

فواید تزریق بوتاکس به گونه

تزریق چربی از شکم به صورت

پیشنهاد مطالعه
چگونگی انجام جراحی پلک فوقانی و تحتانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *