عوارض ساکشن غبغب
21 خرداد

عوارض ساکشن غبغب

ساکشن غبغب چه عوارضی دارد؟

ساکشن غبغب | به طور کلی هر زمان که ابزار خارجی وارد پوست می شود، خطرات احتمالی وجود خواهند داشت.

یک پزشک ماهر باید قبل از انجام این ساکشن غبغب با شما در مورد عوارض احتمالی صحبت کند تا مطمئن شود که قبل از اقدام، تمام اطلاعات صحیح را در اختیار دارید.

عدم تقارن دو طرف صورت، خون ریزی، عفونت، سوختگی، عوارض ناشی از بیهوشی، مشکلات تنفسی ، ایجاد حساسیت پوست ، درد و ناراحتی و باقی ماندن جای زخم از جمله عوارض احتمالی این عمل هستند. که اگر در انتخاب پزشک خود دقت کافی نداشته باشید و به کلینیک معتبر و مجرب برای جراحی ساکشن غبغب مراجعه نکنید ممکن است دچار آن ها شوید.

در ادامه به توضیح مختصر درباره بعضی از عوارض ساکشن غبغب خواهیم پرداخت.

• خونریزی: یکی از عوارض ساکشن غبغب که ممکن است برای بیمار به وجود آید خونریزی شدید است. یکی از مراقبت‌ های پیش از انجام ساکشن عدم مصرف دارو های رقیق‌ کننده خون است. در صورتی که این نکته رعایت نشود و از این دارو ها استفاده شود، در هنگام ساکشن غبغب ممکن است خونریزی شدید ی برای بیمار به‌ وجود آید که بر طرف کردن آن کار دشواری است.
  • عفونت: یکی دیگر از عوارض ساکشن غبغب برای بیمار ایجاد شود عفونت‌ های مختلفی است. این عفونت‌ ها شامل استرپ یا استاف می ‌شوند. در صورتی که این روش درمانی در یک مکان غیر بهداشتی انجام شود و یا تجهیزات درستی برای آن استفاده نشود بیمار دچار عفونت شدیدی خواهد شد.
  • سوختگی: در صورتی که این روش درمانی به درستی انجام نشود اثراتی مانند اثرات سوختگی نیز روی صورت بیمار مشاهده خواهد شد. این عارضه بسیار نادر است و در موارد بسیار کمی ایجاد می‌ شود. اما اگر دچار چنین عارضه‌ای شدید حتماً در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید.
  • آسیب به غضلات: آسیب به عضلات صورت نیز از دیگر عوارض ساکشن غبغب است. تجهیزاتی که پزشک برای ساکشن غبغب استفاده می ‌کند باید پیشرفته و به‌ روز باشند. پزشک متخصص باید کار کردن با تمامی تجهیزات را بلد باشد و مهارت کافی برای ساکشن غبغب داشته باشد.
بررسی کاربردهای انواع ژل آلاینا

ساکشن غبغب | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

به کانال تلگرام دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان) بپیوندید.

مراقبت های بعد از ساکشن غبغب

از جمله مراقبت های بعد از ساکشن غبغب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساکشن غبغب یک عمل سرپایی بدون نیاز به بستری است و بعد از آن می توانید به راحتی بعد از یک روز استراحت به فعالیت های روزمره بازگردید.
بعد از جراحی ساکشن غبغب تا مدت کوتاهی از غذاهای نرم با بلع راحت مصرف کنید و از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید.

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

لینک های کاربردی: متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا _ متخصص پوست، مو ، لیزر و زیبایی اصفهان – تزریق ژل و بوتاکس اصفهان در کلینیک۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف