چگونگی ماساژ بعد از تزریق ژل خط خنده
19 شهریور

چگونگی ماساژ بعد از تزریق ژل خط خنده

بررسی چگونگی ماساژ بعد از تزریق ژل خط خنده

ماساژ ناحیه تحت درمان پس از تزریق ژل خط خنده می‌تواند نقش مهمی‌در روند بهبودی داشته باشد و به اطمینان از نتایج مطلوب کمک کند. در این مطلب از سایت دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص ژل و بوتاکس چگونگی ماساژ بعد از تزریق ژل خط خنده را مورد بررسی قرار می دهیم.

رعایت توصیه های پزشک

ماساژ دادن خیلی زود پس از تزریق می‌تواند باعث آسیب شود و در روند بهبودی اختلال ایجاد کند. صبر کنید تا پزشک به شما توصیه کند که ناحیه تحت درمان را ماساژ دهید.

پیروی از دستورالعمل ها

پزشک دستورالعمل های خاصی را در مورد نحوه ماساژ ناحیه تحت درمان به شما ارائه می‌دهد. حتما این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید تا به ناحیه تحت درمان آسیب نرسانید.

استفاده از فشار ملایم

هنگام ماساژ، از فشار ملایم استفاده کنید و از فشار دادن بیش از حد خودداری کنید. این می‌تواند باعث آسیب شود و تأثیر منفی بر روند بهبودی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه
تاثیرات مزونیدلینگ مو در درمان ریزش مو

ماساژ با حرکات دایره ای

ناحیه تحت درمان را با حرکات دایره ای ماساژ دهید، از لبه های بیرونی شروع کنید و به سمت داخل حرکت کنید. این می‌تواند به اطمینان از توزیع یکنواخت ژل کمک کند.

اقدامات دندانپزشکی بعد از تزریق ژل خط خنده | بهترین متخصص ژل و بوتاکس

دوری از ماساژ تهاجمی

ماساژ تهاجمی‌می‌تواند باعث آسیب شود و تأثیر منفی بر روند بهبودی داشته باشد. هنگام ماساژ دادن ناحیه تحت درمان، ملایم باشید و از فشار دادن بیش از حد خودداری کنید. به طور منظم ماساژ دهید: ماساژ منظم می‌تواند اطمینان حاصل کند که ژل همانطور که انتظار می‌رود در جای خود قرار می‌گیرد.

حتماً دستورالعمل‌های پزشک خود را در مورد ماساژ دادن ناحیه تحت درمان رعایت کنید. در پایان، ماساژ مناسب پس از تزریق ژل به خطوط خنده می‌تواند به اطمینان از نتایج مطلوب و بهبود روند بهبود کمک کند. اگر نگرانی یا سوالی در مورد ماساژ ناحیه تحت درمان دارید، حتما با پزشک خود برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه
لیفت ابرو با اندوتاین

مراحل تزریق ژل

این عمل مدت زمانی بین 30 تا 60 دقیقه نیاز دارد و مطابق با محل و تعداد نقاطی از بدن که مایل به انجام تزریق ژل هستید محاسبه می شود. یکی از روش هایی که می تواند میزان درد تزریق را تا حد قابل توجهی کاهش دهد استفاده از بی حسی های موضعی و یا استفاده بی حسی در داخل خود مواد تزریقی است. هرچند ضرورت زیادی ندارد چرا که درد آن بسیار ناچیز بوده و کاملا قابل تحمل است.

برای تزریق کردن ژل به نواحی مختلف بدن توسط متخصص این مراحل انجام می شود:

  • ابتدا موادی که لازم است به بدن تزریق شود توسط پزشک متخصص آماده می شود. همانطور که گفته شد این مواد می تواند حاوی بی حسی هم باشد.
  • سپس نواحی که قصد تزریق ژل دارید را مشخص می کنند.
  • پس از انجام تزریق نواحی را با بسته های یخ می پوشانیم تا از التهاب زیاد آن جلوگیری شود.
پیشنهاد مطالعه
روش انجام لیفت شقیقه

دکتر ابوالفضل جویا ، بهترین متخصص ژل و بوتاکس را در اینستاگرام دنبال کنید

زمان مشاهده نتایج تزریق کردن ژل

توجه داشته باشید ورم و التهاب بلافاصله بعد از انجام تزریق ژل کاملا طبیعی است و بعد از گذشت چند روز بسیار کمتر می شود. برای مشاهده نتایج واقعی نیاز است حداقل تا سه روز صبر کنید. دوران نقاهت سختی نخواهید داشت و می توانید به راحتی به انجام امور روزمره خود بپردازید.

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا 


مطالعه بیشتر:

موارد نیاز به تخلیه و ترمیم ژل تزریق شده

چند نکته برای افزایش ماندگاری تزریق بوتاکس

عوامل موثر در ماندگاری تزریق ژل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *