چه قسمت هایی از صورتم را می توانیم با فیلر درمان کنیم؟
19 بهمن

چه قسمت هایی از صورتم را می توانیم با فیلر درمان کنیم؟

چه قسمت هایی از صورتم را می توانیم با فیلر درمان کنیم؟

فیلرها را می توان در تمام صورت برای درمان نواحی مختلف استفاده کرد.

در قسمت فوقانی صورت، می توان از فیلرها در محل اشک یا شیار عمیق و دایره تیره زیر چشم برای بازگرداندن حجم و کاهش ظاهر سیاهی و ظاهر خسته استفاده کرد. برای بهبود ظاهر چین و چروک های پایین و بازگرداندن ظاهر جوان گونه، اغلب به گونه ها و استخوان گونه ها حجم می دهند.

فیلرهای پوستی را می‌توان در چین و چروک‌های نازک و عمیق‌تر قسمت پایین‌تر صورت و اطراف دهان و گردن‌ها نیز تزریق کرد. فیلرها ناحیه مورد نظر را پر کرده و بدین ترتیب ظاهر افتادگی و پیری را در این مکان کاهش می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه
قبل از انجام لیزر

برخی از زیباجویان هنوز حجم جوانی زیادی دارند اما از فیلر‌های پوستی برای تقویت برخی ویژگی‌ها استفاده می‌کنند. لب‌ها رایج ترین ناحیه ای هستند که با حجم دهی درمان می‌شوند. انواع فیلرهای مختلف را می توان برای ارائه طیف وسیعی از نتایج از ترمیم بسیار ظریف تا ظاهری بارزتر از نوع “کایل جنر” استفاده کرد.

فیلرها همچنین برای رینوپلاستی مایع استفاده می‌شوند، روشی غیرتهاجمی که برای بهبود ظاهر و هماهنگی بینی با آناتومی صورت استفاده می‌شود. از فیلرهای عمیق می توان برای کانتور کردن صورت استفاده کرد و یک خط فک، چانه یا گونه مشخص تر ایجاد کرد تا ساختار بیشتری ایجاد کند و شکل صورت را بهبود بخشد.

پیشنهاد مطالعه
اقدامات قبل و بعد از عمل لیفت با سلول بنیادی و چربی

چه قسمت هایی از صورتم را می توانیم با فیلر درمان کنیم؟ | متخصص پوست اصفهان - بهترین متخصص ژل و بوتاکس - بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

از فیلرهای پوستی چه انتظاری باید داشته باشید؟

بازسازی حجم از دست رفته صورت با روش‌های غیرتهاجمی مانند تزریق فیلرها جذاب هستند، زیرا روش‌هایی سریع هستند و ماندگاری بالایی دارند. متخصص در کمتر از یک ساعت تزریق را انجام می‌دهد. پس از تزریق، معمولاً بیماران باید به مدت ۲۴ ساعت از ورزش خودداری کنند و بقیه روز را در حالت ایستاده قرار داشته باشند.

مزیت دیگر فیلرها این است که نتایج فوری دارند. بله، شما می توانید بعد از عمل در آینه نگاه کنید و نتایج آنی را ببینید! بسته به نوع و محلی که در آن فیلر تزریق شده، ممکن است در حین یا بعد از تزریق فیلر، کمی ناراحتی، کبودی و تورم را تجربه کنید. بنابراین نباید قبل از مراسم یا جشن های بزرگ فیلر تزریق کنید. بهتر است این کار را به روزهایی که بیکار هستید و جایی دعوت نیستید موکول کنید.

پیشنهاد مطالعه
نکات مراقبتی برای پوست حساس

اگر نتایج را دوست نداشته باشید چطور؟

اکثر بیماران ما از نتایج خود هیجان زده هستند، اما اگر کاملاً راضی نیستید، فیلرهای اسید هیالورونیک برگشت پذیر هستند. جراح پلاستیک شما می تواند آنزیمی را تزریق کند که فیلر شما را حل می کند تا زمانی که از کانتور صورت خود راضی باشید.

 


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

ماندگاری فیلرهای پوست چقدر است؟

بررسی کاربردهای فیلرهای پوستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *