نکات مهم در اصلاح صورت با اپیلیدی
29 مرداد

نکات مهم در اصلاح صورت با اپیلیدی

بررسی نکات مهم در اصلاح صورت با اپیلیدی

در مطلب امروز سایت دکتر ابوالفضل جویا ، متخصص پوست اصفهان نکات مهم در اصلاح صورت با اپیلیدی را مورد بررسی قرار می دهیم. اپیلیدی یک دستگاه برقی و یا شارژی است که دارای سری مخصوص است که چندین موچین دارد. با چرخش و باز و بسته شدن این موچین ها، موهای صورت از ریشه جدا می شوند.

احساس درد

در ابتدا اصلاح صورت خانمها با اپیلیدی کمی دردناک است اما بعد از چندین بار استفاده درد آن کمتر و کمتر می شود. مزیت استفاده از اپیلیدی این است که بعد از مدتی موجب نازک شدن و کم شدن موی صورت می شود.

احتمال زخمی شدن

یکی از عوارض اصلاح صورت با اپیلیدی زخم شدن پوست است. گیر کردن پوست درون موچین های در حال چرخش اپیلیدی یکی از مشکلات اپیلیدی است که ممکن است برای پوست به وجود آورد. اگر شما پوستی شل دارید موقع استفاده از اپیلیدی خیلی دقت کنید. چون اپیلیدی ممکن است قسمت هایی از پوست مانند زیر چانه که پوستی شل دارند را بگیرد و زخم کند.

اصلاح صورت با اپیلیدی | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

ایجاد التهاب در سطح پوست

یکی دیگر از مضرات اصلاح صورت با اپیلیدی ایجاد التهاب در سطح پوست است. این التهاب ممکن است بعد از چند روز به جوش های زیر پوستی تبدیل شود. اپیلیدی مو را از ریشه می کَند به همین دلیل بعد از چند روز هنگامی که مو شروع به رشد می کند نمی تواند از پوست بیرون بیاید و تبدیل به جوش های زیر پوستی می شود.

این نکته را بدانید اگر به شیوه درست از اپیلیدی بر روی پوست صورت استفاده نکنید یا آن را خیلی سریع و محکم روی پوست بکشید احتمال ایجاد التهاب ، تحریک رنگدانه های پوست و در دراز مدت تیرگی پوست را به همراه دارد.

ایجاد مو زیر پوستی

یکی دیگر از عوارض اصلاح موی صورت با اپیلیدی ایجاد مو زیر پوستی است. البته این مشکل برای همه افرادی که از اپیلیدی استفاده می کنند اتفاق نمی افتد و بیشتر برای کسانی است که پوست حساسی دارند.

به طور کلی استفاده از اپی لیدی ضرر زیادی ندارد. اگر این روش را برای اصلاح صورت خود انتخاب کردید نکات مربوط به روش استفاده از آن را رعایت کنید تا مشکلی پیش نیاید. البته اگر پوست بسیار نازک و حساسی دارید بهتر است از این روش استفاده نکنید. بهترین زمان برای اصلاح صورت خانمها توسط دستگاه اپیلیدی چند ساعت بعد از حمام است. چون بعد حمام پوست از کثیفی و آلودگی ها پاک شده و هم اینکه به مقدار خیلی کم چربی تولیده کرده است. همچنین می توانید در حمام یک لیف نرم به صورت تان بکشید تا موها از پوست بیرون بیایند و به راحتی توسط دستگاه گرفته و کنده شوند.زمانی هم که دستگاه را بر روی پوست صورت قرار می دهید به آرامی آن را حرکت دهید تا درد کمتری حس کنید و دچار التهاب پوستی نشوید.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

پیشنهاد مطالعه
آشنایی با هرپتیکوم اگزما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *