میکروبلیدینگ سر (میکرواسکالپ)
1 خرداد

میکروبلیدینگ سر (میکرواسکالپ)

میکروبلیدینگ سر،میکرواسکالپ

جدیدترین درمان ریزش مودرمان ریزش مو،اگر شما از داشتن موهایی نازک رنج می برین و تراکم موها کم هست میکروبلیدینگ سر برای شماست.
احتمالا در مورد میکروبلیدینگ ابرو شنیده اید ،تاتو نیمه دائمی که هاشور مویی زده می شود و خیلی طبیعی شبیه موهای واقعی هست و ابرو پرتر و پهن تر به نظر می رسد،میکروبلیدینگ سر شبیه همان است. میکرواسکالپ تغییر زیادی در ظاهر موهای شما ایجاد می کند.

میکروبلیدینگ سر چگونه انجام می شود؟

انجام نیمه دائمی تاتو با وارد کردن رنگ در لایه درم در پوست سر به شکل تار مو .رنگ آن مطابق با سلیقه شما و رنگ موهای شما می تواند تغییر کند.
میکروبلیدینگ سر باعث رشد مجدد موها نمی شود.

| دکتر ابوالفضل جویا – متخصص پوست اصفهان |

میکروبلیدینگ سر (میکرواسکالپ) | متخصص پوست اصفهان

چند جلسه برای میکرواسکالپ و میکروبلیدینگ سر نیاز هست؟

معمولا دو جلسه به فاصله شش هفته نیاز هست البته افرادی هم هستند که با یک جلسه به حداکثر نتیجه دست پیدا می کنند.اگر پوست سر شما چرب هست جلسه دوم حتما نیاز هست.

پیشنهاد مطالعه
روشهای تشخیص و درمان سرطان سلول بازال

میکروبلیدینگ سر درد دارد؟

با کرم بی حسی موضعی انجام می شود ناراحتی مختصر در بعضی از نواحی وجود دارد که زیاد نیست و قابل تحمل است

آیا میکروبلیدینگ سر عوارضی ندارد؟

عوارض میکروبلیدینگ سر مانند عوارض تاتو ابرو هست.واکنش های آلرژیک و التهابی ممکن است بوجود آید چون رنگ تاتو جسم خارجی هست و می تواند واکنش آلرژیک داشته باشد اگر شما تاتو ابرو انجام داده اید و مشکلی نداشتید احتمال پیدا کردن مشکل در میکروبلیدینگ سر منتفی است
هر چه تاتو آرتیستی که این کار را انجام میدهم ماهر و باتجربه باشد احتمال عوارض بسیار کم است.انجام دادن میکروبلیدینگ سر تحت نظر پزشک ،در مطب پزشک و کلینیک پوست احتمال عوارض را کاهش می دهد.این عمل باید تحت شرایط تمیز و استریل انجام شود.

پیشنهاد مطالعه
اثربخشی و عوارض لیفتینگ صورت

چه نوع رنگ هایی در میکروبلیدینگ سر استفاده می شود؟

در موگه کلینیک تنها و تنها رنگ های دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران که تست های آلرژیک بر روی آنها انجام شده است و بی خطری انها ثابت شده است استفاده می شود
اگر رنگ استفاده شده مناسب نباشد و کیفیت آن پایین باشد به مرور زمان رنگ آن عوض می شود و ممکن است دیگر با رنگ پوست و موی شما هماهنگ نباشد.

| برای ورود به صفحه اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید |

مراقب های بعد از انجام میکروبلیدینگ سر چیست؟

تا یک هفته باید از شستن سر خودداری کنید تا رنگ در پوست جا بیافتد.در ابتدا رنگ ناحیه انجام خیلی تیره تر می شود جای نگرانی ندارد و طبیعی هست به مرور رنگ طبیعی می شود.نرمال هست که در جلسه اول کمرنگ تر از انتظار شوند و در جلسه دوم برطرف می شود.چون سیستم ایمنی در پروسه ترمیم بخشی از رنگ را که در لایه های سطحی پوست کاشت شده اند را حذف می کند.
بعد از انجام باید مرطوب کننده و پماد های چرب تر استفاده کنید .استفاده از ضد افتاب مرتب و مکرر شدیدا تاکید می شود

پیشنهاد مطالعه
عواملی که باعث سیاه شدن ناخن پا می شوند

ماندگاری میکروبلیدینگ سر چقدر است؟

حداقل ماندگاری در صورت دو جلسه انجام شدن بیشتر از یکسال است.ماندگاری آن بستگی به نوع پوست شما و تعداد دفعات شستشوی موها دارد.اگر پوست چربی دارید ماندگاری کمتر است.


بیشتر بدانیم:

مخاطرات جراحی سرطان پوست

پوست مختلط چیست ؟

لک‌های سفید پوستی و درمان آنها

مراقبت از پوست مختلط

درمان هایپرپیگمنتیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *