موارد نیاز به تخلیه و ترمیم ژل تزریق شده
16 شهریور

موارد نیاز به تخلیه و ترمیم ژل تزریق شده

بررسی موارد نیاز به تخلیه و ترمیم ژل تزریق شده

در بسیاری از موارد افراد نسبت به عوارض و نتایج این نوع عمل آگاهی کافی ندارند و متاسفانه بعد از انجام آن تصمیم به تخلیه ژل تزریق شده می گیرند. در این مطلب از سایت دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص ژل و بوتاکس موارد نیاز به تخلیه و ترمیم ژل تزریق شده را مورد بررسی قرار می دهیم.

ایجاد آلرژی و حساسیت:

اگر قبل از انجام تزریق ژل نسبت به حساسیت خود آگاهی نداشته باشید. ممکن است دچار عوارض شده و ناچار به تخلیه ژل شوید.

ایجاد ترکیب نامتقارن:

مهارت و تجربه پزشک در این مورد بسیار اهمیت دارد. در صورت عدم مراجعه به مراکز معتبر ممکن است نتایج ناخوشایندی پیش بیاید که تنها راه خلاصی از آن تخلیه کامل ژل تزریق شده است.

تزریق بیش از اندازه مواد:

این مورد به خصوص در رابطه با تزریق ژل به لب ها می تواند بیمار را دچار پشیمانی و مصمم به تخلیه ژل کند چرا که میزان و مقدار ژل تزریق شده در زیبایی نهایی این عضو تاثیر بسزایی دارد.

پیشنهاد مطالعه
درمان های آفتاب‌‌ سوختگی

بروز عفونت، خونریزی، التهاب:

این موارد ممکن است به صورت کوتاه مدت بروز پیدا کند اما در صورت ادامه دار بودن آنها باید سریعا به پزشک مراجعه کنید و در صورت نیاز تخلیه ژل را انجام دهید.

نکات مراقبتی هنگام خوابیدن بعد از تزریق ژل | بهترین متخصص ژل و بوتاکس

روش های مختلف تخلیه ژل تزریق شده به صورت

اگر بعد از تزریق ژل زاویه سازی صورت نیاز است که ژل تزریق شود، با چند روش مختلف می توان تخلیه ژل را انجام داد که در ادامه با این روش ها آشنا می شویم:

ایجاد برش هایی کوچک بر روی پوست:

همانطور که از نام آن مشخص است این روش تخلیه با ایجاد برش هایی کوچک بر روی نواحی نزدیک به محل تزریق انجام می شود.

تخلیه از طریق داخل دهان:

برش ها را در این مورد داخل دهان انجام می دهند که در ظاهر کمتر خود را نشان بدهد.

پیشنهاد مطالعه
تزریق بوتاکس چیست؟
تزریق آنزیم:

آنزیم را می توان نوعی حلال برای ژل ها محسوب کرد. در واقع مولکول های هیالورونیداز، وارد نقاط مورد نظر شده و با تجزیه مولکول های اسید هیالورونیک موجب تخلیه ژل تزریقی می شود.

لیفت صورت:

این مورد را در صورتی انجام می دهند که با روش های قبلی ژل به صورت کامل تخلیه نشود و ساختار ناخوشایندی برای فرد ایجاد کند. در این صورت با لیفت، این نواحی را به شکل مناسبی تغییر می دهند.

دکتر ابوالفضل جویا ، بهترین متخصص ژل و بوتاکس را در اینستاگرام دنبال کنید

ترمیم تزریق ژل

فیلرهای پوستی برای افرادی که به دنبال بازگرداندن فرم صاف و جوان به صورت خود هستند عالی است. اگرچه برخی از آنها دو سال دوام می آورند، برخی دیگر باید هر 4 تا 6 ماه یکبار تکرار شوند تا بهترین اثر را داشته باشند. اگر چندین ناحیه از صورت شما درمان می شود، ممکن است مجبور شوید بیشتر به ما مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه
مهم ترین علل ریزش ابروها(قسمت 2)

از آنجایی که فیلرهای پوستی از اسید هیالورونیک، یک ترکیب طبیعی پوست ساخته شده‌اند، به‌طور طبیعی توسط بدن شما طی یک دوره 6 تا 18 ماهه حل می‌شوند. در این فرآیند از ترکیبی به نام هیالورونیداز استفاده می‌شود.

ژل ها، درمان های همه کاره ای هستند که نه تنها می توانند به طور موقت خطوط و چین و چروک ها را از بین ببرند، بلکه می توانند حجم از دست رفته صورت را برگردانند و لب ها را حجیم و تغییر شکل دهند. با این حال، درمان های تزریقی مانند ژل، موقتی هستند و به تدریج محو می شوند و نیاز به ترمیم‌های گاه و بیگاه دارند.

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا 


مطالعه بیشتر:

عوارض تزریق ژل در دراز مدت

بایدها و نبایدها در تزریق بوتاکس

مراقبت های ویژه در فعالیت روزانه بعد از تزریق ژل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *