مزایا و عوارض تزریق ژل پروفایلو
5 خرداد

مزایا و عوارض تزریق ژل پروفایلو

بررسی مزایا و عوارض تزریق ژل پروفایلو

به طور کلی تزریق ژل پروفایلو یک اقدام غیر جراحی و تحول آفرین در زمینه زیبایی و جوانی صورت است. کسانی که می خواهند ضمن به دست آوردن زیبایی و حذف چین و چروک پوستی، خاصیت ارتجاعی پوستشان را نیز به دست بیاورند، معمولا به سراغ پروفایلو می روند.در مطلب امروز سایت دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان مزایا و عوارض تزریق ژل پروفایلو را مورد بررسی قرار می دهیم.

تحریک کلاژن سازی و ساخت الاستین در پوست، جزو اصلی ترین اهداف تزریق فیلر پروفایلو است که باعث بازیابی طراوت و زیبایی پوست می شود. خوب است تا بدانید این تحریک برای بازسازی و ترمیم پوست، یک تحریک چشمگیر است و به هیچ وجه معمولی نیست. به همین علت به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. تزریق فیلر پروفایلو برای کسانی که به دلایلی همچون افزایش سن، خستگی، کاهش حجم صورت و… زیبایی خود را از دست داده اند به شدت توصیه می شود.

پیشنهاد مطالعه
جوان سازی با تزریق چربی (بخش اول)

عوارض ژل پروفایلو

هر روش درمانی و پزشکی، دارای عوارض خودش است. هر چند محدود و ناچیز. اما در هر صورت باید این عوارض را در نظر گرفت. تفاوت هایفو و پروفایلو در عوارض آن هم هست. ممکن است پس از تزریق فیلر پروفایلو، کمی قرمزی، خارش و تورم را در ناحیه تزریق احساس کنید. این موضوع کاملا طبیعی است.

مدلهای متفاوت تزریق ژل لب | متخصص پوست اصفهان

اما در صورتی که احساس کردید این علائم به حساسیت تبدیل شده است، بهتر است تا فورا پزشک خود را در جریان قرار دهید. در هر صورت باید بگوییم عوارض این روش، بسیار کم و ناچیز است و در صورتی که بروز پیدا کند، بسیار خفیف خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه
کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید

فواید ژل پروفایلو

هایفو و پروفایلو هر دو جزو روش های زیباسازی و جوانسازی پوست به حساب می آیند اما در هر صورت تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. تفاوت هایفو و پروفایلو، در مزایای آن هم قابل رویت می باشد. شما با تزریق فیلر پروفایلو، علاوه بر برطرف کردن چین و چروک های پوستی، حجم از دست رفته را نیز مجدد به دست می آورید. این ویژگی در پروفایلو به یک ویژگی ایده آل تبدیل شده است. چرا که باعث بهبود حالت ارتجاعی پوست نیز می شود یا به نوعی باید بگوییم پوست سفت می شود.

پیشنهاد مطالعه
پلاسما بینی و صورت چه مزایایی دارد؟

شل شدن پوست عوارض بسیار زیادی دارد و می توان گفت باعث از دست دادن حجم پوست می شود. رفع افتادگی پوست و همچنین جلوگیری از شل شدن پوست جزو بهترین مزایای پروفایلو به حساب می اید. همچنین از دیگر مزایای تزریق پروفایلو می توان به احیای پوست و درخشندگی آن، آبرسانی به پوست، بهبود دهنده بافت و رنگ پوست و افزایش حالت ارتجاعی پوست اشاره کرد.

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا


مطالعه بیشتر:

تفاوت بوتاکس و تزریق چربی چیست؟

روتین پوست چرب و جوش دار

بوتاکس برای مردان | فواید و عوارض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *