فواید فیلرهای پوست چیست؟
1 شهریور

فواید فیلرهای پوست چیست؟

فیلرهای پوست

انواع فیلرهای پوستی را می‌توان به نواحی مختلف صورت تزریق کرد تا به بیماران کمک کند پوست آن ها صاف ‌تر، جوان ‌تر و با طراوت ‌تر به نظر برسند. فیلرهای پوستی با دارا بودن طیف وسیعی از فواید مختلف بهبودی قابل توجهی را به بیمار ارائه می دهند. برخی از این فواید عبارت اند از:

  • بهبودی سریع

در حالی که زمان بهبودی فرد به مقدار فیلر، ناحیه مورد نظر و میزان آن بستگی دارد، به طور معمول بهبودی فرد ۲۴ الی ۴۸ ساعت طول می کشد. برای اکثر مردان، بهبودی بین یک تا دو روز بدون نیاز به استراحت طول خواهد کشید. مردان می توانند بلافاصله بعد از تزریق به محل کار خود بازگردند.

  • دارای محدودیت کم

پس از تزریق فیلر فرد هیچ گونه محدودیتی در رابطه با فعالیت های بدنی نخواهد داشت. با این حال، ورزش شدید در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از یک جلسه تزریق توصیه نمی شود. این مدت زمان به فیلر اجازه می دهد تا ته نشین شود و ناحیه درمان را بهبود دهد و احتمال تورم و کبودی را به حداقل برساند.

  • حداقل درد هنگام تزریق فیلر

جوانسازی غیر تهاجمی صورت با فیلر های پوستی به هیچ وجه دردناک نیست، بنابراین نیازی به بیهوشی عمومی نخواهد بود. پزشک ممکن است از بی حس کننده موضعی برای راحت تر کردن تزریق فیلر استفاده کند. پس از پایان درمان، ناحیه مورد نظر ممکن است برای چند روز حساس باقی بماند. با این حال، این امر معمولاً با مسکن‌های بدون نسخه مانند استامینوفن به خوبی مدیریت می‌شود.

  • بهبود فوری در ظاهر

فیلر های پوستی نتایج را به صورت فوری به بیمار ارائه می‌دهند، بنابراین چین و چروک و خطوط عمیق در صورت آقایان بلافاصله بهتر به نظر می رسند. در طی چند روز اول، با ته نشین شدن فیلر ها ممکن است ناحیه تحت درمان کمی بیش از حد پر شده یا متورم به نظر برسد، اگرچه این امر به سرعت برطرف می شود. همانطور که هر تورم یا کبودی پس از درمان کاهش می یابد، مردان نیز می توانند انتظار داشته باشند نتایج آنها همچنان بهبود یابد.

  • عوارض جانبی بسیار نادر

تزریق فیلر های پوستی روشی قابل اعتماد برای بازگرداندن حجم و خطوط صاف صورت هستند. در حالی که فیلر ها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان یک روش ایمن تایید شده اند، احتمال بروز عوارض جانبی کمی پس از تزریق آن ها وجود دارد. این عوارض جانبی می تواند شامل قرمزی، کبودی، حساسیت و خونریزی دقیق در امتداد محل تزریق باشد. حساسیت یا بی‌حسی نیز در هفته اول امری شایع است.

  • از بین بردن چین و چروک

مردان نیز مانند زنان به دلیل سن، آسیب های ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و عوامل محیطی، حجم صورت خود را از دست می دهند. آنها اکنون با مفهوم انجام یک عمل زیبایی برای بهبود ظاهر فیزیکی خود احساس راحتی بیشتری می کنند. فیلر های پوستی مردانه شامل مواد مختلفی است که باعث جوان سازی پوست می شود. این مواد تزریقی را می توان در زیر چشم برای رفع گودی، گونه ها، اطراف دهان و در خطوط و چین های دیگر در سراسر صورت اعمال کرد. این درمان‌ ها تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و به صورت زیبایی و طراوت خاصی می بخشند.

پیشنهاد مطالعه
درمان جوش با اهدای خون
لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *