عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس دیستون
24 خرداد

عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس دیستون

بررسی عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس دیستون

در مطلب امروز سایت دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص ژل و بوتاکس عوامل موثر در ماندگاری بوتاکس دیستون را مورد قرار می دهیم.  اگر بوتاکس دیستون یکی از گزینه هایی است که شما برای تزریق در نظر دارد، اما در مورد ماندگاری آن می پرسید باید بگوییم ماندگاری این بوتاکس با توجه به ناحیه ای که تزریق را انجام می دهید، متفاوت است. به طور کلی این بوتاکس ماندگاری حدود ۳ تا ۶ ماه دارد.

جنس پوست

جنس پوست هر شخص با دیگری متفاوت است و با توجه به عمق چین و چروک های پوستی، می توان نتایج متفاوتی از این بوتاکس یا هر بوتاکس دیگر گرفت. مثلا در بعضی از افراد جنس ماهیچه‌ ها و عضلات صورت بسیار ضخیم می باشد که میزان ماندگاری بوتاکس را کاهش می دهد.

میزان چین و چروک‌ های پوست

یکی از اصلی ترین مواردی که بر ماندگاری بوتاکس تاثیر می گذارد، ناحیه تزریق و عمق چین و چروک های پوستی است. هر پزشک متخصصی با توجه به شرایط جسمی و سنی شما، یکی از بوتاکس های بازار را برای تزریق و اثربخشی بیشتر مناسب می داند.

پیشنهاد مطالعه
مراقبت های دوران ریکاوری پس از تزریق ژل پیشانی

مدت نگهداری بوتاکس حل شده دیستون

برخی از کلینیک های زیبایی باقی مانده محلول بوتاکس دیستون را به بیمار می دهند و پس از گذشت یک مدت بوتاکس را برای تمدید با خود به کلینیک میبرن که این کار کاملا اشتباه می باشد زیرا بعد از باز کردن مواد بوتاکس و حل کردن آن تا ۸ ساعت در دمای ۲ تا ۸ درجه قابل نگهداری می باشد و بعد از این مدت دیگر این بوتاکس استفاده شده را نمی توان استفاده کرد.

قیمت بوتاکس دیستون

همانطور که گفتیم، بوتاکس دیستون دومین بوتاکس تولید شده در لابراتوارهای ایرانی است. از آنجایی که کشور ما با تحریم های شدید اقتصادی رو به رو است، واردات بسیاری از بوتاکس های اروپایی به کشور ما ممنوع شده است. بوتاکس هایی هم که از کشورهای دیگر وارد ایران می شوند، قطعا به دلیل هزینه های گمرک، دارای قیمت بالاتری به نسبت قیمت واقعی و اصلی خودشان هستند.

آشنایی با بوتاکس دیستون (dyston) | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

در این میان می توان گفت دیستون با توجه به کیفیتی که دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این بوتاکس در مقایسه با  سایر بوتاکس های موجود در بازار از قیمت پایین تر و کیفیت مطلوبی برخوردار است. اینکه هزینه بوتاکس شما چقدر می شود، موضوعی است که باید پزشک بعد از بررسی پوست شما و عمق چین و چروک هایتان به استحضارتان برساند. بنابراین برای مطلع شدن از قیمت دقیق، می توانید به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید و پس از معاینه توسط پزشک، از قیمت این بوتاکس مطلع شوید.

پیشنهاد مطالعه
درمان وریدهای واریسی

نحوه تزریق بوتاکس دیستون

پوست صورت با گذر زمان حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ممکن است قسمت هایی از پوست که برای بیان حالات چهره تغییر می کنند، دیگر به حالت اولیه خود باز نگردند و حالت ارتجاعی نداشته باشند. این موضوع دلیل مناسبی برای بروز چین و چروک های پوستی است.

دکتر ابوالفضل جویا بهترین بهترین متخصص ژل و بوتاکس را در اینستاگرام دنبال کنید

تزریق بوتاکس یک عمل غیر تهاجمی است و به بستری یا پانسمان نیاز ندارد. بنابراین در این مورد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. پزشکان و متخصصین زیبایی دیستون را با استفاده از سوزن های بسیار ریز پزشکی به عضلات صورت تزریق می کنند. اینکه دوز تزریقی بوتاکس برای پوست شما چقدر است، به عمق چین و چروک های شما بستگی دارد. در این خصوص تنها پزشک معالج تصمیم می گیرد. شما در تزریق بوتاکس، دردی حس نمی کنید و اگر هم دردی وجود داشته باشد، بسیار خفیف و ناچیز است.

پیشنهاد مطالعه
لیفتینگ صورت با نخ

ممکن است در شروع درمان شما یک ناراحتی بسیار خفیفی را حس کنید که البته این ناراحتی کاملا قابل تحمل است. تزریق بوتاکس دیستون در بازه زمانی ۲۰ الی ۴۵ دقیقه طول می کشد و پس از تزریق شما می توانید بدون گذراندن هیچ دوره نقاهت خاصی، به فعالیت های روزانه تان ادامه دهید. اینکه تعداد جلسات درمانی این بوتاکس چقدر است، بسته به شرایط پوست شما دارد.

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا


مطالعه بیشتر:

کاهش تعریق صورت با تزریق بوتاکس

روش های میکرونیدلینگ صورت

پیشگیری از ایجاد موی زیر پوستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *