روش های چاقی صورت
2 تیر

روش های چاقی صورت

چاقی صورت و داشتن گونه‌هایی برجسته، چهره را جوان می‌کند.

روش‌های مختلفی برای داشتن صورتی چاق وجود دارد مانند تزریق ژل، چربی و فیلر اما می‌توان از روش‌هایی طبیعی نیز برای چاقی صورت استفاده کرد. از بهترین‌ روش‌های چاقی صورت داشتن رژیم غذایی مناسب، ورزش و قرار دادن مکمل‌ها و ویتامین‌ها در رژیم غذایی است.

اگر می‌خواهید برای چاقی صورت اقدام کنید، حتما با متخصص پوست و مو و زیبایی یا دکتر تغذیه مشورت کنید.

روش های چاقی صورت

داشتن صورتی چاق یا به اصطلاح گونه‌هایی برجسته ظاهری جوان و زیبا به فرد می‌بخشد، این در حالی است که گونه‌های تو رفته نشان از پیری پوست است. چاقی صورت می‌تواند با روش‌هایی غیر طبیعی مانند انتقال چربی به پوست صورت یا تزریق فیلر صورت بگیرد. اما در این میان روش‌های طبیعی متعددی برای چاقی صورت وجود دارد که مورد تایید جامعه پزشکی نیست، اما افراد زیادی بر این باورند که نتیجه خوبی با روش‌های طبیعی گرفته‌اند.

روش های پزشکی چاقی صورت

بعضی از افراد به دنبال راه‌هایی با ماندگاری طولانی مدت برای چاق شدن صورت خود هستند، در این صورت عمل‌های زیبایی به این دسته از افراد توصیه می‌شود. در ادامه چند روش پزشکی برای چاق شدن صورت معرفی می‌کنیم:

  1. تزریق چربی به صورت
  2. تزریق فیلر
  3. استفاده از شیر خشک
  4. مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها
  5. پروتزهای زیبایی

چه ویتامینی باعث چاقی صورت میشود؟

ضروری‌ترین ویتامین‌ها برای چاقی صورت شامل گروه زیر است:

  1. ویتامین‌های گروه B: این دسته از ویتامین‌ها یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دسته از ویتامین‌ها برای چاقی صورت هستند. این دسته از ویتامین نقش بسزایی در سوخت و ساز بدن دارند. در واقع در صورت کاهش این دسته از ویتامین‌ها در بدن متابولیسم بدن به خوبی عمل نمی‌کند و فرد دچار کاهش وزن می‌شود. ویتامین‌های گروه B در لوبیا، شیر، تخم مرغ، موز، سیب زمینی، عدس و غلات وجود دارند.
  2. ویتامین A: جلوگیری از تجزیه کلاژن پوست توسط نور خورشید توسط این ویتامین صورت می‌گیرد.
  3. ویتامین E: کمک به کاهش چین و چروک، افتادگی و در بعضی موارد سرطان پوست همچنین به تقویت دیواره‌های سلولی و چاق شدن صورت نیز کمک می‌کند.
  4. ویتامین C: محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و حفظ پروتئین‌های پوست

روش های چاقی صورت | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

چاقی صورت با شیر خشک حقیقت دارد؟

از آنجایی که شیر خشک برای نوزادان طراحی و ساخته شده است سرشار از مواد مغذی خاص است. شیرخشک در چاق شدن صورت نقش بسیار زیادی دارد. اگر در مدت یک هفته تا یک ماه از شیر خشک استفاده کنید نتیجه آن را روی صورت خود خواهید دید. شیر خشک به دلیل میزان چربی، پروتئین، مواد مغذی و میزان کالری موجود در آن بسیار برای چاقی صورت موثر است. شیر خشک را می‌توانید همراه با شیر کم چرب بنوشید. همچنین می‌توانید ماسک‌های خانگی متنوعی با شیر خشک ساخته و به صورت خود بمالید.

چاق شدن صورت با پروتز

چاق شدن صورت به وسیله پروتز گونه یکی از روش‌های چاق شدن صورت با عمل جراحی است. پروتزها به صورت بافت‌هایی جامد از جنس سیلیکون در گونه‌ها و صورت قرار می‌گیرند. نتیجه این کار دائمی است اما در نظر داشته باشید که ظاهری طبیعی به صورت نمی‌دهد.

تزریق چربی و فیلر به صورت

پزشک متخصص چربی را از دیگر نواحی بدن گرفته و به صورت شما تزریق می‌کند. فیلر نیز یک نوع مایع است که با تزریق به صورت شما باعث برجستگی گونه‌ها و پر شدن صورت می‌شود. تزریق ژل به صورت به صورت دائم نبوده و بین ۱۵ تا ۱۸ ماه تاثیر آن روی صورت شما باقی می‌ماند.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

روش‌ های خانگی برای چاق شدن صورت (1)

راه های داشتن گونه های چاق

بوکال فت چیست؟

پیکرتراشی صورت چیست؟

درمان ‌های غیر جراحی چربی زیر پوستی چیست؟

مزایای تزریق ژل به گونه

پیشنهاد مطالعه
تشخیص و درمان آرگیریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *