حساسیت های پوستی در کرونا | متخصص پوست اصفهان
16 مرداد

حساسیت های پوستی در کرونا | متخصص پوست اصفهان

حساسیت های پوستی در کرونا

حساسیت های پوستی در کرونا : شما هم زیاد از الکل و مواد ضدعفونی کننده استفاده میکنید!؟ پوست شما هم حساس شده!؟ پوستتون دانه های قرمز میزنه!؟

حتما این ویدیو رو ببینید. ( مصاحبه دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان )

به جرات می توان گفت از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان، عمده مردم امراض قبلی خود را تقریبا فراموش کرده و تنها نگران ابتلا به این ویروس منحوس هستند. تا زمانی که روش درمانی قطعی و واکسن این بیماری کشف شود، لازم است پروتکل های بهداشتی را با دقت رعایت نماییم. اما متاسفانه در این راه، ابتلا به بیماری های پوستی نیز زیاد شده و در حال گسترش است. این ویروس به طرق مختلف به بدن آسیب می زند و نباید از عوارض آن بر سلامت پوست غافل شد. برای مثال آیا می دانید شوینده ها و محلول های ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا چه تاثیری بر پوست می گذارند؟

پیشنهاد مطالعه
انیمیشن لب پیری

علائم پوستی کرونا

علائم پوستی کرونا یکی از دیگر از نشانه های احتمالی در COVID_19 معرفی شده است. COVID ‐ 19 که ویروس کرونا نیز نامیده می شود ، یک بیماری عفونی ناشی از SARS ‐ CoV ‐ 2 است. این بیماری اولین بار در دسامبر 2019 شناسایی شد. و در مارس 2020 توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شد که COVID ‐ 19 به یک بیماری پاندمی (بیماری همه گیر جهانی) تبدیل شده است. این بیماری توانایی آن را دارد که سیستم های مختلف ارگان را تحت تأثیر قرار دهد و همچنین اخیرا گزارش های اولیه علائم پوستی کرونا گزارش شده است. متخصصان پوست در سراسر اسپانیا ، 375 بیمار مبتلا به COVID را که 19 مشکوک یا تأیید شده به COVID_19 بودند را بررسی کردند.

پیشنهاد مطالعه
مزوتراپی لک های صورت یک روش عالی

 

همراه با تب ، سرفه خشک و تنگی نفس ، COVID-19 با طیف گسترده ای از علائم همراه است. اما تظاهرات پوستی این بیماری به علت نو ظهور بودن، به طور گسترده مورد بحث قرار نگرفته است. ظهور التهاب‌های پوستی به عنوان نشانه ابتلا به ویروس غیر عادی نیست. نمونه‌اش بیماری آبله مرغان است که با ظهور دانه‌هایی بر روی پوست همراه است اما پژوهشگران اظهار از این که می‌بینند انواع مختلف عارضه‌های پوستی با کووید-۱۹ مرتبط هستند. متعجب شده‌اند. در حال حاضر ، گزارش هایی از ایتالیا و تایلند نشان می دهد که بثورات پوستی ممکن است یکی دیگر از علائم COVID-19 باشد.

پیشنهاد مطالعه
تسکین علل خارش غیر قابل کنترل پوست

 

اگر پوست شما هم حساس شده سوالاتتون رو زیر همین پست بنویسید.

—————————————————–

آقای دکتر ابوالفضل جویا بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، مجتمع سپهر، طبقه اول، واحد ۵

تلفن تماس: ۳۶۶۹۲۹۷۴-۰۳۱

ساعات پذیرش همه روزه عصرها با تعیین وقت قبلی

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر جویا

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *