تفاوت تزریق چربی و تزریق ژل
28 تیر

تفاوت تزریق چربی و تزریق ژل

تزریق چربی یا تزریق ژل ؟

تفاوت تزریق چربی و تزریق ژل : نزدیکترین ترکیب ساخته شده به بدن نوعی ژل به نام هیالورونیک اسید است که با تزریق آن می توان حجم مورد نیاز را به قسمت های مختلف صورت اضافه کرد. در حال حاضر استفاده از روش های زیبایی دغدغه بسیاری از افراد شده است. محصولات و روش های مختلفی معرفی می شوند و رشد سریع تکنولوژی و علوم پزشکی با فاصله زمانی بسیار کوتاهی روش های جوانسازی جدید با کمترین عوارض را معرفی می کند.

البته لازم به ذکر است که در این روش های جذاب برای جوانسازی و زیبایی افراد زیادی هم قربانی شده اند. اما چرا برخی فعالیت های زیبایی ناموفق هستند؟ چرا تزریق برخی پزشکان با شکست مواجه می شود. و به جای زیبایی، فرد شاهد عوارض و مشکلات جبران ناپذیری می شود. به طور کلی می توان گفت: عدم مهارت کافی پزشک، استفاده از محصولات بی کیفیت، انتخاب روش نادرست درمانی تنها بخشی از اصلی ترین دلایل این مشکلات و عوارض جبران ناپذیر هستند.

برای پیشگیری از این مشکلات لازم است حتما سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به مسائل روز دنیا پزشکی افزایش دهید. تا در دام حجم وسیعی از تبلیغات فریبنده نیفتید. ما در این مقاله از سایت دکتر جویا متخصص پوست اصفهان اطلاعات مختصری در مورد تزریق چربی و تزریق فیلر و مزایای هر یک از روش ها به شما ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه
مقایسه مزوتراپی و لیفتینگ

تزریق چربی

برای برطرف کردن مشکلات پوست و جوانسازی اولین راه پر کردن و از بین بردن خطوط عمیق و چین و چروک است. اما این کار را چگونه می توانیم انجام دهیم.

یکی از روش ها تزریق چربی به نواحی مورد نیاز است. اما این چربی از کجا تامین و تهیه می شود؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که چربی مورد نظر از بدن خود شما تهیه می شود و جای جذاب کار این است که شما می توانید چربی های اضافی قسمت هایی از بدنتان را حذف کنید و برای جوانسازی و زیبایی خود استفاده کنید.

چربی فرآوری شده که از بدن مراجع گرفته شده به قسمت های مورد نیاز مانند گونه، خط خنده و حتی بافت هایی مانند سینه و باسن تزریق می شود و برجستگی لازم را به بدن می دهند.

مزایا تزریق چربی

تزریق چربی در صورت و بدن مزایای زیادی دارد که به تعدادی از این مزایا اشاره می کنیم:

پیشنهاد مطالعه
تفاوت بوتاکس و تزریق چربی

احتمال واکنش آلرژیک بعد از تزریق چیزی نزدیک به صفر است. زیرا این مواد از بدن خود فرد گرفته است. پس کاملا شبیه به بافت بدن فرد است و واکنشی به همراه نخواهد داشت.

ماندگاری بالایی نسبت به روش های نزریقی مشابه دارد. و حتی در برخی مواقع تزریق گونه با ماندگاری ۵ سال را شاهد بوده ایم.

هزینه مقرون به صرفه تری نسبت به روش های تزریقی دیگر دارد که می تواند در انتخاب دسته ای از افراد تاثیرگذار باشد.

| برای ورود به صفحه اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست و مو اصفهان کلیک کنید |

تفاوت تزریق چربی و تزریق ژل | متخصص پوست اصفهان

تزریق ژل

نزدیکترین ترکیب ساخته شده به بدن نوعی ژل به نام هیالورونیک اسید است که با تزریق آن می توان حجم مورد نیاز را به قسمت های مختلف صورت اضافه کرد.

تزریق ژل یک امر شناخته شده برای زیبایی است که با توجه به مزایای بسیاری که دارد برای بیشتر افراد اولین انتخاب است.

مزایا تزریق ژل

احتمالا با شنیدن مزایا تزریق چربی علاقمند به انجام آن شده اید. اما لازم است بدانید که استفاده از این روش برای تمام مشکلات کارساز نیست.

پیشنهاد مطالعه
مزوتراپی چربی چیست؟

یکی از مهم ترین مزایا تزریق ژل و فیلر نسبت به چربی قابل کنترل بودن آن است. در تزریق فیلر و ژل دست پزشک به اندازه کافی باز است تا در هر نقطه به میزان نیاز تزریق را انجام دهد به همین دلیل می توان گفت که بهترین روش برای حجم دهی لب تزریق ژل و فیلر است. از طرفی دیگر در صورت تزریق فیلر در صورت پیش امدن هر گونه مشکلی می توان با تزریق آنزیم ژل را حل کرد. و ازبین برد.درصورتیکه برای چربی حلال نداریم و تزریق چربی یک نوع پیوند است و مانند چربی های خود بدن دارای عروق می شوند

قبل از انجام خدمات پزشکی حتما تحقیقات کافی را انجام دهید. و با آگاهی و دانش کافی به بهترین دکتر پوست و مو مراجعه کنید. از او نمونه کار بخواهید. از مراقبت های بعد از انجام فرآیند زیبایی آگاه باشید. و مدت زمان لازم برای گذراندن دوران نقاهت را بدانید. تا در بهترین فرصت ممکن نسبت به انجام آن اقدام کنید.


بیشتر بدانیم:

هیدروفیشیال چیست؟

سابسیژن همراه با فیلر

پانچ موثر در درمان جای جوش

مزوبوتاکس چیست؟ ( Mesobotox )

تفاوت مزوبوتاکس با بوتاکس و عوارض مزوبوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *