تخلیه ژل و اصلاح فرم محل تزریق شده
26 آبان

تخلیه ژل و اصلاح فرم محل تزریق شده

بررسی تخلیه ژل و اصلاح فرم محل تزریق شده

تزریق ژل برای پر کردن و افزایش حجم و از بین بردن چین و چروک صورت یکی از پرکاربردترین اقدامات زیبایی در جهان است. افزایش تقاضا برای انواع مختلف تزریق فیلر و ژل به این معنی است که میزان احتمال وقوع عوارض مرتبط با این تزریق ها نیز به طور مداوم در حال افزایش است. این مطلب از سایت دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر تخلیه ژل و اصلاح فرم محل تزریق شده را مورد بررسی قرار می دهیم.

مواد پرکننده غیرقابل جذب ممکن است برای سالها در بافت باقی بمانند و هر لحظه می توانند باعث مشکلات التهابی شوند. ژل ها و پرکننده های صورت و لب به گونه ای طراحی شده اند که با گذشت زمان به صورت طبیعی حل می شوند. با این حال، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که نتایج مطابق انتظار نبوده و انتظار برای از بین رفتن تدریجی نتیجه تزریق معقول نباشد.

پیشنهاد مطالعه
انواع تغییر رنگ پوست ( بخش دوم )

مزایای تزریق ژل به گونه | بهترین متخصص ژل و بوتاکس

ژل پاژ یکی از غیراستانداردترین ژل‌هایی بود که حدود یک دهه قبل برای برجسته‌سازی گونه، لب، چانه و غیره مورد استفاده قرار می‌گرفت. ژل پاژ یا پلی اکریل نوعی ژل غیر قابل جذب است که حدود سال 1380 رایج بود و تنها مزیت این ژل نسبت به سایر ژل ها دائمی بودن آن بود. زیرا اغلب ژل ها بین 6 ماه تا یک سال ماندگاری داشتند. این ژل به این دلیل غیر قابل جذب است و درصورت باقی می ماند. بمرور زمان جا به جا میشود و درصورت پخش می شود و باید تخلیه گردد. به همین دلیل به افرادی که ژل پاژ تزریق کرده‌اند توصیه می‌شود. به محض بروز التهاب، درد، خارش و یا هرگونه تغییر در ناحیه تزریق برای تخلیه ژل به متخصص مراجعه کنند.

پیشنهاد مطالعه
علل پیتریازیس آلبا و علائم آن

دکتر ابوالفضل جویا ، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر را در اینستاگرام دنبال کنید

لازم به ذکر است که استفاده از ژل‌های کلاژن ساز در برخی از نواحی صورت ممنوع است. و کلاً برای تزریق در لب و زیر چشم مناسب نیستند و فقط در مناطق عمقی می‌توانند تزریق شوند. ترجیحاً این نوع ژل نباید تخلیه شود؛. اما اگر تشخیص پزشک تخلیه بود هیچ‌گاه نباید از پزشک خود درخواست کنید که ژل پاژ کلاژن ساز را که حاوی بروز عارضه شده است را به یک‌باره تخلیه کند. زیرا آسیب به بافت‌های اطراف حتمی است و باعث باقی‌ ماندن بد شکلی ایجاد شده خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه
زاویه‌دار کردن فک و صورت بدون جراحی

دریافت اینترنتی نوبت ویزیت دکتر ابوالفضل جویا 


مطالعه بیشتر:

نکات مراقبتی پس از کاشت مو

موارد قابل درمان با اندولیفت صورت

نکات مراقبتی بعد از عمل بلفاروپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *