بوکال فت غبغب چیست؟
20 خرداد

بوکال فت غبغب چیست؟

چربی غبغب

بررسی بوکال فت غبغب | چربی غبغب به وضعیتی اطلاق می‌شود که در آن لایه‌های چربی زیادی در قسمت زیرین چانه شکل می‌گیرد و باعث ایجاد یک لایه چربی باریک در این منطقه می‌شود. این وضعیت به خاطر ایجاد ناهمواری زیر چانه ظاهر عمومی قسمت زیرین چانه را تغییر می‌دهد.

عواملی مانند ژنتیک، چاقی، کم‌تحرکی، نژاد، سن و ساختار استخوان چهره می‌توانند عوامل موثر در ایجاد چربی غبغب باشند. همچنین، ضعف عضلات گردن نیز می‌تواند در این وضعیت نقش داشته باشد. بوکال فت غبغب برای رفع این مشکل انجام می‌شود.

اگر دارای چربی غبغب هستید و این موضوع برایتان مزاحمت ایجاد می‌کند، می‌توانید از راهکارهای کوچک کردن غبغب مانند تغییر رژیم غذایی، ورزش و تمرینات گردن، استفاده از روش‌های غیرجراحی (مانند تزریق چربی یا فیلر) یا روش‌های جراحی از جمله بوکال فت غبغب استفاده کنید. قبل از انتخاب روش مناسب، مهم است با پزشک متخصص مشورت کنید تا بررسی کاملی از وضعیت صورت گیرد و بهترین راهکار را برای شما تعیین کند.

پیشنهاد مطالعه
روش های مراقبتی برای رفع پف زیر چشم

بوکال فت غبغب | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

به کانال تلگرام دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان) بپیوندید.

آیا جراحی لیپوفیس همان بوکال فت غبغب است؟

جراحی لیپوفیس به مجموعه‌ای از روش‌های جراحی اطلاق می‌شود که هدف آن کاهش چربی و اصلاح شکل صورت است. بوکال فت غبغب نیز همین کاربرد را دارد.

در جراحی لیپوفیس با استفاده از تکنیک‌های لیپوساکشن، چربی اضافی در مناطق مختلف صورت از جمله غبغب از بین می‌رود. با این روش، لایه‌های چربی زیر پوست صورت از طریق یک سری برش‌های کوچک با استفاده از لوله‌های خاصی که به دستگاه جذب چربی متصل هستند، جذب و از بین می‌رود. اما در روش بوکال فت لوله‌هایی برای تخلیه چربی وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه
ضایعات و تومورهای خوش خیم حفره دهان چیست ؟

کاربرد بوکال فت و تخلیه غبغب

تخلیه غبغب یک روش جراحی برای کاهش چربی در منطقه زیرین چانه است و برای لیفت گردن و غبغب انجام می‌شود. در این روش، جراح یک برش کوچک زیر چانه ایجاد کرده و سپس از طریق آن برش، چربی زیرین چانه را تخلیه می‌کند. این روش به عنوان یک روش جراحی کوچک تلقی شده و معمولا با استفاده از بیهوشی موضعی انجام می‌شود. هدف از بوکال فت و تخلیه غبغب، کاهش چربی در منطقه صورت، بهبود ظاهر گونه‌ها و منطقه زیرین چانه است.

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

لینک های کاربردی: متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

دکتر ابوالفضل جویا _ متخصص پوست، مو ، لیزر و زیبایی اصفهان – تزریق ژل و بوتاکس اصفهان در کلینیک۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

  1. مراقبت قبل و بعد از بوکال فت غبغب
  2. عوارض بوکال فت غبغب
  3. چه کسانی نباید بوکال فت غبغب را انجام دهند؟
  4. راهنمای جامع اندولیفت صورت
  5. راهنمای کامل تزریق فیلر بینی
  6. راهنمای جامع تزریق چربی فول فیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *