بررسی تزریق ژل برای صورت لاغر
30 تیر

بررسی تزریق ژل برای صورت لاغر

برای صورت لاغر ژل به کدام قسمت تزریق میشود؟

همزمان با لاغر شدن و نازک شدن بافت های صورت، خطوطی در اطراف بینی و دهان شما ظاهر می شوند و گونه ها کمی توخالی به نظر می رسند. این تغییرات، سن شما را در ظاهر افزایش می دهند. بنابراین اگر به فکر کاهش وزن هستید باید مواظب پوست خود باشید. تزریق ژل برای صورت لاغر یکی از راه هایی است که جایگزین حجم از دست رفته صورت شما می شود. شما با تزریق بوتاکس یا ژل می توانید چین و چروک های صورت خود را صاف کنید، لب ها را پرتر کنید و مجددا ظاهر شاداب خود را به دست آورید.

متخصصین پوست و جراحان پلاستیک در سراسر جهان تزریق ژل برای صورت لاغر را پیشنهاد می کنند. در واقع تزریق ماده ی اسید هیالورونیک در پوست به حفظ رطوبت آن کمک می کند و با خاصیت آبرسانی طولانی مدت پوست شما را سفت تر و پرتر نشان می دهد. اما قبل از تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق انواع ژل گونه، ژل چانه، ژل پیشانی یا ژل لب در اصفهان برای حجیم کردن صورت لاغر حتما با پزشک متخصص پوست در خصوص شرایط پزشکی خود و عوارض احتمالی تزریق های زیبایی مشورت نمایید.

تزریق ژل برای صورت لاغر

یکی از اصلی ترین تغییراتی که با افزایش سن در چهره ما رخ می دهد، کاهش حجم صورت است. پوست ما نازک می شود و اثرات جاذبه نیز بیشتر موجب افتادگی پوست می گردد. ترمیم بافت های از دست رفته یا نازک شده ی صورت با استفاده از پرکننده های تزریقی یکی از محبوب ترین تکنیک های جوانسازی صورت است. که بدون جراحی و با حداقل تهاجم، شما را به اهداف زیبایی تان می رساند. بنابراین تزریق ژل برای صورت لاغر یک ابزار ارزشمند برای جوانسازی و تقویت ویژگی های صورت شما بدون جراحی است.

پرکننده های پوستی موادی ژل مانند هستند. که به منظور بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، ایجاد خطوط صاف و کمرنگ شدن چین و چروک ها و همچنین تقویت پوست صورت در زیر پوست تزریق می شوند.

صاف کردن خطوط اطراف بینی و دهان از جمله رفع خط خنده و لبخند، افزایش و بازگرداندن حجم به گونه های فرورفته یا شقیقه ها و پر و برجسته کردن لب ها، صاف کردن چین چانه و بهبود تقارن در بین ویژگی های صورت از جمله مزایای تزریق ژل برای صورت لاغر است.

تزریق ژل برای صورت لاغر | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

بررسی تاثیر ماده اسید هیالورونیک بر روی پوست

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و به ایجاد ساختار منسجم و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند. هیالورونیک اسید ساختارهای بین سلولی را تثبیت کرده و خاصیت ویسکوالاستیکی را در پوست ایجاد می کند تا فیبرهای کلاژن و الاستین به یکدیگر متصل شوند. این اتصالات رفته رفته با آسیب ناشی از آفتاب، رژیم غذایی نامناسب، لاغری و پیری از بین می روند. و در نتیجه توده های کلاژن و الاستین نامنظم پدیدار می شوند. هنگامی که از تزریق ژل و بوتاکس استفاده می کنید، ماده اصلی این تزریق ها که همان اسید هیالورونیک است به یک عامل پرکننده عالی پوست تبدیل می شود و به تقویت و بازسازی مجدد پوست شما کمک می کند.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

در مورد تزریق ژل چانه چه میدانی؟

تزریق ژل و بوتاکس چه تفاوتی با هم دارند؟

مراقبت های بعد از تزریق ژل به لب

انواع تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل برای صورت های لاغر و کشیده

پیشنهاد مطالعه
کلیپ آپارات نمونه زاویه سازی فک (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *