برای چاقی صورت چه بخوریم؟
6 تیر

برای چاقی صورت چه بخوریم؟

چاقی صورت

داشتن رژیم غذایی مناسب و مفید یکی از اولین راه‌های رسیدن به صورتی پر و برجسته است. برخی از خوراکی‌ها باعث آبرسانی و شادابی پوست می‌شوند و تاثیر چشمگیری در چاق شدن صورت دارند.

  1. میوه و سبزیجات: آبرسانی پوست یکی از عمده دلایل داشتن صورتی لاغر است. میوه‌ها و سبزیجات بهترین منابع برای آبرسانی به پوست هستند.
  2. نوشیدن آب: نوشیدن آب باعث رسیدن میزان بالایی آب به بافت‌های پوست می‌شود و باعث ایجاد صورتی شاداب‌تر و جوان‌تر خواهد شد. مصرف روزانه ۸ لیوان آب برای چاقی صورت و جلوگیری از خشکی پوست بسیار مفید است.
  3. روغن‌های گیاهی: چربی‌های سالم و روغن‌های گیاهی یکی از عوامل چاقی صورت است. روغن زیتون و روغن آووکادو یکی از منابع غنی و سالم چربی هستند. این روغن‌ها را به همراه سالاد یا به همراه دیگر مواد غذایی خود مصرف کنید.
  4. شیر: شیر یک ماده غذایی بسیار مفید برای چاق شدن صورت است. شیر سرشار از پروتئین، چربی و کربوهیدرات است. مصرف روزانه شیر باعث افزایش توده بدنی و چاق شدن صورت می‌شود.
  5. برنج: برای چاق شدن صورت حتما برنج را در رژیم غذایی خود قرار دهید. برنج یکی از پرکالری‌ترین مواد غذایی است که تاثیر بسیار زیادی در چاقی صورت دارد.
  6. گوشت قرمز: یکی از خوراکی‌های بسیار مفید در عضله سازی گوشت قرمز است. تمام بدن با مصرف گوشت قرمز افزایش وزن خواهد داشت که در نهایت روی صورت تاثیر می‌گذارد.

چاقی صورت | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

معرفی دو میوه برای چاقی صورت

یکی از راه‌های افزایش وزن، بالا بردن کالری مصرفی در روز است. این امر باعث چاق و توپر شدن صورت می‌شود. دو میوه برای چاقی صورت از طریق اضافه وزن انبه و موز است. این دو میوه یکی از پرکالری‌ترین و مقوی‌ترین میوه‌ها در جهان است. قرار دادن ۳ تا ۴ وعده موز و انبه در رژیم غذایی باعث چاقی صورت می‌شود.

چاقی صورت در یک هفته

هیچ راه طبیعی برای چاق شدن صورت در یک هفته وجود ندارد. تنها با داشتن رژیم غذایی مناسب، ورزش دادن صورت، استفاده از ماسک‌های طبیعی و روغن‌های گیاهی می‌توان در روند چاق کردن و سفت شدن صورت قرار گرفت.

نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

برای چاقی و سفت شدن صورت راه‌های طبیعی و غیر طبیعی مانند عمل‌های زیبایی وجود دارد. داشتن رژیم غذایی سالم سرشار از ویتامین‌های مفید برای بدن، نوشیدن آب و شیر به مقدار زیاد، قرار دادن ورزش صورت در روتین روزانه و همچنین استفاده از ماسک‌های طبیعی و روغن‌های گیاهی از جمله روش‌های بدون ضرر برای چاقی صورت است. از طرفی راه‌هایی مانند تزریق ژل و چربی به صورت نیز برای چاقی صورت وجود دارد که برای استفاده از این روش نیاز به مشورت با پزشک دارید.

اگر می‌خواهید با روش‌های پزشکی برای چاقی صورت اقدام کنید، حتما با متخصص پوست و مو مشورت کنید. برای چاقی صورت با مواد غذایی نیز با دکتر تغذیه مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین دکتر پوست و مو و همچنین مشاوره آنلاین دکتر متخصص تغذیه وجود دارد.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

روش‌ های خانگی برای چاق شدن صورت (۱)

راه های داشتن گونه های چاق

روش‌ های خانگی برای چاق شدن صورت (۲)

پیکرتراشی صورت چیست؟

درمان ‌های غیر جراحی چربی زیر پوستی چیست؟

مزایای تزریق ژل به گونه

پیشنهاد مطالعه
درمان آکنه با استفاده از دارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *