اقدامات لازم قبل از تزریق فیلر به بینی
27 تیر

اقدامات لازم قبل از تزریق فیلر به بینی

قبل از تزریق فیلر به بینی چه کنیم؟

قبل از تزریق فیلر به بینی باید در جلسات مشاوره با پزشک خود شرکت کرده و انتظارات خود را بیان کنید. همچنین دستورالعمل ها و مراقبت های لازم برای قبل و بعد این تزریق را از پزشک خود دریافت نمایید. چنانچه داروی خاصی استفاده می کنید یا بیماری خاصی دارید، حتما پزشک را مطلع نمایید.

تزریق فیلر برای فرم‌دهی بینی چطور انجام می‌شود؟

برای تزریق فیلر بینی، ابتدا باید به پزشک مراجعه کنید و پس از دریافت نوبت تزریق، در روز تعیین شده در مطب حضور پیدا کنید تا تزریق برای شما انجام شود. برای انجام این روش، بیمار دراز می کشد و سطح مورد نظر برای تزریق، کاملا تمیز می شود.

سپس فیلر اسید هیالورونیک با استفاده از سوزن نازکی به مناطق مورد نظر تزریق می شود. در انجام تزریق فیلر، پزشک در قسمت انتهایی بینی با دو انگشت بافت را نگه داشته و تزریق را انجام می دهند و معمولا یک پنجم سی سی در ناحیه تزریق می گردد. پس از تزریق فیلر به بینی، پزشک آن ناحیه را ماساژ می دهد تا فیلر به خوبی در سر جای خود قرار بگیرد. نوع فیلر هم از نوع با کیفیت باید انجام شود و اگر فیلر از جنس مرغوب استفاده شود به ندرت ایجاد حساسیت می کند. تزریق فیلر در نوک بینی تخصصی تر است و معمولا با مقدار کمتری تزریق صورت می گیرد .برای تزریق از فیلرهای متفاوت مانند ژویدرم استفاده می شود. بعد از اتمام تزریق، ممکن است بینی قالب گیری شود. پس از تزریق باید دستورالعمل های مربوطه که توسط پزشک تجویز می شود را رعایت نمود، به طور مثال برای مدت کوتاهی نباید از عینک استفاده کرد. عمل غیر جراحی بینی با تزریق فیلر، فقط ۱۰ الی ۱۵ دقیقه طول می کشد و نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است.

تزریق ژل به بینی برای چه کسانی مناسب نیست؟

بدون شک یکی از قسمت‌های بسیار قابل توجه و زیبای انسان پوست است و البته این زیبایی بیشتر در صورت خلاصه می‌شود. با وجود اینکه تزریق ژل به بینی روشی کاملا غیر تهاجمی است، اما انجام آن برای بعضی افراد مناسب نیست. از جمله موارد زیر:

  1. خانم های که باردار یا شیرده هستند.
  2. افرادی که سن آن ها زیر ۱۸سال است.
  3. کسانی که به بیماری‌هایی مثل دیابت یا خود ایمنی دچارند.
  4. افرادی که قصد دارند پس از تزریق ژل به بینی اقدامات دیگری مانند لایه برداری یا لیزر را انجام دهند.

بهبودی در کوتاه مدت

این نوع تزریق را در مدت زمان کوتاهی می‌توانید انجام دهید، حتی می‌توانید یک مرخصی ساعتی بگیرید به مطب مراجعه کرده و پس از تزریق سریعا به محل کار خود برگردید. انجام تزریق نیازی به دوره بهبودی و استراحت ندارد.

از جمله مهم‌ترین مزایای این نوع تزریق، این است که بعد از تزریق فرد دچار کبودی در نواحی اطراف چشم یا اطراف بینی نمی‌شود. هیچ نیازی به پانسمان ندارد. البته داشتن مقداری درد و تورم نرمال است و هیچ مشکل و اختلالی در انجام فعالیت های روزانه شما بوجود نمی آورد.

تزریق فیلر به بینی | دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان، بهترین متخصص ژل و بوتاکس، بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر)

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر ابوالفضل جویا | متخصص پوست اصفهان

تزریق ژل به بینی عوارض دارد؟

از دیگر مزیت ‌های مهم تزریق ژل به بینی این است که غیرتهاجمی است. بطوری که می‌توان گفت که تزریق ژل کاملا از تهاجمی بودن دور است. چون این کار فقط با تزر یق چند سوزن خیلی نازک انجام می شود و هیچ نیازی به بیهوشی ندارد.

تزریق ژل دائمی است؟

چند سالی هست که استفاده از ژل برای پرکردن نواحی مختلف بدن بسیار رایج است. در این بین خبرهایی هم هست که از تزریق ژل دائمی حکایت دارد که بسیار هم چالش برانگیز شده است. اما این خبر تا چه حدی صحیح است. با ما همراه باشید تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم.

تزریق ژل یک روش رایج برای از بین بردن چین و چروک‌ها و برجسته شدن لب‌ها و گونه هاست. تزریق فیلر هم به دو روش موقت و دائم انجام می‌شود که این هم به نظر فرد بستگی دارد. بهتر است قبل از انجام یکی از این دو روش از مزایا و معایبشان هم آگاه شوید. جالب است بدانید که تزریق ژل به صورت خطرات و عوارض بسیار زیادی دارد اما با این وجود یکی از محبوب‌ترین روش‌های از بین بردن چین و چروک شناخته شده است. با تزریق این پرکننده‌های دائمی می‌توانید برای مدتی طولانی از این زیبایی بهره ببرید. ماندگاری فیلر‌ها بین ۳تا ۴سال است.

لینک های کاربردی:

متخصص پوست اصفهان _ بهترین متخصص ژل و بوتاکس _ بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

متخصص پوست، مو و زیبایی اصفهان در کلینیک۲۴ 

تاثیرات تزریق چربی (لیپوترانسفر) در کلینیک ۲۴

دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان در دکتر آف _ لیپوترانسفر یا تزریق چربی در دکتر آف

کانال آپارات دکتر ابوالفضل جویا متخصص پوست اصفهان را دنبال کنید


مطالب پیشنهادی سایت دکتر ابوالفضل جویا (بهترین متخصص پوست در اصفهان):

مراحل انجام تزریق فیلر به بینی

راهنمای کامل تزریق فیلر بینی

افراد مناسب جهت تزریق فیلر بینی

مواد و روش های تزریق فیلر به بینی

چه قسمت هایی از صورتم را می توانیم با فیلر درمان کنیم؟

پیشنهاد مطالعه
مدت زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *