بهترین جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک
24 خرداد

بهترین جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک

گزینه های بوتاکس

بهترین جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک

1. سایر تزریقی

Dysport ، مانند بوتاکس ، یک نوروتوکسین است. این گیاه از همان نوع سم بابوتولینوم A به عنوان بوتاکس ساخته شده است ، اما از تکنیک و ساختار دوز کمی متفاوت برخوردار است. به نظر می رسد نتایج برای Dysport و Botox تقریباً یکسان است ، اما به نظر می رسد که Dysport کمی سریعتر کار می کند. با این وجود هیچ مطالعه رسمی از شرکت انجام نشده است.

 

همچنین ، اگرچه Dysport کم هزینه تر به نظر می رسد ، برای رسیدن به نتایج مشابه بوتاکس ، واحد های بیشتری از Dysport طول می کشد. در پایان ، معمولاً هزینه تقریباً یکسان است.

جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک

Myobloc یک تزریق دیگر است. این گیاه از سم بوتولینوم نوع B ساخته شده است زیرا این ماده همچنین یک نوروتوکسین است ، مانند سایر گزینه های تزریقی کار می کند. با این حال ، آنقدر مؤثر نیست و اثرات آن به طول نمی انجامد. طبق برچسب گذاری FDA ، بر خلاف 5 تا 6 ماه بوتاکس ، اثرات Myobloc تقریبا 3 تا 4 ماه طول می کشد.

 

مزایا: اثرات این روشهای تزریقی دیگر مشابه با بوتاکس است.

 

منفی: این درمان ها ممکن است گران به نظر برسد. آنها همچنین به روشی مشابه بوتاکس کار می کنند ، بنابراین اگر به دنبال جایگزینی هستید که بسیار متفاوت باشد ، این بهترین گزینه ها برای شما نخواهد بود.

 

2. FaceXercise

اگر ورزش می تواند به از بین رفتن پیری در بدن کمک کند ، چرا در صورت هم وجود ندارد؟ FaceExercise از روشی که توسط افراد مشهوری مانند جنیفر آنیستون و سیندی کرافورد استفاده می شود ، از حجامت و ماساژ صورت برای بهبود جریان خون و گردش خون استفاده می کند. همچنین گفته می شود سیستم لنفاوی برای پاکسازی سموم در بافت ها کار می کند.

پیشنهاد مطالعه
بوتاکس چیست

 

جوانب مثبت: FaceXercise طبیعی است و نیازی به تزریق و سوزن ندارد.

 

منفی: این ممکن است گران به نظر برسد ، میانگین 380 دلار فقط برای بازدید اولیه. ارائه دهندگان نیز محدود هستند.

جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک

3. طب سوزنی

طب سوزنی به عنوان یک درمان ضد پیری روشی نسبتاً جدید است ، اما یک روش امیدوار کننده است. منبع مورد اعتماد یک مطالعه نشان داده است که می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی صورت و هیدراتاسیون پوست کمک کند ، که هر دو به کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کنند.

 

جوانب مثبت: کاملاً طبیعی است و به نظر می رسد مؤثر باشد ، اگرچه مطالعات محدود است.

 

منفی: پیدا کردن یک طب سوزنی مجاز که متخصص در معالجه صورت است ممکن است دشوار باشد. همچنین ممکن است گران باشد و نتایج موقت باشد. اگر نسبت به سوزن ها بی اعتنا هستید ، طب سوزنی برای شما مناسب نیست.

 

4- لکه های صورت

تکه های صورت یا Frownies تکه های چسبنده ای هستند که می توانید در مناطقی که مستعد ابتلا به چین و چروک هستید ، قرار دهید. قرار است این تکه ها به صاف کردن چین و چروک کمک کند.

 

مزایا: تکه های آسان برای پیدا کردن و ارزان است ، اما در حدود 20 دلار برای یک جعبه خیره می شوید. بعلاوه ، تزریق لازم نیست.

 

منفی: یکیمنبع مورد اعتماد در مقیاس کوچک نشان داد که در حالی که کاربران گزارش از بهبود ، جراحان پلاستیک قادر به تشخیص تفاوت واقعی در پوست نیستند.

جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک

5- ویتامین ها

آیا فکر می کنید فقط با مصرف ویتامین ها می توانید پوست خود را بهبود ببخشید؟ مکمل های کلیدی غذایی ممکن است به بهبود تولید کلاژن کمک کند. آنها همچنین ممکن است یک اثر آنتی اکسیدانی داشته باشند که به جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. بهترین مکمل های مصرف شده شامل ویتامین C ، ویتامین E و کاروتنوئیدها است .

پیشنهاد مطالعه
کدام روش جوانسازی مناسب تر است؟

 

جوانب مثبت: ویتامین ها در اکثر موارد به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین به عنوان یک ماده مغذی مهم بدن شما را تأمین می کنند.

 

منفی: در خرید مکمل ها باید مراقب باشید. به دنبال مکمل های باکیفیت از یک منبع معتبر باشید. نتایج از نظر طبیعت پیشگیرانه تر هستند ، بنابراین شما به همان اندازه چشمگیر از کاهش چین و چروک چشم نمی گیرید. مصرف زیاد ویتامین ها نیز ممکن است ، بنابراین در مورد دوز توصیه شده با پزشک خود صحبت کنید.

 

6. کرم صورت

بسیاری از کرم های صورت موجود در بازار ادعا می کنند که چین و چروک را درمان می کند. به دنبال کرم های آنتی اکسیدانی یا تنظیم کننده های سلولی باشید که تأثیر مستقیمی در تولید کلاژن و متابولیسم سلول های پوست صورت دارند.

 

مزایا: آنها آسان برای استفاده و پیدا کردن هستند ، و همچنین در انواع قیمت ها برای هر بودجه در دسترس هستند.

 

منفی: با وجود انواع بسیاری از کرم های ضد پیری موجود در بازار ، می توان دانست که چه چیزی در واقع کار خواهد کرد. ایده خوبی است که در مورد کرمهای توصیه شده با یک متخصص پوست صحبت کنید. ممکن است برخی از کرم ها به یک نسخه نیاز داشته باشند یا بسیار گران باشند.

 

پیشنهاد مطالعه
تزریق ژل و بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت

7. لایه برداری شیمیایی

از لایه برداری های شیمیایی برای درمان آکنه ، کاهش ظاهر پوسته های پوسته پوسته شده و علائم پیری استفاده می شود. لایه برداری های شیمیایی به زمان بهبودی نیاز دارند ، از 24 ساعت تا 2 تا 3 هفته. با این حال ، شما شروع به مشاهده نتایج به عنوان کمی به عنوان یک روز ، با این حال ، با این حال.

 

جوانب شیمیایی : لایه بردارهای شیمیایی ایمن و مؤثر به حساب می آیند. با این وجود ، پوست شما به پیری ادامه خواهد داد ، بنابراین ممکن است در آینده با پیشرفت بیشتر چین و چروک به پوست شیمیایی دیگری احتیاج پیدا کنید.

جایگزین ها برای بوتاکس برای درمان چین و چروک

منفی: برای این عمل باید به یک متخصص مراقبت پوست مراجعه کنید. نتایج فوری نیستند و ممکن است 1 تا 14 روز طول بکشد تا به طور کامل مشاهده شود. بهبودی پس از درمان بسته به نوع ماده شیمیایی استفاده شده متفاوت است. ممکن است پوست شما قرمز و متورم به نظر برسد ، لایه برداری از حداقل تا شدید متفاوت باشد. برای لایه برداری های عمیق ، ممکن است شما نیاز به پانسمان جراحی روی زخم داشته باشید.

در صورت مفید بودن مطلب را با دوستان خود، و در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.

دکتر ابولفضل جویا

بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

بهترین تزریق ژل اصفهان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید:

مراجعه کنندگان محترم: لطفا سوالات خود را از دکتر جویا در بخش پرسش و پاسخ ارسال نمایید. تمامی تلاش ما این است در اسرع وقت سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود

 

1 دیدگاه

  1. من برای خط اخم و لب هام تزریق ژل و بوتاکس انجام دادم دکتر ابوالفضل جویا از بهترین مواد بوتاکس و ژل استفاده میکنند نتیجه کار عالی لب هام با اینکه تزریق داشتن خیلی طبعی جلوه میکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *