مصرف کرم بروملین پس از تزریق چربی
27 اسفند

مصرف کرم بروملین پس از تزریق چربی

مصرف کرم بروملین پس از تزریق چربی

کرم بروملین چیست؟

یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای مصرف در دوران پس از تزریق چربی، بروملین است که به اشکال مختلف وجود دارد. این ماده مفید به صورت کرم نیز وجود دارد و می‌تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد. در نوشته امروز از سایت دکتر جویا متخصص پوست اصفهان بیشتر در مورد مصرف کرم بروملین پس از تزریق چربی خواهیم خواند.

به وجود آمدن تورم یکی از آثار جانبی ناشی از تزریق چربی به شمار می‌رود. این عارضه البته دوام زیادی ندارد و خیلی زود از بین خواهد رفت اما برای به حداقل رساندن آن می‌توانید از کرم بروملین استفاده کنید. این محصول از سال‌ها قبل در زمینه کاهش اثرات التهاب و تورم در پوست بسیار موثر بوده است.

پیشنهاد مطالعه
اثرات و فواید مزوتراپی

بروملین در حقیقت یک ماده طبیعی است که در میوه آناناس یافت می‌شود. نزدیک به نیم قرن است که برای افراد مختلف از بروملین استفاده می‌شود. مصرف این محصول در دهه‌های گذشته، بیشتر برای افرادی که یک فعالیت سنگین یا یک جراحی را پشت سر گذاشته‌اند تجویز می‌شود.  این محصول از ترکیبی با آنزیم‌های پروتئینی ساخته می‌شود که از میوه آناناس به دست می‌آیند.

بهترین متخصص ژل و بوتاکس

مصرف کرم بروملین پس از تزریق چربی | بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر

این ترکیب مانع بروز واکنش‌های منجر به تورم در بدن می‌شود. در نتیجه شما پس از مصرف بروملین، از ایجاد تورم در بدن خود تا حدود زیادی جلوگیری می‌کنید. به همین خاطر است که خوردن آنانانس پس از عمل‌های زیبایی و پزشکی به افراد توصیه می‌شود. با این حال کرم بروملین نیز یک محصول بسیار مفید و موثر برای شما تلقی خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه
انواع ژل رستیلن

میزان تاثیرات کرم بروملین

پس از پشت سر گذاشتن تزریق چربی، طبیعی به نظر می‌رسد که شما با تورم در ناحیه انجام تزریق روبرو شوید. این موضوع اصلا غیرعادی نیست و یک واکنش طبیعی در بدن به شمار می‌رود. شروع تورم به این معنی است که بدن وارد فاز ریکاوری شده و برای بازگشت به شرایط عادی آماده می‌شود. کاهش ورم بعد از تزریق چربی مهم‌ترین ویژگی و تاثیر کرم بروملین به شمار می‌رود که به صورت کرم موضعی نیز در بازار موجود است. با این حال نمی‌توان مقابله با تورم را مهم‌ترین ویژگی کرم بروملین دانست. این محصول در کاهش احساس درد نیز برای شما موثر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه
علل و علائم سرطان سلول سنگفرشی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این کرم، سرعت بخشیدن به دوران ریکاوری شما و کمک به بهبود سریع‌تر بافت‌ها است در نتیجه زمانی که از بروملین استفاده می‌کنید زودتر به وضعیت مطلوب برمی‌گردید و به شرایط عادی زندگی خود می‌رسید.

شما می‌توانید بلافاصله پس از انتقال چربی استفاده از بروملین را آغاز کنید و این کار را حداقل به مدت یک هفته ادامه بدهید. در این دوره زمانی با استفاده از این محصول، تورم در پوست شما به حداقل خواهد رسید.

بهترین متخصص تزریق چربی و لیپوترانسفر | صفحه اینستاگرام دکتر جویا


مطالعه بیشتر:

نکات شستشوی پوست بعد از تزریق بوتاکس

عوارض و هزینه تزریق چربی برای افراد لاغر

نحوه درمان کبودی و ورم بعد از تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *