مزوتراپی مو در اصفهان
8 تیر

مزوتراپی مو در اصفهان

مزوتراپی مو در اصفهان دکتر جویا

درمان ریزش مو با مزوتراپی

از طریق تغذیه و تحریک ریشه مو و با به تعادل رساندن هورمون ها در بدن می شود. ریزش مو دلایل بسیاری دارد که از جمله ان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کمبود مواد معدنی و ویتامین ها که در دوران بارداری یا با تغذیه نا مناسب ایجاد می شود
• کم کاری غده تیروئید
• بیماری های پوستی نظیر قارچ
• ازدیاد هورمون دی هیدروتستوسترون در مردان که با افزایش سن هورمون تستوئسرون به این هورمون تبدیل می شود و این هورمون از عوامل ریزش مو می باشد
• میزان بالای هورمون تستوسترون در بانوان (تستوسترون یک هورمون آندروژن می باشد، یعنی باعث بروز خصوصیات مردانه می گردد)
محلول مورد استفاده با متعادل سازی هورمون ها، القا فاز رشد موها، افزلیش ترشح چربی های طبیعی و تقویت ماهیچه ای که نگهدارنده موی سر است ساختار مو را بهبود داده اند تا موهایتان مجددا سلامت خود را بدست اورید.

مزوتراپی مو خوبه؟

 اگر این سوال را در ذهنتان داشتین باید بدانید که در این روش محلول مصرفی شامل ویتامین ها و عصاره گیاهان دارویی و مواد معدنی موثر در تقویت ریشه مو می باشد که از جمله این ویتامین ها به ویتامین های خانواده B و ویتامین C اشاره کرد که باعث افزایش جریان خون و تقویت یا بیدار سازی فولیکول‌های در حال استراحت مو از طریق خونرسانی خواهند شد. رایج ترین گیاهانی که در محلول مزوتراپی به شکل روغن و یا عصاره مورد استفاده قرار می گیرند گیاهان جنسینک، نخل اره ای و جینکوبیلو می باشند. مکانیزم اصلی هر3 گیاه علاوه بر افزایش خون رسانی به رگ های پوست سر، بهبود تغذیه ریشه موها از طریق مواد معدنی الی است که خاصیت تقویت کنندگی دارند. بعنوان نمونه گیاه نخل اره ای اثرات مخرب هورمون دی هیدروتستوسترون که با افزایش سن در اقایان بالا می رود را کاهش میدهد این هورمون اثرات مخربی بر ریشه مو در اقایان دارد. تمام موارد ذکر شده گیاهانی بی خطر می باشند که در علم گیاه پزشکی توصیه شده اند.

پیشنهاد مطالعه
بایدها و نباید های تزریق فیلر ( بخش اول )

مزوتراپی مو در اصفهان در مرکز جویا

رویش مجدد مو با مزوتراپی

رویش مجدد مو با مزوتراپی، تقویت ریشه مو، درمان شوره های شدید و حتی ضخیم کردن ریشه مو از جمله دیگر کارکرد های این محلول می باشد. نکته ای که در درمان بسیار موثر میباشد همخوانی محلول مصرفی با نیاز و شرایط موی شما می باشد و نکته قابل توجه این است که مقدار آمینواسید ها، مواد معدنی، انزیم و نوکلئیک اسید قابل تنظیم است. مزوتراپی در واقع فرایندی با دو عملکرد مکانیکی و شیمیایی می باشد. عملکرد شیمیایی همان موادی است که برای تزریق انتخاب می شوند و عملکرد مکانیکی سوزنی است که به بافت مورد نظر تزریق می شود. در محل بافت فرایند التیامی باعث ساخت کلاژن و الاستین می شود که تاثیر بسزایی در تحریک رشد مو دارد. این روش درمان کاملا بی خطراست به نحوی که حتی نیازی به بیهوشی موضعی ندارد، این فرایند حدوداً 10 الی 30 دقیقه از وقت شما رو میگیرد. روش مزوتراپی دوره بهبود بسیار سریعی بعد از عمل دارد.

پیشنهاد مطالعه
کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

تعرفه مزوتراپی مو

تعرفه مزوتراپی مو با توجه به عملکرد و نتایجی که از این روش درمانی نصیب شما می شود بسیار با صرفه است. همچنین نسبت به روش های درمانی دیگر هزینه چندان بالا نمی باشد به طوری که اکثر شما قادر به استفاده از این روش درمانی می باشید. مرکز درمانی ما روزهایی در سال را برای تخفیف در نظر می گیرد. پس با بررسی سایت نسبت به تعرفه ها اطلاع حاصل فرمایید. توجه فرمایید که با این روش مضرات ناشی از مصرف برخی دارو ها و ویتامین ها را بر طرف میکنید و دروه درمانی بسیار کوتاه و خالی از دردهای شدید را تجربه می کنید. در مجموع می توان گفت این روش ایمنی بالایی دارد که از نظر اشخاصی که این روش را به کار برده اند بسیار قابل توجه می باشد. این روش نسبت به روش های دیگر تأثیر سریع‌ تری دارد که یکی دیگر از نقاط قوت این روش می باشد.

مزوتراپی مو در اصفهان 

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو

هزینه هر جلسه مزوتراپی مو براساس میزان موادی که در تزریق مورد استفاده قرار می گیرد متغیر می باشد. البته موارد دیگری نیز در این هزینه دخیل می باشند که از جمله ان وسعت ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان می باشد. در جلسه مشاوره پس انجام ازمایشات و بررسی دقیق موی شما مشکل شما تشخیص داده می شود و ترکیب موثر برای موی شما مشخص می شود. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان تعیین می شود تا هزینه درمان برای شما تخمین زده شود. توجه کنید که هزینه مزوتراپی اصفهان تحت پوشش هیچ بیمه ای نمی باشد.

پیشنهاد مطالعه
فواید مزوتراپی مو

دکتر ابوالفضل جویا بهترین متخصص زیبایی پوست و مو

 دکتر ابوالفضل جویا متخصص و جراح پوست و مو و زیبایی و لیزرهای تخصصی.

مدرس کمپانی سینکلر امریکا در خاور میانه جهت اموزش متخصصین در زمینه تزریق ژلهای تخصصی.

مدرس خاورمیانه ای نخ های امریکایی سیلوءت امریکا.

مدرس تزریق ژلهای تخصصی در کمپانی مرز آلمان در زمینه تزریق سه بعدی.

ایشان جزو انجمن متخصصین پوست و مو و زیبایی اروپا و امریکا می باشند.

ضمنا دوره های تکمیلی کاشت مو و لیزر و داروهای گیاهی درماتولوژیک را در کشورهای آلمان، استرالیا، اسپانیا، سوئد، ایتالیا و فرانسه به انجام رسانده اند.

آشنایی بیشتر با دکتر 

دکتر ابولفضل جویا

بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراجعه نمایید:

مراجعه کنندگان محترم: لطفا سوالات خود را از دکتر جویا در بخش پرسش و پاسخ ارسال نمایید. تمامی تلاش ما این است در اسرع وقت سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود

2 دیدگاه

  1. باعرض سلام وادب اقای دکترچندسوالی داشتم خدمتون اقای دکتر ایا مزوتراپی برای ریزش مو که ارثی هست تاثیرداردایا مزوتراپی که برای ریزش موانجام می شود تاثیر بعدازتمام دوره داعمی هست وایا دررشدموهم تاثیردارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *