متقاضی ایده‌آل کربوکسی تراپی
30 مرداد

متقاضی ایده‌آل کربوکسی تراپی

کاندیدای مناسب کربوکسی تراپی چه کسانی هستند؟

متقاضی ایده‌آل کربوکسی تراپی  :هر چه مشکل کوچکتر باشد، نتیجه بهتری از کربوکسی تراپی به دست می‌آید. اسکارهای قدیمی‌تر و عمیق‌تر، چروک‌های عمقی‌تر و شلی شدید پوست واکنش چشمگیری به کربوکسی تراپی نشان نمی‌دهد. پیکرتراشی برای افرادی که وزن نرمال دارند و فقط در چند ناحیه دچار چاقی موضعی جزئی هستند، بهتر است. توصیه می‌کنیم درمان را در سی سالگی شروع کنید و سپس آن را به طور منظم تکرار کنید. کاندیدای ایده‌آل کربوکسی تراپی باید از سلامت عمومی مناسبی برخوردار باشد؛ اگرچه کربوکسی تراپی با عوارض و خطرات خاصی همراه نیست، انجام دادن آن در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه
لیزرCo2
جهت مطالعه مشکلات قابل درمان به روش کربوکسی تراپی کلیک کنید.

آمادگی قبل از کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی به آمادگی خاصی نیازی ندارد، البته متخصص دستورات خاص مربوط به آمادگی قبل از عمل را با توجه به شرایط هر بیمار ارائه می‌دهد.

روش انجام دادن کربوکسی تراپی

شرایط خاص درمان به محل تزریق بستگی دارد. البته سازو کار کلی درمان برای تمام ناحیه‌ها یکسان است. مخزن گاز دی اکسید کربن با لوله پلاستیکی به رگولاتور جریان متصل می‌شود. پزشک شدت جریان خروجی از مخزن را با دقت تنظیم می‌کند. گاز از رگولاتور عبور می‌کند و وارد لوله استریلی می‌شود که فیلتری در انتهای آن قرار دارد. این فلیتر ناخالصی‌ها را قبل از ورود گاز به بدن جذب می‌کند. سپس گاز در سوزن بسیار کوچکی جریان پیدا می‌کند که روبروی فیلتر قرار دارد. متخصص گاز را با سوزن زیر پوست تزریق می‌کند. این تزریق تقریباً بدون درد است. برخی متخصصین کرم بی‌حس کننده را قبل از تزریق روی پوست می‌زنند. هرچند تزریق بدون درد است، برخی بعد از عمل دچار حس عجیبی می‌شوند. کربوکسی تراپی عملی سرپایی است و معمولاً فقط ۳۰ ـ ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

پیشنهاد مطالعه
لیفت با نخ


دکتر ابوالفضل جویا

بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

متخصص پوست اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *